Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

Van een leuke dag op m'n werk. De functie die ik op vrijdag uitvoer, vind ik zo ontzettend leuk. Kom dan echt blij thuis.

anomarie schreef op 09-09-2022 om 15:30:

dat mijn puber vandaag de moed heeft gevonden om naar school te gaan ondanks de angsten die zo in de weg zitten.

Wat ontzettend fijn anomarie. Dikke knuffel voor jou en je dappere puber ♥️

dat mijn puber vandaag de moed heeft gevonden om naar school te gaan ondanks de angsten die zo in de weg zitten.

Wat een stoere puber heb je! Hopelijk wordt het iedere keer een beetje makkelijker.

Wat een topper! Ik kan me heel goed voorstellen dat je daar blij en trots van wordt

Het ophalen van onze gloednieuwe caravan! Hij is echt prachtig! En ik heb eindelijk alles wat ik miste in onze oude caravan  

Van een activiteit die ik met vriendin heb georganiseerd in het dorp, wat weer zeer succesvol was. En we hadden er prachtig weer bij!

Met m'n schoonmoeder en zoon een stukje fietsen 
En hij werd blij van z'n romper met een beer♥️

Dat ik vandaag eerder klaar was op een afspraak en daardoor tijd had om een mooie route naar huis te fietsen.
dat m’n dochter die net begonnen is in de brugklas en dat heel spannend vond/vindt twee meisjes mee naar huis had genomen en ze gezellig wat zaten te drinken op de bank. 

Vanmorgen een implantaat in mijn kaak gekregen. Nu heel blij want geen! pijn!

mijn jonge poes die zich kostelijk vermaakt met het dopje van de lenzenvloeistof fles. Het rolt lekker, het schiet alle kanten op en ketst lekker af. Ze doet ook aan apporteren (met alles!) dus regelmatig moet ik het ding weggooien als ze m weer komt brengen. Ze is echt super leuk!

Mijn oudste is heel lief, maar zo totaal anders. Veel zachter, veel bedenkelijker en voorzichtiger. En toch vinden ze elkaar vanaf moment 1 ook heel leuk en kunnen ze ook goed samen spelen. De jongste heeft de oudste overgehaald om soms ook heel lomp te spelen. Dat alles zonder moppers of ongemak, ze heeft de oudste echt om haar jonge pootje gewikkeld.

Ik ben lekker een brood aan het bakken. Daar word ik blij van 😃

Lollypopje

Lollypopje

13-09-2022 om 13:03 Topicstarter

Dat de huisarts mij medicatie heeft voorgeschreven die ik heel graag wil en hopelijk een positief effect gaat hebben op mijn long covid 😊

Ik die doodsbang is voor de tandarts zo opgelucht was toen ik in die tandarts kamer kwam en zag dat ik mijn lievelings team had. Een zeer ervaren assistente lief geduldig maar ook goed in mij afleiding geven en mijn vaste tandarts.
Zo terug voor deel 2 maar weet nu dat ik mijn fijne team heb. Kroon op bouw nu gehad en straks plaatsen. 

van wederom een mooie dag in september.  Ben nu anderhalve week in de omgeving van Ommen. Bijna 90 km gelopen en ook ongeveer 90 km gefietst.  Vandaag rondje stuw van Junne, pontje bij Varsen over de Vecht.  Wat is het een provincie verderop toch mooi (ik woon in Drenthe) en wat kunnen we genieten van gewoon deze zaken die geen cent kosten.

Dorestad schreef op 13-09-2022 om 20:14:

van wederom een mooie dag in september. Ben nu anderhalve week in de omgeving van Ommen. Bijna 90 km gelopen en ook ongeveer 90 km gefietst. Vandaag rondje stuw van Junne, pontje bij Varsen over de Vecht. Wat is het een provincie verderop toch mooi (ik woon in Drenthe) en wat kunnen we genieten van gewoon deze zaken die geen cent kosten.

Klinkt heerlijk!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.