Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

26-07-2021 om 15:47

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
JtM schreef op 15-04-2022 om 12:08:

Aan een hoop mensen in de supermarkt. Jongens, het is Pasen, de winkels blijven (hier) gewoon open. Het was druk, mensen hadden haast, en deden alsof de supermarkten na vandaag 3 dagen dicht zouden zijn. Relaxxxx....

Ja, hier was het ook druk..
Ik ga vaak op vrijdag lekker vroeg omdat het dan nog lekker rustig is. Dat gold dus niet vandaag..

JtM schreef op 15-04-2022 om 12:08:

Aan een hoop mensen in de supermarkt. Jongens, het is Pasen, de winkels blijven (hier) gewoon open. Het was druk, mensen hadden haast, en deden alsof de supermarkten na vandaag 3 dagen dicht zouden zijn. Relaxxxx....

Ja vond ik ook al vanochtend. Ik ging even naar de bakker en kleine boodschap doen, nou het leek alsof er weet ik veel wat ging gebeuren. Heb al heel lang niet meer zo'n volle winkelkarren gezien. Doe ff rustig zeg... 

Hier ook allemaal volle winkelkarren inclusief die van mezelf. Ik ben vandaag gegaan omdat het morgen waarschijnlijk nog drukker zal zijn. 

watertoren schreef op 15-04-2022 om 12:31:

Hier ook allemaal volle winkelkarren inclusief die van mezelf. Ik ben vandaag gegaan omdat het morgen waarschijnlijk nog drukker zal zijn.

Ik ook ja, morgen zal al helemaal drama zijn. 

Regendrup. schreef op 15-04-2022 om 12:32:

[..]

Ik ook ja, morgen zal al helemaal drama zijn.

Ja, hetzelfde als met Kerst.

ik ga zo nog, maar niet echt andere boodschappen dan anders. 

wtf. Ik kreeg telefoon. Ik ben die en die van een of ander onderzoeksbureau en wil graag spreken met het jongste gezinslid van 18jr en ouder

eeuuh whut?? Ikdaggutnie. Misschien moet je eerste vraag zijn of ik er aan mee wil werken en niet; dat gaan we gewoon doen.
en hoe kom je aan mijn nummer ook?! 🤨🤨

Klinkt alsof ze willen weten met hoeveel personen je woont. 

Dat kan, maar heb nergens antwoord opgegeven.

Dat ik toch ziek ben geworden 😭😭. Zo koud. Flinke rillingen, keelpijn. Dochter had 1,5 week geleden griep en man tot gisteren. We gaan weekend kamperen ,😭

PinkFlower schreef op 15-04-2022 om 15:41:

Dat ik toch ziek ben geworden 😭😭. Zo koud. Flinke rillingen, keelpijn. Dochter had 1,5 week geleden griep en man tot gisteren. We gaan weekend kamperen ,😭

Vervelend, ziek worden terwijl je je net zo had verheugd op een uitje 

PinkFlower schreef op 15-04-2022 om 15:41:

Wat jammer zeg! Beterschap.

Over een uitnodiging die je wist dat niet ging komen, of zoiets. 
(het is weer bijna koningsdag)

Mensen met wie ik 13 jaar goed ben omgegaan. Maar het lijkt niet meer mogelijk om iets af te spreken met ze, altijd druk. En als ik app, dan appen ze wel terug maar ze zouden nooit mij zomaar appen. 
Laatst ook weer, zeker leuk om elkaar weer eens te zien, ja leuk dat het weer kan na Corona... maar te druk druk druk. Ik denk dat ik het maar op moet geven. 

Ik hoor net dat Jumbo ook aan flitsbezorging doet. Ik dacht dat ze belang hadden genomen in Gorillas.

Het enige waar ik toch echt behoefte aan heb is aan een bepaalde soort drop, maar ik las net dat ze die uit het online assortiment hebben genomen, zodat ik nu bij Albert Heijn moet gaan bestellen en niet bij Jumbo.

Dat er een paar kinderen onze oldtimer gebruikten als klimrek en de moeder erbij stond en het heel normaal vond. We kwamen buiten van de ijssalon en zagen de mannekes bovenop de auto! Heel fijn als je zelf zuinig op je spullen bent   
Onze zoon is gek op de oldtimer en kreeg er zo'n rotgevoel bij dat hij zijn ijsje niet meer wilde. Hij had er echt buikpijn van. 
Gelukkig geen beschadigingen. Maar zoiets doe je toch niet ???

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.