Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


Van het korte wandelingetje in de regen met paraplu, de regen tikte zo gezellig 

Vandaag in een ruk van vakantiestek naar huis gereden. Weinig files en bij thuiskomst een erg blije kat. 

Taartjes schreef op 24-08-2023 om 20:08:

Dat ik een dikke 'kus' kreeg van m'n kleine, vrolijke meisje. Ze is nog te jong om te beseffen wat een kus is, maar alles wordt afgelikt dus ik ook

Zo lief!

MellowTurkey78

MellowTurkey78

25-08-2023 om 07:13

Netherfield schreef op 24-08-2023 om 23:58:

Vandaag in een ruk van vakantiestek naar huis gereden. Weinig files en bij thuiskomst een erg blije kat.

Dat is echt het allerleukste van thuiskomen, de reactie van de kat   

PerfumedAlpaca84

PerfumedAlpaca84

25-08-2023 om 07:54

ik heb geslapen tot half acht! Dat is echt heel laat voor mijn doen. Heerlijk.

Lollypopje

Lollypopje

25-08-2023 om 15:55 Topicstarter

Ik moet nog gekeurd worden of ik er recht op heb, maar de eerste afspraak met ee huishoudelijke hulp staat al gepland voor begin oktober. Dat is eerder dan ik had verwacht 😊

Van een optocht bekijken in de regen en niemand klaagde.
Daarna iedereen zonder enige wanklank aan de soep en broodjes kroket. 

Lollypopje schreef op 25-08-2023 om 15:55:

Ik moet nog gekeurd worden of ik er recht op heb, maar de eerste afspraak met ee huishoudelijke hulp staat al gepland voor begin oktober. Dat is eerder dan ik had verwacht 😊

Wat fijn voor je Lollypop, hoop dat je snel zekerheid hebt. Zal ook een stukje rust geven als je het huishouden los kan laten, zonder dat de afwas je tegemoet rolt

Blijkbaar zijn bij jullie de wachtlijsten niet zo lang, mijn aanvraag gedaan in januari de toekenning per 1 april en heb tot nu toe soms een invalkracht, maar vanaf september krijg ik een vaste hulp, blij mee 

Lollypopje

Lollypopje

25-08-2023 om 17:21 Topicstarter

Yumi schreef op 25-08-2023 om 17:12:

[..]

Wat fijn voor je Lollypop, hoop dat je snel zekerheid hebt. Zal ook een stukje rust geven als je het huishouden los kan laten, zonder dat de afwas je tegemoet rolt

Blijkbaar zijn bij jullie de wachtlijsten niet zo lang, mijn aanvraag gedaan in januari de toekenning per 1 april en heb tot nu toe soms een invalkracht, maar vanaf september krijg ik een vaste hulp, blij mee

Op de site van de gemeente stond 13 weken, dus ik had het zeker niet voor november verwacht, dus dit viel mij ook mee.

Als ik het goed begrijp krijg ik meteen een vast iemand, althans ze noemde meteen de naam van wie zou komen. Was op het moment dat ik werd gebeld ook te moe om goed door te vragen.

Ik duim voor je dat je een fijne vaste hulp krijgt

Een gezellige middag gehad met 2 vriendinnen. Eerst lekker geluncht en daarna nog een route op e-chopper gedaan. Gelukkig droog gebleven. 

In het vakantiehuisjes waren geen kookhandschoenen. Of hoe heten die dingen ook. Dus afgegoten met vaatdoekjes enzo. Nu weer thuis en handschoenen. Helemaal andijvie-blij

MellowTurkey78

MellowTurkey78

25-08-2023 om 18:58

Netherfield schreef op 25-08-2023 om 18:34:

In het vakantiehuisjes waren geen kookhandschoenen. Of hoe heten die dingen ook. Dus afgegoten met vaatdoekjes enzo. Nu weer thuis en handschoenen. Helemaal andijvie-blij

Netherfield schreef op 25-08-2023 om 18:34:

In het vakantiehuisjes waren geen kookhandschoenen. Of hoe heten die dingen ook. Dus afgegoten met vaatdoekjes enzo. Nu weer thuis en handschoenen. Helemaal andijvie-blij

Ovenwanten of pannenlappen? Ik neem ze altijd zelf mee, vertrouw er niet op dat ze er zijn. Heb ze 1 keer vergeten en toen maar nieuw gekocht. Kan niet koken zonder. 

MellowTurkey78

MellowTurkey78

26-08-2023 om 07:30

Joehoe ik ga vandaag op (mini, weekje maar) vakantie!!! En ik zie na 5 weken mijn vriendje weer 

Veel plezier Phoebe!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.