Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

26-07-2021 om 15:47

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
stokstaart schreef op 15-04-2022 om 14:52:

wtf. Ik kreeg telefoon. Ik ben die en die van een of ander onderzoeksbureau en wil graag spreken met het jongste gezinslid van 18jr en ouder

eeuuh whut?? Ikdaggutnie. Misschien moet je eerste vraag zijn of ik er aan mee wil werken en niet; dat gaan we gewoon doen.
en hoe kom je aan mijn nummer ook?! 🤨🤨

Die nummers worden gewoon random gekozen door een computer, dus degene aan de telefoon heeft jou niet uitgezocht om te bellen, maar een computer selecteert een nummer. En jaren geleden heb ik ook wel eens zo'n telefoontje gehad. "Woont er in uw huishouden een persoon van 45 jaar of jonger?" Naar eer en geweten antwoordde ik "nee", met het idee dat het dan afgelopen zou zijn. Nou, nee, dus. Want de volgende vraag was: "Woont er dan in uw huishouden iemand ouder dan 45"... Ja duh. En toen kwam "Mogen we u iets vragen".  Toen heb ik gezegd: "Sorry, ik ben 96, ik loop met een looprek, en ik moet NU mijn pilletjes gaan innemen, dáág!". Klaar.

PinkFlower schreef op 15-04-2022 om 15:41:

Dat ik toch ziek ben geworden 😭😭. Zo koud. Flinke rillingen, keelpijn. Dochter had 1,5 week geleden griep en man tot gisteren. We gaan weekend kamperen ,😭

Ah niet leuk!   beterschap! 

Ik erger me kapot aan een vriendin. Ze zat te klagen dat ze er echt van overtuigd was dat ik met haar mee zou gaan naar iets (toevallig vorige 2 keer wel). Maar ik heb echt meerdere keren gezegd dat ik met iemand anders zou gaan en nu is ze beledigd.. Pff, als ze een keer (naar mij) zou luisteren dan had ze het wel geweten. En ik weet dat ze ook tegen anderen erover geklaagd heeft en dat vind ik nog stommer 

HAHA!wait..what schreef op 15-04-2022 om 17:55:

[..]

Ah niet leuk! beterschap!

Ik erger me kapot aan een vriendin. Ze zat te klagen dat ze er echt van overtuigd was dat ik met haar mee zou gaan naar iets (toevallig vorige 2 keer wel). Maar ik heb echt meerdere keren gezegd dat ik met iemand anders zou gaan en nu is ze beledigd.. Pff, als ze een keer (naar mij) zou luisteren dan had ze het wel geweten. En ik weet dat ze ook tegen anderen erover geklaagd heeft en dat vind ik nog stommer

Als je haar had beloofd samen met haar te gaan, moet je dat ook doen. Ook als je later liever met iemand anders gaat. Belofte is belofte.

Pejeka1 schreef op 15-04-2022 om 17:58:

[..]

Als je haar had beloofd samen met haar te gaan, moet je dat ook doen. Ook als je later liever met iemand anders gaat. Belofte is belofte.

Jij leest iets heel anders dan ik. Ze zegt dat ze al meerdere keren gezegd heeft dat ze dit jaar met iemand anders gaat.

Pejeka1 schreef op 15-04-2022 om 17:58:

[..]

Ik had haar niks beloofd, dat maakt zij er van maar omdat het afgelopen 2 keer toevallig wél zo was, had ik al gedacht dat ze dacht dat het nu weer zo zou zijn.. Daarom voor die tijd ook meerdere keren gezegd van; ik ga met die en die he? Zij maakte er een stilzwijgende afspraak van

Aan mijn echtgenoot. Het is een schat maar soms…

Apiejapie schreef op 15-04-2022 om 17:49:

Dat er een paar kinderen onze oldtimer gebruikten als klimrek en de moeder erbij stond en het heel normaal vond. We kwamen buiten van de ijssalon en zagen de mannekes bovenop de auto! Heel fijn als je zelf zuinig op je spullen bent
Onze zoon is gek op de oldtimer en kreeg er zo'n rotgevoel bij dat hij zijn ijsje niet meer wilde. Hij had er echt buikpijn van.
Gelukkig geen beschadigingen. Maar zoiets doe je toch niet ???

Heel bizar dit 

Geen beschadigingen gelukkig, dat zou er nog bij moeten komen. Wat gaat er soms in mensen om dat dit soort dingen gebeuren. Al was het een oude Opel Astra  van anders mans spullen blijf je af. 

HAHA!wait..what schreef op 15-04-2022 om 18:35:

[..]

Echt hoor, lezen is niet je sterkste punt geloof ik. Ik ging al járen met een groepje, vriendin ook jarenlang met een ander groepje. Afgelopen 2 keer was corona gedoe dus mijn groepje had daar in aangepaste vorm niet veel zin in. Voor mij hoefde het ook niet zo.. Toen was ik dus bij die vriendin en zij haalde me over toch met haar en haar groepje mee te gaan. Zelfs nog bij 'mijn' groepje gecheckt of zij echt niet wilden (achteraf kon het ook niet meer maar oké). Zij wilden echt niet dus ja, 2 keer op die manier zo gegaan en nu dus weer op de jarenlange oude manier. En nee, niet omdat ik haar en haar groepje niet leuk genoeg vind (helemaal niet zelfs).

Laat hem joh. Je hebt het al meerdere keren uitgelegd en hij wil het niet begrijpen. Andere mensen ergeren is volgens mij zijn hobby.

TanSwallow86

TanSwallow86

15-04-2022 om 18:59

Ik ben het wel eens met Pejeka. 
Ik weet hoe het is om steeds aan de kant te worden getrapt voor iemand anders. Denk je eindelijk een vriendin te hebben, word je later aan de kant getrapt.
Ben liever alleen, dan word ik ook niet gekwetst of aan de kant getrapt

HarleyQuin schreef op 15-04-2022 om 18:59:

Ik ben het wel eens met Pejeka.
Ik weet hoe het is om steeds aan de kant te worden getrapt voor iemand anders. Denk je eindelijk een vriendin te hebben, word je later aan de kant getrapt.
Ben liever alleen, dan word ik ook niet gekwetst of aan de kant getrapt

Maar ze heeft al drie keer uitgelegd dat ze vanaf het begin heel duidelijk naar die vriendin was. Dan wordt ze toch niet aan de kant getrapt?

Moet ze dan met die vriendin gaan, omdat die zwaar teleurgesteld is over iets dat ze gewoon van te voren wist en kon zien aankomen? Dat vind ik toch ook wel de omgekeerde wereld. 

Ik snap dat het naar is om aan de kant getrapt te worden, maar dat is niet aan de hand in deze situatie en dus niet te vergelijken met elkaar. Al kan ik snappen dat zoiets herinneringen los kan maken.

dit is een topic voor je ergernissen 
Niet voor oplossingen 
Ik irriteer me mateloos aan deze discussie 

HAHA!wait..what schreef op 15-04-2022 om 19:33:

[..]

Toen andere vrienden niet wilden en ik tegen vriendin zei dat ik dat jaar niet ging/het mij minder leuk leek op deze manier en zíj me overhaalde toch met haar mee te gaan. In jouw redenering zou ik juist mijn eigen groepje tekort doen als ik nu weer met het 'nieuwe' groepje zou gaan. Kortom; in jouw ogen kan ik (of überhaupt iemand) het toch niet goed doen. En ja dom, nu reageer ik toch nog..

Let it go. Hoe minder je er op reageert hoe minder lol er voor hem is

Nieuwe ergernis; ik was net aan het wandelen en ik vond op meerdere plekken poepzakjes mét inhoud. Dus dan ruim je 'netjes' de hondenpoep op maar dan slinger je het zakje ergens neer. Waarom?

Dat er een paar kinderen onze oldtimer gebruikten als klimrek en de moeder erbij stond en het heel normaal vond. We kwamen buiten van de ijssalon en zagen de mannekes bovenop de auto! Heel fijn als je zelf zuinig op je spullen bent
Onze zoon is gek op de oldtimer en kreeg er zo'n rotgevoel bij dat hij zijn ijsje niet meer wilde. Hij had er echt buikpijn van.

Neeeee! Oh daar kan ik zó boos over worden. Gelukkig geen beschadigingen!! 

Nouja! Hebben jullie er wel wat van gezegd toen die moeder dat niet deed? 

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.