Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


Ik had voor volgende week nog een vrije week ingepland maar dan onder voorbehoud van mooi weer. En nu wordt het volgende week heerlijk weer, dus een extra weekje vakantie!  

Lollypopje

Lollypopje

02-09-2023 om 11:09 Topicstarter

Ik weet wat de AH volgende week bij mij mag bezorgen


AHI_43545239383831353831?revLabel=1&rendition=400x400_JPG_Q85&fileType=binary

ik besef me dat het nu alleen maar tegen kan gaan vallen, maar ik word gewoon blij van de voorpret en het idee

Wat fijn dat de kinderen deze week weer naar school gingen eindelijk! De weken ervoor uit verveling veel deurtjesbellen, en getoeter en gekrijs. Die schoolvakantie in de zomer duurt veel te lang, maar we zijn er nu weer voor een jaar vanaf!

Treurniet schreef op 02-09-2023 om 19:27:

Wat fijn dat de kinderen deze week weer naar school gingen eindelijk! De weken ervoor uit verveling veel deurtjesbellen, en getoeter en gekrijs. Die schoolvakantie in de zomer duurt veel te lang, maar we zijn er nu weer voor een jaar vanaf!

Als ik jou was zou ik hulp zoeken. Niet goed als je zo negatief in het leven staat. Ik meen dat, zoek hulp    !

watertoren schreef op 02-09-2023 om 20:48:

[..]

Als ik jou was zou ik hulp zoeken. Niet goed als je zo negatief in het leven staat. Ik meen dat, zoek hulp !

Nou ja zeg, dat vind ik dan weer negatief....het is toch gezond dat je op een gegeven moment je normale dagelijkse routine weer wilt oppakken? Als de kinderen zich vervelen is het weer mooi als ze naar school kunnen

vandaag met 3 vriendinnen een fietstocht gedaan van 45 km en we moesten er nog heen fietsen, totaal 60 km gefietst. Was heerlijk weer, weinig wind. Onderweg kon je van alles bekijken, en we kregen drinken onderweg bij theetuin en erbij een kaasbroodje of saucijzenbroodje. Eind verder een ijsje en op het einde kon je weer drinken krijgen. 

Net nog even een borrel gedronken met de nieuwe buurvrouw. Nog een week of 3 en dan woont ze naast me. 

Ik vind het heerlijk dat ik buiten zit en het al eindelijk donker is om 9 uur. Het is nog heerlijk buiten en gelukkig donker.

watertoren schreef op 02-09-2023 om 20:48:

[..]

Als ik jou was zou ik hulp zoeken. Niet goed als je zo negatief in het leven staat. Ik meen dat, zoek hulp !

Nee hoor, mijn ergenis is voorbij.En een tip van mij voor jou om  geen uitspraken te doen over mensen die je niet kent.

MellowTurkey78

MellowTurkey78

02-09-2023 om 22:59

Ik heb een hele leuke dag gehad! Ik woon in de stad waar in september 1944 een hele flinke slag geweest is en september staat dan ook in het teken van gedenken wat de 1e zaterdag van september begint met de grootste eendaagse wandeltocht ter wereld. Als je in deze omgeving opgegroeid bent of al heel lang woont zoals ik (ben hier niet opgegroeid maar ik woon hier al wel heel lang) dan hoort deze maand en vooral deze wandeltocht er gewoon bij. (En mijn moeder woont ook nog eens vlakbij de start)
En het is behalve bijzonder en memorabel ook nog eens heel erg gezellg, we starten altijd vanaf mijn moeders huis met een groep waarvan de meeste een andere afstand doen dan mijn moeder en ik dus halverwege splitsen we maar aan het eind zien we elkaar weer allemaal bij mijn moeder. Is allemaal heel erg gezellig. 
Er ging alleen tijdens het wandelen wel iets een beetje mis met een spiertje in mijn enkel, wel even naar de medische post ermee geweest waar ze het gekoeld hebben maar toch mee doorgelopen en dat is een beetje gezwollen en pijnlijk nu maar goed dat gaat wel weer over.

Ik ben kapot, ik ga 

Phoebe, fijn dat de wandeltocht zo fijn was! Ik hoop dat het snel weer goed komt met je voet.

PhoebeHolmesreturns schreef op 02-09-2023 om 22:59:

Ik heb een hele leuke dag gehad! Ik woon in de stad waar in september 1944 een hele flinke slag geweest is en september staat dan ook in het teken van gedenken wat de 1e zaterdag van september begint met de grootste eendaagse wandeltocht ter wereld. Als je in deze omgeving opgegroeid bent of al heel lang woont zoals ik (ben hier niet opgegroeid maar ik woon hier al wel heel lang) dan hoort deze maand en vooral deze wandeltocht er gewoon bij. (En mijn moeder woont ook nog eens vlakbij de start)
En het is behalve bijzonder en memorabel ook nog eens heel erg gezellg, we starten altijd vanaf mijn moeders huis met een groep waarvan de meeste een andere afstand doen dan mijn moeder en ik dus halverwege splitsen we maar aan het eind zien we elkaar weer allemaal bij mijn moeder. Is allemaal heel erg gezellig.
Er ging alleen tijdens het wandelen wel iets een beetje mis met een spiertje in mijn enkel, wel even naar de medische post ermee geweest waar ze het gekoeld hebben maar toch mee doorgelopen en dat is een beetje gezwollen en pijnlijk nu maar goed dat gaat wel weer over.

Ik ben kapot, ik ga

Ik ken die tocht  leuk dat je ervan hebt genoten en beterschap voor je enkel. 

MellowTurkey78

MellowTurkey78

03-09-2023 om 11:11

Leuk Toetie! Hoort er eigenlijk ook gewoon bij als je in deze omgeving woont,  ik heb voor de 19e x meegelopen en er weer erg van genoten want het is behalve een herdenkingstocht ook erg leuk en gezellig 
Dank Auwereel, komt wel goed..
(Vriend is fysiotherapeut)

Gisterenavond is Expeditie Robinson gestart, de spanning zat er meteen in, ik heb genoten! Vanavond al de tweede aflevering 

Ik verheug me op vanmiddag. We gaan met een hele groep naar een terras en we blijven daar ook eten. Het blijft gelukkig de hele week nog mooi weer. Dat wordt dus veel BBQen en terrasjes pikken. Eigenlijk drink ik door de week geen alcohol maar met dit mooie weer maak ik toch een uitzondering.

Net de eerste appels van het boompje geplukt. 2 volle schalen is de opbrengst van vandaag. Vanmiddag maar met zoon appelmoes maken. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.