Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

BrightEchidna89

BrightEchidna89

14-09-2022 om 22:32

Het snelle optreden van de moderatie toen ze daarnet zagen dat er een spambot zat. 

Ik weet niet of blij het goede woord is.. Maar ik keek net het programma Handen aan de couveuse en ik vond het zo mooi om te zien hoe betrokken de artsen zijn. Er was een pas(te vroeg)geboren kindje op de neonatologie afdeling. (Moeder lag op de IC met corona en hartfalen en kreeg dus weeën terwijl ze daar lag.. Ze werd in slaap gehouden en haar toestand was zeer kritiek).
Baby was 5 dagen oud en de artsen/verpleegkundigen wilden heel graag dat baby bij moeder op de borst kon liggen. 1ste en misschien wel laatste keer. 
Vond het zo heftig maar ook zo mooi om te zien  Het was echt een enorme 'operatie' om dat voor elkaar te krijgen maar wel gelukt..! 

Valdemar schreef op 14-09-2022 om 22:32:

Het snelle optreden van de moderatie toen ze daarnet zagen dat er een spambot zat.

Ja, dat was indrukwekkend snel! 

Rondstruiner schreef op 14-09-2022 om 22:46:

[..]

Ja, dat was indrukwekkend snel!

zo snel, dat ik het gemist heb  

Friezinnetje schreef op 14-09-2022 om 22:49:

[..]

zo snel, dat ik het gemist heb

Alle actieve topics waren heel even spamtopics. Ik dacht even dat het forum stuk was .

Ik had twee appels nodig voor de kinderen, liep de tuin in en plukte ze van de boom!

MatureJackal76

MatureJackal76

15-09-2022 om 07:39

Dat ik Viaforum ontdekt heb 

Zo trots op dochter  Ze zit in groep 8 en we hadden een start gesprek met haar juf; ze doet het zo goed, daagt zichzelf enorm uit en ze gaat met heel veel plezier naar school (dat is het belangrijkste). Ze komt van best ver; problemen met de klas een aantal jaar terug en lichamelijk heeft ze het door haar ziekte ook niet makkelijk.. Maar ze knokt zich overal doorheen en vraagt én accepteert hulp! Zo knap   

HAHA!wait..what schreef op 15-09-2022 om 15:58:

Zo trots op dochter Ze zit in groep 8 en we hadden een start gesprek met haar juf; ze doet het zo goed, daagt zichzelf enorm uit en ze gaat met heel veel plezier naar school (dat is het belangrijkste). Ze komt van best ver; problemen met de klas een aantal jaar terug en lichamelijk heeft ze het door haar ziekte ook niet makkelijk.. Maar ze knokt zich overal doorheen en vraagt én accepteert hulp! Zo knap

Wauw wat goed!! En mooi hoe je het omschrijft. 

Ik ben er helemaal klaar voor om op vakantie te gaan naar Lanzarote. We vertrekken vannacht want we vliegen al vroeg.

watertoren schreef op 15-09-2022 om 16:01:

Ik ben er helemaal klaar voor om op vakantie te gaan naar Lanzarote. We vertrekken vannacht want we vliegen al vroeg.

Fijne vakantie 🌞

Zo trots op dochter Ze zit in groep 8 en we hadden een start gesprek met haar juf; ze doet het zo goed, daagt zichzelf enorm uit en ze gaat met heel veel plezier naar school (dat is het belangrijkste). Ze komt van best ver; problemen met de klas een aantal jaar terug en lichamelijk heeft ze het door haar ziekte ook niet makkelijk.. Maar ze knokt zich overal doorheen en vraagt én accepteert hulp! Zo knap

Wow, je bent terecht trots! Mooi hoor, wat doet dat een moeder goed hè?!

Netherfield schreef op 15-09-2022 om 07:35:

Ik had twee appels nodig voor de kinderen, liep de tuin in en plukte ze van de boom!

Oh lekker! Verse appels 🍎 

Fruitesse schreef op 15-09-2022 om 07:39:

Dat ik Viaforum ontdekt heb

Kijk maar uit; werkt enorm verslavend 

Oh dat is zo fijn HAHA!wait! Wat knap van d’r! Dapper ding ❤️

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.