Huiskamer
Lollypopje
12-04-2022 om 14:25
Waar werd je vandaag blij van? - deel 2
Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier
Friezinnetje
08-09-2022 om 18:09
Zilver_gray schreef op 08-09-2022 om 18:07:
[..]
Jij een oude muts Mox? Nee joh!
En is je goed recht om lekker op de bank met een biscuitje je kamerplanten te bewonderen. š
Maar dan wel met Rammstein op de luidsprekers Ā
Zilver_gray
08-09-2022 om 18:15
Friezinnetje schreef op 08-09-2022 om 18:09:
[..]
Maar dan wel met Rammstein op de luidsprekers
Dat lijkt me wel wat hahahaha.
Iedereen moet vooral lekker doen wat hem of haar blieft. Met of zonder RammsteinĀ
Rondstruiner
08-09-2022 om 18:38
Moxxie schreef op 08-09-2022 om 17:15:
[..]
Nee joh, ik ben een ouwe muts aan het worden. Ik zit nu met een biscuitje op de bank mijn nieuwe kamerplanten te bewonderen, ik ben veel te truttig voor Rammstein.
Evaluna
08-09-2022 om 20:58
Ik krijg nog ruim ā¬1000 aan KOT van de belasting dienst š„³
(Was vorige jaar ook, maar dat was ik alweer vergetenĀ )
Is het raar om met date een nachtje weg te gaan van het geld? We kennen elkaar nog niet zo heel lang??? Wil er graag ook iets leuks mee doen en met hem op pad valt daaronderĀ
AggressiveReindeer87
08-09-2022 om 21:22
Auwereel schreef op 07-09-2022 om 13:25:
[..]
Hier nogeen compliment voor je Phoebe. Ik reis zelden alleen naar het buitenland, dus als ik dat doe moet ik altijd weer even slikken.
Dank je wel!
Netherfield
09-09-2022 om 05:32
Evaluna schreef op 08-09-2022 om 20:58:
Ik krijg nog ruim ā¬1000 aan KOT van de belasting dienst š„³
(Was vorige jaar ook, maar dat was ik alweer vergeten )Is het raar om met date een nachtje weg te gaan van het geld? We kennen elkaar nog niet zo heel lang??? Wil er graag ook iets leuks mee doen en met hem op pad valt daaronder
Dat is je beloning omdat je de toeslagen goed hebt geregeld! Doen dus.Ā
AggressiveReindeer87
09-09-2022 om 10:37
Mijn moeder en mijn vriend liggen elkaar niet zo, (we zijn nog niet zo lang samen, 7 maanden nu) en dat is van de week weer even tot een discussie gekomen. Waar ik blij mee ben is mijn inizchten daarin, zoals dat wij een relatie hebben en dat meningen van anderen daarover er niet echt toe doen aangezien ik volwassen ben en mijn eigen besluiten neem,Ā en vooral dat ik rustig blijf. (En het ook niet mijn probleem maak want datĀ is het niet i.m.o...)
Vriend heeft wel besloten dat hij niet meer mee gaat als ik naar mijn moeder ga of met haar afspreek want hij heeft hier geen zin in. (En natuurlijk is dat jammer maar ik vind het een zeer wijs besluit en ik vind het ook fijn want ik ben hoogsensitief en ik voel de spanning als die twee in elkaars buurt zijn haarfijn aan)
Misschien iets raars om blij over te zijn maar ik ben het toch, althans met mijn reactie hierop.Ā Ik ben maanden terug een coachingstraject aangegaan bij een hele fijne lifecoach die ik al kende vanuit mijn vorige werk. Ik ben daar bijna mee klaar en het heeft mij in positieve zin een compleet ander mens gemaakt. (Voorbeeld mijn reis naar Griekenland en dus ook hoe ik reageer op dit gedoe)Ā
Ik zie daar inmiddels dus duidelijk de resultaten van en zo'n grote verandering had ik niet verwacht en ik ben er heel erg blij mee!
(Sorry voor lange bericht maar ik had even zin om te schrijven)
Evaluna
09-09-2022 om 11:00
Wat goed Phoebe1982!
Fijn om daar hulp bij te hebben, een relatie vraagt best wel wat van jezelf. Ik denk dat ik ongeveer jouw leeftijd ben, ook net een relatie en coaching. Soms best een uitdaging, maar ook heel leuk.
Veel plezier samenĀ
AggressiveReindeer87
09-09-2022 om 12:09
Evaluna schreef op 09-09-2022 om 11:00:
Wat goed Phoebe1982!
Fijn om daar hulp bij te hebben, een relatie vraagt best wel wat van jezelf. Ik denk dat ik ongeveer jouw leeftijd ben, ook net een relatie en coaching. Soms best een uitdaging, maar ook heel leuk.
Veel plezier samen
Het is idd ook een uitdaging. Ik ben overigens niet dat coachingstraject ingegaan omdat ik weer een relatie heb, sterker nog, ik was al begonnen (nog maar net) toen ik hem ontmoette. Juist toen ik al wel lekker in mijn vel zat, gelukkig met mijzelf was en eigenlijk geen relatie nodig had om gelukkig te zijn.
Ik ben dat traject om een andere rede ingegaan maar idd het is niet altijd makkelijk dus die coaching ten tijde van een nieuwe relatie is best een goede combi.
Ik weet uiteraard niet de rede van jouw coaching, maar goed van je dat jij dat ook gedaan hebt, werken aan jezelf kan nooit kwaad i.m.o.
(Maar dat mijn traject zoveel met mij heeft gedaan had ik niet verwacht. Ik bleef compleet rustig bij dat gedoe van de week en ik vind het natuurlijk niet leuk maar het is niet mijn probleem en ik zit er eigenlijk totaal niet meer mee...Ben ik dat???)
Ik ben sinds juni 40 lentes jong trouwens
Auwereel
09-09-2022 om 12:37
40 en eindelijk volwassen Phoebe! š
En misschien moet je moeder ook een coach om om te gaan met een volwassen kind. š¤
Evaluna
09-09-2022 om 14:53
Phoebe1982 schreef op 09-09-2022 om 12:09:
[..]
Het is idd ook een uitdaging. Ik ben overigens niet dat coachingstraject ingegaan omdat ik weer een relatie heb, sterker nog, ik was al begonnen (nog maar net) toen ik hem ontmoette. Juist toen ik al wel lekker in mijn vel zat, gelukkig met mijzelf was en eigenlijk geen relatie nodig had om gelukkig te zijn.
Ik ben dat traject om een andere rede ingegaan maar idd het is niet altijd makkelijk dus die coaching ten tijde van een nieuwe relatie is best een goede combi.
Ik weet uiteraard niet de rede van jouw coaching, maar goed van je dat jij dat ook gedaan hebt, werken aan jezelf kan nooit kwaad i.m.o.
(Maar dat mijn traject zoveel met mij heeft gedaan had ik niet verwacht. Ik bleef compleet rustig bij dat gedoe van de week en ik vind het natuurlijk niet leuk maar het is niet mijn probleem en ik zit er eigenlijk totaal niet meer mee...Ben ik dat???)Ik ben sinds juni 40 lentes jong trouwens
Het leven begint bij 40 tochĀ
Ik ben 41. En ook een beetje hetzelfde, in een rustiger vaarwater en ruimte voor een relatie. Mijn grote struikelblok zijn mijn jaren na de scheiding geweest. Een hele moeilijke ex, die me na slecht behandeld te hebben, nog jaren heeft dwarsgezeten. Gestruikeld op mn werk, burnout (niet zo raar) en in therapie. Blijkt natuurlijk dat ik sommige dingen niet zo heel constructief heb aangeleerd en dan is therapie heel verhelderend.
Ook nu met een (normale) relatie aangaan kom ik mezelf best tegen. Normaal relaties aangaan is niet iets wat ik vroeger geleerd heb. Fijn die therapeut op de achtergrond.Ā
Maar we doen het toch maar, een fijne relatie opbouwen, ondanks onze roots, kunnen we trots op zijn
anomarie
09-09-2022 om 15:30
dat mijn puber vandaag de moed heeft gevonden om naar school te gaan ondanks de angsten die zo in de weg zitten.
AggressiveReindeer87
09-09-2022 om 15:38
Evaluna schreef op 09-09-2022 om 14:53:
[..]
Het leven begint bij 40 toch
Ik ben 41. En ook een beetje hetzelfde, in een rustiger vaarwater en ruimte voor een relatie. Mijn grote struikelblok zijn mijn jaren na de scheiding geweest. Een hele moeilijke ex, die me na slecht behandeld te hebben, nog jaren heeft dwarsgezeten. Gestruikeld op mn werk, burnout (niet zo raar) en in therapie. Blijkt natuurlijk dat ik sommige dingen niet zo heel constructief heb aangeleerd en dan is therapie heel verhelderend.
Ook nu met een (normale) relatie aangaan kom ik mezelf best tegen. Normaal relaties aangaan is niet iets wat ik vroeger geleerd heb. Fijn die therapeut op de achtergrond.
Maar we doen het toch maar, een fijne relatie opbouwen, ondanks onze roots, kunnen we trots op zijn
ZekerĀ
Ik heb ook ingewikkelde en vervelende relaties gehad dus idd ik kom mezelf ook tegen. Maar idd we doen het toch maar, aan onszelf blijven werken enĀ hulp inschakelenĀ