Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

Ik ben blij met wat ik deze week heb kunnen doen. (Door een burn-out in het verleden heb ik minder energie). Eindelijk van de week weer een brood gebakken. Dat wilde ik al een tijd. Weer eens gezwommen en Met een vriendin afgesproken. Ik was vrij deze week en had 2 goede nachten op rij. Dus gelukkig weer wat leuke dingen kunnen doen. Geeft wel een boost 😊

Elmie schreef op 15-09-2022 om 16:28:

Ik ben blij met wat ik deze week heb kunnen doen. (Door een burn-out in het verleden heb ik minder energie). Eindelijk van de week weer een brood gebakken. Dat wilde ik al een tijd. Weer eens gezwommen en Met een vriendin afgesproken. Ik was vrij deze week en had 2 goede nachten op rij. Dus gelukkig weer wat leuke dingen kunnen doen. Geeft wel een boost 😊

Dat is fijn Elmie, ik kan ook wel wat energie gebruiken, voel me de laatste tijd zo blegh.. moe, nergens zin in, emotioneel..zal te maken kunnen hebben met de overgang.Β 

Zilver_gray schreef op 15-09-2022 om 16:34:

[..]

Dat is fijn Elmie, ik kan ook wel wat energie gebruiken, voel me de laatste tijd zo blegh.. moe, nergens zin in, emotioneel..zal te maken kunnen hebben met de overgang.

Oh jakkes, overgang is ook blegh. Ik stuur je wat zonnestraaltjes 🌞🌞🌞

Elmie schreef op 15-09-2022 om 16:24:

[..]

Wow, je bent terecht trots! Mooi hoor, wat doet dat een moeder goed hè?!

Dankjewel (iedereen!) 😁 Ja echt wel.. Alles komt deze week heel intens binnen op de 1 of andere manier. Ik voel weer! En ik kan echt leren van haar soms, hoe zij in het leven staat.. Vind ik zo bijzonder πŸ₯°

Elmie schreef op 15-09-2022 om 16:28:

Oh ik ben echt blij voor je!  Mooi dat je je weer even op hebt kunnen laden en er ruimte was om (extra en leuke) dingen te doen 😊

HAHA!wait..what schreef op 15-09-2022 om 17:35:

[..]

Dankjewel (iedereen!) 😁 Ja echt wel.. Alles komt deze week heel intens binnen op de 1 of andere manier. Ik voel weer! En ik kan echt leren van haar soms, hoe zij in het leven staat.. Vind ik zo bijzonder πŸ₯°

Is ook bijzonder om van je kind te leren ❀️ Heel herkenbaar!

HAHA!wait..what schreef op 15-09-2022 om 17:37:

[..]

Oh ik ben echt blij voor je! Mooi dat je je weer even op hebt kunnen laden en er ruimte was om (extra en leuke) dingen te doen 😊

Dank je ☺️ Ja zo blij mee. Ik heb ook gemerkt dat het soms toch fijn is om na een slechte nacht toch iets extra's (maar niet iets intensiefs) te doen omdat dat mentaal fijner is en dan maar erg moe aan het eind vd dag πŸ₯±πŸ˜ŽΒ 

watertoren schreef op 15-09-2022 om 16:01:

Ik ben er helemaal klaar voor om op vakantie te gaan naar Lanzarote. We vertrekken vannacht want we vliegen al vroeg.

Veel plezier!Β 

Elmie schreef op 15-09-2022 om 16:23:

[..]

Fijne vakantie 🌞

Dank je wel!

redbulletje schreef op 15-09-2022 om 19:31:

[..]

Veel plezier!

Dank je wel, gaat zeker lukken!

Ik heb vakantie en het regent!!! Β  (en ja, dat meen ik oprecht!)

Het ruikt hier zo lekker na de regen.

MatureJackal76

MatureJackal76

15-09-2022 om 21:49

Zilver_gray schreef op 15-09-2022 om 16:24:

[..]

Kijk maar uit; werkt enorm verslavend

bedankt voor de wijze raad

Ik heb een kaartje voor Muse voor volgend jaar!!!

Eindelijk zit mijn haar precies zoals ik het bij de kapper bedoelde πŸ˜‚ duurt Γ‘ltijd even voordat mijn hoofd geaccepteerd heeft dat ik een ander kapsel heb ofzo haha.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.