Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


Mijn man is morgen jarig en het enige dat hij altijd voor zijn verjaardag wil hebben is een zelfgemaakte appeltaart. Dus die heb ik gebakken vanavond. Volgens mij is-ie goed gelukt, het was een hele tijd geleden dat ik iets gebakken heb, het was leuk om te doen!

morgen mijn vrije trash tv/podcastdag. Mijn koelkast zit vol, ik kan oneindig veel lekkernijen maken en hoef met NIEMAND rekening te houden. Enorm veel zin in om even helemaal alleen aan mezelf en alles wat mijn hart begeert toe te geven. 24 uur hedonisme. 🥳

Auwereel schreef op 27-08-2023 om 22:43:

Mijn man is morgen jarig en het enige dat hij altijd voor zijn verjaardag wil hebben is een zelfgemaakte appeltaart. Dus die heb ik gebakken vanavond. Volgens mij is-ie goed gelukt, het was een hele tijd geleden dat ik iets gebakken heb, het was leuk om te doen!

Gefeliciteerd 

MellowTurkey78

MellowTurkey78

28-08-2023 om 07:15

Gefeliciteerd Auwereel! 

Dank en ik geef de felicitaties door!

Van harte gefeliciteerd  Auwereel!

We hebben ontbeten met een stukje taart en inderdaad erg lekker. Ik ontdekte dat ik de amandelmeel vergeten was onderin te doen toen ik de taart in de oven zette, maar de appels bleken vrij stevig te blijven bij het bakken, dus dan is absorptie van amandelmeel wat minder nodig> De korst onder de appels was dus lekker, want aan een zompige bodem heb ik een hekel.

Vandaag officieel m’n eerste dag buiten de opleiding. Voor het eerst ook naar kantoor en m’n collega’s ontmoeten, wat een fijne sfeer hier.  En kreeg ook nog eens een mooie bos bloemen, hoe lief. 

Mijn avonddienst  verliep soepel

Met man en kinderen naar het vuurwerk in Groningen geweest. Het was erg mooi. 

Dochter kwam blij thuis na haar eerste dag op de middelbare 😊 Ze vond het heel spannend maar ze zit al allerlei snaps te sturen met een aantal meiden 😁 Ze heeft nu al zin in morgen!
(Haha, nog maar even genieten van haar enthousiasme, zo lang dat duurt 😅)

Ik heb pepernoten gekocht. 

kledingkast opgeruimd, volgende week met een garageverkoop kijken of ik er nog wat van kan verkopen. 
Vanmiddag met vriendin weg geweest en toen nog weer een nieuwe tuniek gekocht, gisteren al 3 vesten en een tuniek binnen gekomen. 

Lollypopje

Lollypopje

31-08-2023 om 12:45 Topicstarter

Dat Alex de bug heeft opgelost waardoor ik in firefox niet meer op het forum kwam 🎉

Dat het huis weer aan kant is, daar ben ik blij om.
Maar dat ik verdrietig ben, omdat ik iets niet snap, daar ben ik niet blij om

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.