Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


MellowTurkey78

MellowTurkey78

26-08-2023 om 09:39

Auwereel schreef op 26-08-2023 om 09:24:

Veel plezier Phoebe!

Dank 

Genoet ervan Phoebe! ( ik moet steeds nadenken wie je bent, volgens  mij  ben jij meermaals van nick veranderd?) Aan de hand van je post over werk en vriend denk ik dan, o jaaa!

Ik heb een vrij weekend.  Mijn werk valt me de laatste weken wat zwaar, dus heerlijk even bijkomen. 
Verder ben ik blij omdat ik lekker geslapen  heb. En geen pijn dus vannacht. Nu weer  wel helaas, dus ik ga mijn koffie even verrijken met paracetamol.

MellowTurkey78

MellowTurkey78

26-08-2023 om 12:13

lientje69 schreef op 26-08-2023 om 10:24:

Genoet ervan Phoebe! ( ik moet steeds nadenken wie je bent, volgens mij ben jij meermaals van nick veranderd?) Aan de hand van je post over werk en vriend denk ik dan, o jaaa!

Ik heb een vrij weekend. Mijn werk valt me de laatste weken wat zwaar, dus heerlijk even bijkomen.
Verder ben ik blij omdat ik lekker geslapen heb. En geen pijn dus vannacht. Nu weer wel helaas, dus ik ga mijn koffie even verrijken met paracetamol


Was de laatste keer, beloofd  
Dank je! 

Alweer een spontane glimlach van bewoonster, die verder ook heel vriendelijk en meegaand was. Zelfs uit zichzelf dingen deed! Dat maakt het omgaan met haar zoveel makkelijker. En ze zit zichzelf minder in de weg.

ik was op zoek naar nieuwe parasol. Heb nu een met zo'n houten frame, maar die wordt slechter en is heel zwaar. Karwei had opruiming in showmodellen, dus daar heen. Degene die ik wilde, was al weg, maar stond nog eentje. Anders 100 euro, nu afgeprijsd naar 75. Omdat het de allerlaatste was, mocht ik hem voor 30 euro! 

Friezinnetje schreef op 26-08-2023 om 15:38:

ik was op zoek naar nieuwe parasol. Heb nu een met zo'n houten frame, maar die wordt slechter en is heel zwaar. Karwei had opruiming in showmodellen, dus daar heen. Degene die ik wilde, was al weg, maar stond nog eentje. Anders 100 euro, nu afgeprijsd naar 75. Omdat het de allerlaatste was, mocht ik hem voor 30 euro!

Dat is een leuke verrassing   friezinnetje!

Als afsluiter van de vakantie, samen met onze twee pubers, uit eten geweest.

Het wordt ieder jaar meer en meer een uitdaging om de tieners te vermaken, maar al met al hebben we een fijne vakantie gehad. En vanavond aan tafel was het super gezellig en hebben we veel gelachen met z’n viertjes. Wat een rijkdom!

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

26-08-2023 om 20:58

Ik word blij van b en b

De prijs voor onze huidige auto die we hebben ingeruild op een ontzettend luxe nieuwe auto goede deal kunnen sluiten en zo blij met deze aankoop!

Vera8 schreef op 26-08-2023 om 20:50:

Als afsluiter van de vakantie, samen met onze twee pubers, uit eten geweest.

Het wordt ieder jaar meer en meer een uitdaging om de tieners te vermaken, maar al met al hebben we een fijne vakantie gehad. En vanavond aan tafel was het super gezellig en hebben we veel gelachen met z’n viertjes. Wat een rijkdom!

Ah, dat klinkt als een enorm geslaagde avond heerlijk!

Dat mijn man mij wakker kuste en mij daarmee verloste van een droom die zich telkens herhaalde

Lollypopje

Lollypopje

27-08-2023 om 16:04 Topicstarter

Ik kreeg complimenten dat ik ontzettend goed en mooi schrijf. Daar ga ik dan dus echt van stralen.

Schrijven is een hobby en een grote liefde van me en als iemand me daaf complimenten over geeft dan voelt het echt alsof ik geslaagd ben 😊

Dat we nu bij een hele aardige mevrouw mogen schuilen voor de onweer en regen die ons overviel tijdens een wandelingetje op vakantie in Duitsland. We kregen nog thee en koffie ook 
We gaan haar van de week nog een bloemetje brengen 😊

In ons dorp is er geen turnen meer, juist op het moment dat dochter er misschien wel op wilde. 
Maar, er is free running bedacht ik me opeens! Dat is echt wat voor haar, zo blij, ze is altijd fysiek zo bezig, daar heeft ze een uitlaatklep voor nodig en paardrijden is niet genoeg.
Zou haar er bijna voor wakker maken, maar dat waardeert ze niet 
Ik hou wel erg van muziek, maar eigenlijk weet ik niet of het haar zo past. Dit seizoen misschien maar eens op bewegen inzetten. 
En scouting, ook leuk voor vriendschappen...
Maar weet niet of zij drie dingen wil en ik weet niet of mijn portemonnee daar blij van wordt. Lastig inschatten...
Ga haar morgen er blij mee maken, tenminste dat hoop ik, ze kan nogal uitgesproken zijn 🤣

Van samen met lief Rocket Man kijken. Wat een heerlijke film

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.