Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

26-07-2021 om 15:47

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Dolfje schreef op 16-04-2022 om 07:56:

Dat is echt de grootste reden voor mij om geen hond te nemen. Zou dat best leuk vinden maar dat poep oprapen staat mij zo tegen.
Hier moet het ook en ondanks dat stap ik toch nog vaak ik de poep als ik niet oplet. En toen ik nog bootcamp deed moest je ook uitkijken waar je ging liggen op het gras.

Het is niet mijn lievelingsklus, maar klein hondje, kleine poep. De eerste keer vond ik het echt goor, nu doe ik het zonder nadenken. Het laveren tussen de hopen van een ander vergt wat handigheid en dat maakt dat ik soms denk: waarom doe ik dit? Terwijl de vraag zou moeten zijn: waarom doen zij het niet?

Dat mijn broertje en zijn vriendin dit weekend hebben gekozen om haar over te laten komen (vanuit China)
Leuk voor hem hoor, maar aangezien ik een beetje ''mensenschuw'' ben kan ik me er nu al druk om maken. Ze eet ook mee

Ik heb een solarlamp waar geen aan-uitknop aan zit. Hij gaat uit en het zonnepaneel aan zodra er voldoende licht is en de lamp gaat schijnen als het donker is. Dat is in de praktijk vervelend als je geen licht wil.

Er zít wel een verborgen knop op (voor tijdens vervoer zodat je pakketje niet oplicht in het donker) maar uiterst onhandig en in de praktijk niet te doen.

Ik denk dat ik hem ga demonteren en dan kijken of daar enige amusementswaarde in zit op een melige tweede Paasdag.

Dat het zonnetje schijnt en we vrij zijn en we niet naar buiten mogen. (Behalve dan de tuin)

Dolfje schreef op 16-04-2022 om 07:56:

Dat is echt de grootste reden voor mij om geen hond te nemen. Zou dat best leuk vinden maar dat poep oprapen staat mij zo tegen.
Hier moet het ook en ondanks dat stap ik toch nog vaak ik de poep als ik niet oplet. En toen ik nog bootcamp deed moest je ook uitkijken waar je ging liggen op het gras.

Dit 

Dat er net iemand toen we terug kwamen van onze wandeling tegen de muur van ons gebouw stond te pissen 
Heel park hier vol struiken en bomen en dan moet dat tegen een muur??? 

Dat kinderen in de buurt al ruim voor het starten van de ei-zoektocht de eieren lopen te rapen. En dan erger ik me eigenlijk aan de ouders die daar niet op letten.

Dat ik op 2 minuten na de film heb gemist. Nu naar Met mes, maar ik wilde naar de Duke.

Mama-Inge schreef op 15-04-2022 om 19:19:

dit is een topic voor je ergernissen
Niet voor oplossingen
Ik irriteer me mateloos aan deze discussie

*Knip, commentaar op schrijfstijl en spelling is niet toegestaan. 

Clothilde schreef op 16-04-2022 om 16:33:

[..]

[Quote verwijderd door moderator]

Precies ergeren

Maar ik erger me nu er dus aan dat jij me hierin verbeterd want ook al eerder aangegeven dat dat ook iets is wat niet mag

Mama-Inge schreef op 16-04-2022 om 16:51:

[..]

Precies ergeren

Maar ik erger me nu er dus aan dat jij me hierin verbeterd want ook al eerder aangegeven dat dat ook iets is wat niet mag

weggehaald, zie dat het tegen de forumregels is

Clothilde schreef op 16-04-2022 om 17:04:

[..]

weggehaald, zie dat het tegen de forumregels is

Bedankt 

Mama-Inge schreef op 16-04-2022 om 17:08:

[..]

Bedankt

En echt sorry. Ben jaren leerkacht Nederlands geweest, dat krijg je er niet meer uit.

Mijn ex. Zoon belt op, ik zeg dat ik in winkel sta en hem nu niet te woord kan staan. Belt hij vijf minuten later weer: joh, ik sta nu voor de kassa, oh je wilt naar huis? Ik ben nu nog in de stad, ik reageer zo oké,  het kan wel, even afspreken zo.

In tussentijd heeft hij ook geapt (niet gezien en niet beantwoord, want ik stond in de winkel). 

Eenmaal bij de auto lees ik zijn berichtjes  gevolgd door een "bericht is verwijderd". We spreken af en hij komt naar huis.

Later zeg ik iets als "zullen we even langs papa fietsen" maar dat wil zoon pertinent niet, hij is bang dat papa boos is op mij. Hoezo dat? Omdat ik niet op de apjes had gereageerd (nee duh, die zag ik een kwartier na versturen pas want ik stond in de winkel...). 

Ik zei nog: joh, dat begrijpt papa wel, daar wordt ie niet meteen boos om. Maar volgens zoon wel: papa had een vloekend apje gestuurd. En daarna dus verwijderd.

Ik word dat zó zat. Belast je zoon daar niet mee!! En hoezo zou je boos zijn, hij wil naar huis, nou, dat werd een kwartier later. 
Maar nu heb ik dus een zoon die wéér eens bang voor zijn vader is. 

Ik stond nota bene in de winkel om een cadeautje voor zíjn ouders te kopen 

CavernousSanddollar80

CavernousSanddollar80

16-04-2022 om 18:50

Mezelf. Had bone broth opgewarmd. En was even vergeten dat het nog bloedheet was. Nam een slok en nu is een aanzienlijk deel van mijn tong verbrand. En dan niet wat je wel eens hebt als je een hapje neemt, maar gewoon serieus verbrand. Doet zo'n pijn. 

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.