Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier


Vanmorgen een paar pubers die me op de fiets inhaalde.
1 van hun, tegen mij: je wiel draait.
Dus ik: Ja dat klopt, die van jou ook.
Hij keek heel onnozel naar de banden van zijn fiets 

ik ben blij dat ik eindelijk eens goed geslapen heb!

MellowTurkey78

MellowTurkey78

22-06-2023 om 08:09

Lekker Brie! Had je toch een beetje verhuis en wennen aan nieuwe omgeving-stress?

Ik ben blij met hele zachte voetjes na mijn bezoek aan de pedicure gister!!

PhoebeHolmesreturns schreef op 22-06-2023 om 08:09:

Lekker Brie! Had je toch een beetje verhuis en wennen aan nieuwe omgeving-stress?

Ik ben blij met hele zachte voetjes na mijn bezoek aan de pedicure gister!!

Nou nee, het was meer de warmte.

MellowTurkey78

MellowTurkey78

22-06-2023 om 08:57

Broodjebrie schreef op 22-06-2023 om 08:12:

[..]

Nou nee, het was meer de warmte.

Oww ja tuurlijk , daar had ik zelfs, mevrouw de snurker, last van...

Stiefzoon heeft een paar jaar geleden de diagnose ass/odd gekregen. Omdat in dit land weinig automatisch gaat, vader de diagnose nog steeds betwist en mijn partner niet goed is in administratie, ben ik zelf een half jaar geleden de procedure maar gestart om dit officieel te laten erkennen. 
Verslagen opgevraagd, artsen afgelopen om documenten te laten invullen etc. Gisteren besluit gekregen dat ze zijn beperking erkennen waardoor het kindergeld bijna verdubbeld (medische kosten in ieder geval gedekt), en omdat dit besluit met terugwerkende kracht werkt, hebben ze ook nog eens een goede 5000 euro op de kindrekening gestort. 

En omdat iedereen het maar vanzelfsprekend lijkt te vinden dat ik als stiefvader dit regel, geef ik mezelf hier maar een schouderklopje. 

PhoebeHolmesreturns schreef op 22-06-2023 om 08:57:

[..]

Oww ja tuurlijk , daar had ik zelfs, mevrouw de snurker, last van...

Ik had al die tijd mijn dekbed nog in de overtrek zitten omdat ik altijd iets over me heen moet hebben, maar gisteren dus toch maar dekbed eruit gelaten toen ik het verschoonde. En echt, ik heb heerlijk geslapen.

Moirmel schreef op 22-06-2023 om 10:00:

Stiefzoon heeft een paar jaar geleden de diagnose ass/odd gekregen. Omdat in dit land weinig automatisch gaat, vader de diagnose nog steeds betwist en mijn partner niet goed is in administratie, ben ik zelf een half jaar geleden de procedure maar gestart om dit officieel te laten erkennen.
Verslagen opgevraagd, artsen afgelopen om documenten te laten invullen etc. Gisteren besluit gekregen dat ze zijn beperking erkennen waardoor het kindergeld bijna verdubbeld (medische kosten in ieder geval gedekt), en omdat dit besluit met terugwerkende kracht werkt, hebben ze ook nog eens een goede 5000 euro op de kindrekening gestort.

En omdat iedereen het maar vanzelfsprekend lijkt te vinden dat ik als stiefvader dit regel, geef ik mezelf hier maar een schouderklopje.

Van mij ook een schouderklopje. Goed gedaan! 👍🏻 

Vanmiddag even snel de honden uitgelaten, want de buurvrouw wilde even komen.  Kom ik thuis, heb ik m'n sleutels niet bij me. Gelukkig heb ik 'buiten' een sleutel opgeborgen, dus ik kan er altijd in.
Kom ik binnen : geen sleutels.
Dus weer naar buiten en het kleine rondje wéér gelopen : en ja hoor, daar lagen ze, op straat! Wat een mazzel.

huissleutel-kwijt.jpg


PerfumedAlpaca84

PerfumedAlpaca84

22-06-2023 om 17:56

wat een gelukje, Beterlaat!

Ik ben heel blij met regen

MellowTurkey78

MellowTurkey78

22-06-2023 om 18:54

Wandelvrouwtje schreef op 22-06-2023 om 17:56:

wat een gelukje, Beterlaat!

Ik ben heel blij met regen

Nou ik moest er even doorheen maar ik ben er ook erg blij mee!

Met mijn bos bloemen. 
Bij zo’n stalletje. Die man zit denk ik in zijn huis te wachten tot er een klant komt. Dan komt hij naar buiten, liefst om zijn levensverhaal te vertellen. 
Hij wist ook dat mijn vader twee keer bloemen had gehaald en voor wie waren die allemaal… t blijft een dorp hier 

MellowTurkey78

MellowTurkey78

23-06-2023 om 07:07

Damoontje schreef op 22-06-2023 om 22:32:

Met mijn bos bloemen.
Bij zo’n stalletje. Die man zit denk ik in zijn huis te wachten tot er een klant komt. Dan komt hij naar buiten, liefst om zijn levensverhaal te vertellen.
Hij wist ook dat mijn vader twee keer bloemen had gehaald en voor wie waren die allemaal… t blijft een dorp hier

Wat schattig! Ik kom daar ook wonen  Ontopic: ik word blij van dit bericht! Goedemorgen!

PerfumedAlpaca84

PerfumedAlpaca84

23-06-2023 om 09:37

het is bijna weekend! En omdat het gisteren regende is de temperatuur in huis onder de 25 graden gezakt en ik heb zo lekker geslapen!

Blij van een lekker etentje met man, kinderen en vriend van dochter, in een knus restaurant. We waren de enige gasten, na, volgens de eigenaar, een heel drukke middag. Nog fijn gepraat met de eigenaar, die echt hart voor zijn zaak en het eten heeft, en dat kan je proeven.

Het etentje was (alvast) ter ere van mijn verjaardag en ik ontdek dat ik blij word van felicitaties, dus hier ook maar even melden dat ik jarig ben vandaag!  

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.