Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

Rondstruiner schreef op 13-09-2022 om 20:16:

[..]

Klinkt heerlijk!

Zo ervaren wij het ook. We kunnen ons hele andere vakanties/leefstijl/uitgavenpatroon veroorloven maar hebben gemerkt dat deze eenvoud ons steeds meer past.  En dat we heel goed in staat zijn te genieten van kleine dingen.  Dat is m.i.rijkdom

Dorestad schreef op 13-09-2022 om 20:34:

[..]

Zo ervaren wij het ook. We kunnen ons hele andere vakanties/leefstijl/uitgavenpatroon veroorloven maar hebben gemerkt dat deze eenvoud ons steeds meer past. En dat we heel goed in staat zijn te genieten van kleine dingen. Dat is m.i.rijkdom

Helemaal mee eens en herkenbaar.

Ik geniet van een mooie vakantie in Limburg. Ik ben blij dat ik weer kan wandelen en geen last meer heb van de ontsteking in mijn voet.

Vandaag een proefdag gehad in een restaurant in de stad, en volgens de chef ben ik van harte welkom! 

Zo fijn om te horen te krijgen dat een andere chef mij in het vak vindt passen 

Tuinfluiter schreef op 13-09-2022 om 21:29:

Ik geniet van een mooie vakantie in Limburg. Ik ben blij dat ik weer kan wandelen en geen last meer heb van de ontsteking in mijn voet.

Wat fijn voor je.  Mooie provincie om op vakantie te gaan. Heb je last gehad van een peesplaatontsteking? Schijnt enorm pijnlijk te kunnen zijn 

Van een compliment van mijn revalidatiearts   Dat ze merkte dat ik veranderd was, een stuk opener was en meer van mezelf liet zien. 
Ik weet niet waar het precies door komt maar het klopt wel en ik was heel blij dat ze dit zag terwijl ik haar maar een half uur per jaar zie

Dorestad schreef op 13-09-2022 om 22:58:

[..]

Wat fijn voor je. Mooie provincie om op vakantie te gaan. Heb je last gehad van een peesplaatontsteking? Schijnt enorm pijnlijk te kunnen zijn

Waarschijnlijk wel heb te veel kracht gezet om mijn golftrolley een steile heuvel op te duwen was een stomme actie van mij. Was flink pijnlijk en langdurig.

Ik geniet nu extra van het wandelen maar durf nog niet te lange tochten te maken, maar we hebben een huisje met mooi uitzicht en daar genieten we ook van.

Dat een collega een dag extra voor me wil werken, zodat ik vrij ben op een leuke feestdag in onze stad 🥰 dochter is dan ook vrij, want scholen zijn dicht allemaal. Erg blij mee! Ik vergeet hem altijd vrij te vragen aan het begin van het jaar en nu kon ik geen vrij meer krijgen, tenzij iemand dus wilde werken voor me. Zo lief dat ze het wil doen! Eindelijk in jaren weer eens vrij op die dag 😊

Tanken voor 1,69 de liter!!

Weer eens een nacht goed geslapen 😴

Dat mijn dochter gistermiddag brownies heeft gebakken en enorm vrolijk was tijdens het bakken. 

Tuinfluiter schreef op 14-09-2022 om 08:58:

[..]

Waarschijnlijk wel heb te veel kracht gezet om mijn golftrolley een steile heuvel op te duwen was een stomme actie van mij. Was flink pijnlijk en langdurig.

Ik geniet nu extra van het wandelen maar durf nog niet te lange tochten te maken, maar we hebben een huisje met mooi uitzicht en daar genieten we ook van.

Kan jaren duren weet ik vanuit mijn omgeving.  Fijn dat het over is. Mooi uitzicht is ook prachtig! Zuid Limburg is schitterend,  vind ik.  Fijne vakantie verder.

Dorestad schreef op 14-09-2022 om 11:49:

[..]

Kan jaren duren weet ik vanuit mijn omgeving. Fijn dat het over is. Mooi uitzicht is ook prachtig! Zuid Limburg is schitterend, vind ik. Fijne vakantie verder.

Dank je gaat zeker lukken.

redbulletje schreef op 14-09-2022 om 10:28:

Tanken voor 1,69 de liter!!

Oh wauw, waar? Vast niet in NL  Ik zag gister nog iets van 1,94 ofzo..

Elmie schreef op 14-09-2022 om 11:16:

Weer eens een nacht goed geslapen 😴

Heerlijk  Heeft het je goed gedaan?

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.