Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Waar werd je vandaag blij van? - deel 2

Omdat we nog steeds elke dag blij worden van leuke en mooie dingen. Dus deel ze hier

BrightEchidna89

BrightEchidna89

07-09-2022 om 22:23

Daarstraks gaan wandelen, partner met hond en ik al ploggend. 
Weer een halve zak huisvuil en een volledige zak pmd-afval uit de bermen gehaald. 
Spijtig dat er nog steeds mensen zijn die afval in de natuur dumpen, maar wel een fijn gevoel als het weer proper is.

Valdemar schreef op 07-09-2022 om 22:23:

Daarstraks gaan wandelen, partner met hond en ik al ploggend.
Weer een halve zak huisvuil en een volledige zak pmd-afval uit de bermen gehaald.
Spijtig dat er nog steeds mensen zijn die afval in de natuur dumpen, maar wel een fijn gevoel als het weer proper is.

Goed bezig

BrightEchidna89

BrightEchidna89

08-09-2022 om 15:38

Mijn schatteke heeft terwijl ik werken was tickets bemachtigd voor Rammstein volgend jaar in het Koning Bouwdewijnstadion. 

Valdemar schreef op 08-09-2022 om 15:38:

Mijn schatteke heeft terwijl ik werken was tickets bemachtigd voor Rammstein volgend jaar in het Koning Bouwdewijnstadion.

Ohhhh wat goed! Veel voorpret gewenst alvast 

Valdemar schreef op 08-09-2022 om 15:38:

Wat lief 💓! Ook fijn dat jij ernaar toe moet en niet ik.

Moxxie schreef op 08-09-2022 om 16:28:

[..]

Wat lief 💓! Ook fijn dat jij ernaar toe moet en niet ik.

Vind je het maar niks?

Lollypopje

Lollypopje

08-09-2022 om 16:44 Topicstarter

dat het gewoon weer een graad of 20 is, waardoor ik ook in het zonnetje in mijn hangmat kan liggen zonder dat mijn interne thermostaat volledig ophol slaat en ik nog dagen de warmte niet uit mijn lijf krijg. Van mij mag dit weer wel even aanhouden 😊

Lollypopje schreef op 08-09-2022 om 16:44:

dat het gewoon weer een graad of 20 is, waardoor ik ook in het zonnetje in mijn hangmat kan liggen zonder dat mijn interne thermostaat volledig ophol slaat en ik nog dagen de warmte niet uit mijn lijf krijg. Van mij mag dit weer wel even aanhouden 😊

Hm heeft hier vandaag voor het grootste gedeelte van de dag geregend..ben er alweer klaar mee.

Lollypopje

Lollypopje

08-09-2022 om 17:11 Topicstarter

Zilver_gray schreef op 08-09-2022 om 16:49:

[..]

Hm heeft hier vandaag voor het grootste gedeelte van de dag geregend..ben er alweer klaar mee.

Hier alleen vanochtend, maar met regen heb ik ook geen problemen hoor. Van mij mag het lekker afwisselen.

Ik kan sinds mijn long covid gewoon niet meer tegen warmte. Dus 20 graden en een zonnetje betekent dat ik weer heerlijk van mijn hangmat kan genieten.

Zilver_gray schreef op 08-09-2022 om 16:31:

[..]

Vind je het maar niks?

Nee joh, ik ben een ouwe muts aan het worden. Ik zit nu met een biscuitje op de bank mijn nieuwe kamerplanten te bewonderen, ik ben veel te truttig voor Rammstein.

Moxxie schreef op 08-09-2022 om 17:15:

[..]

Nee joh, ik ben een ouwe muts aan het worden. Ik zit nu met een biscuitje op de bank mijn nieuwe kamerplanten te bewonderen, ik ben veel te truttig voor Rammstein.

Ik ben blij dat ik vanmiddag een tukkie kon doen omdat zoon ergens spelen was. Dat had ik echt even nodig! (jammer dat ik in die tijd niks nuttigs heb gedaan maar dat neem ik maar even voor lief 😊)

Lollypopje schreef op 08-09-2022 om 17:11:

[..]

Hier alleen vanochtend, maar met regen heb ik ook geen problemen hoor. Van mij mag het lekker afwisselen.

Ik kan sinds mijn long covid gewoon niet meer tegen warmte. Dus 20 graden en een zonnetje betekent dat ik weer heerlijk van mijn hangmat kan genieten.

Oh maar dat snap ik hoor meis 😉

Moxxie schreef op 08-09-2022 om 17:15:

[..]

Jij een oude muts Mox? Nee joh! 

En is je goed recht om lekker op de bank met een biscuitje je kamerplanten te bewonderen. 😃

Elmie schreef op 08-09-2022 om 17:50:

Ik ben blij dat ik vanmiddag een tukkie kon doen omdat zoon ergens spelen was. Dat had ik echt even nodig! (jammer dat ik in die tijd niks nuttigs heb gedaan maar dat neem ik maar even voor lief 😊)

Je hoeft ook niet altijd nuttig bezig te zijn toch? Lekker je rust pakken hoor! 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.