Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

26-07-2021 om 15:47

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Helena71 schreef op 16-04-2022 om 18:50:

Mezelf. Had bone broth opgewarmd. En was even vergeten dat het nog bloedheet was. Nam een slok en nu is een aanzienlijk deel van mijn tong verbrand. En dan niet wat je wel eens hebt als je een hapje neemt, maar gewoon serieus verbrand. Doet zo'n pijn.

Au! Sterkte met je tong.

Femke, wat frustrerend moet dat zijn!

aan mijzelf, of mijn blaas, ik moet naar de wc en heb geen zin om op te staan.

Bij de buurvrouw klinkt 't alsof er varkens geslacht worden, oftewel ze heeft de kleinkinderen op bezoek 

Aan dat ik een pesthumeur heb en niet weet waarom. En aan dat er al weken weinig uit mijn handen komt. 

aan iemand die achter ons woont en blijkbaar zo van Nederlandstalige levensmuziek houdt dat hij dat al drie dagen hard afspeelt in de tuin

TanSwallow86

TanSwallow86

16-04-2022 om 20:25

Dat mijn depressie terrein aan het winnen is, en ik vecht me een slag in het rondte om niet te worden meegezogen. Knettermoe ben ik ervan. 

redbulletje schreef op 16-04-2022 om 19:52:

Bij de buurvrouw klinkt 't alsof er varkens geslacht worden, oftewel ze heeft de kleinkinderen op bezoek

De situatie an sich vind ik vervelend voor je, maar om je uitspraak moest ik wel even lachen 

HarleyQuin schreef op 16-04-2022 om 20:25:

Dat mijn depressie terrein aan het winnen is, en ik vecht me een slag in het rondte om niet te worden meegezogen. Knettermoe ben ik ervan.

Sterkte. Ik hoop dat je hulp hebt en er niet helemaal alleen voor staat 

HarleyQuin schreef op 16-04-2022 om 20:25:

Dat ik vergeten was dat Heel Holland Bakt vanavond komt. Nou moet ik niet per ongeluk het topic openen voor ik de aflevering gezien heb, want ik wil geen spoiler.

Sterkte met de verbrande tong, Helena, sterkte met het vechten tegen de depressie, HarleyQuin, en sterkte met het pesthumeur en al weken niets uit de handen laten komen, Netherfield 

Giggly schreef op 16-04-2022 om 06:26:

Dat met die poepzakjes….dat is wel een ding.
Hier raap ik alles netjes op, maar sta wel regelmatig in de hoopjes en hopen van andere honden.

Zelf gooi ik de zakjes met inhoud in de reguliere afvalbakken, echter die zijn blijkbaar weer niet bedoeld voor poepzakjes. Daar schijn je andere bakken voor te hebben. Maar die staan hier nauwelijks. Wat dan? Dan dus maar in die bakken waar ze niet in horen. Ermee rond blijven leuren vind ik ook zo iets.

Heb je daar een bron van? Ik weet echt van niets

maxresdefault.jpg

bv deze, maar er zijn er een hele boel verschillende

of als je bedoelt het opruimen van hondenpoep, daar kan ik niets over vinden. Alleen in Den Haag mag het ook in andere afvalbakken of ondergrondse containers. Daar heb ik wel een artikeltje over gevonden

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.