Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

26-07-2021 om 15:47

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Ik had geen kar.
Had maar 2 kleine boodschapjes.
Maar ik stond goed stevig, dus hij kwam geen centimeter dichter bij.

Op dit moment erger ik me behoorlijk aan de kinderen, die ontzettend vervelend aan het doen zijn 
Tegen elkaar, maar ook aan het jammeren en drammen over van alles omdat ze iets willen waarvan wij gezegd hebben dat dat niet gaat gebeuren 
Heb ze al in de pyjama op de bank zitten, gaan ze door, kunnen ze naar hun slaapkamer

O wat erger ik me aan mijn radio-gestuurde klok die regelmatig een puls krijgt van een centrale klok en daarom àltijd de juiste tijd zou moeten aangeven. Die loopt dus regelmatig uren mis!

Mama-Inge schreef op 14-04-2022 om 19:34:

Op dit moment erger ik me behoorlijk aan de kinderen, die ontzettend vervelend aan het doen zijn
Tegen elkaar, maar ook aan het jammeren en drammen over van alles omdat ze iets willen waarvan wij gezegd hebben dat dat niet gaat gebeuren
Heb ze al in de pyjama op de bank zitten, gaan ze door, kunnen ze naar hun slaapkamer

Gelijk heb je.

Ik erger me aan mijn gepieker over of mijn oude kat nog van zijn oorproblemen af zal komen.

Ik erger me aan mezelf dat ik een vervelend gesprek niet uit mijn hoofd krijg. Blijf maar bedenken wat ik had moeten zeggen en wat de ander nog zou kunnen zeggen en hoe ik dan ga reageren. Hou op hoofd! 

Dat maar liefst 4 instanties/bedrijven vorige en deze week hun toezegging om me ergens over te informeren binnen een bepaald aantal dagen niet zijn nagekomen of mijn mail niet hebben beantwoord. Zo vermoeiend dat je steeds overal achteraan moet bellen. Waarom doen ze hun werk niet gewoon?

Piratenkoningin schreef op 14-04-2022 om 20:22:

Ik erger me aan mezelf dat ik een vervelend gesprek niet uit mijn hoofd krijg. Blijf maar bedenken wat ik had moeten zeggen en wat de ander nog zou kunnen zeggen en hoe ik dan ga reageren. Hou op hoofd!

O dat herken ik. Mega irritant. Niet tegen vechten, dan is het het snelste weg. Je moet het toch even verwerken.

Elmie schreef op 14-04-2022 om 21:15:

[..]

O dat herken ik. Mega irritant. Niet tegen vechten, dan is het het snelste weg. Je moet het toch even verwerken.

Ja, het is verwerken inderdaad, maar dat duurt nu al een dag en een nacht en weer een dag en nu mag het wel weer klaar zijn. Ik wil slapen, geen stomme gesprekken voeren! 

Taartjes schreef op 13-04-2022 om 23:22:

[..]

Ik erger me ook aan de menstruatie. Maar bij mij komt ie juist niet door. Vanaf zondag zit het er al aan te komen, maar het zet niet door. Erg irritant! En dinsdag zaten m'n emoties erg hoog door de hormonen dus had ik een slechte werkdag. Stomme cyclussen en hormonen!

ik haat ongesteld zijn, echt , met hoofdletters.   vooral die hormonen maken me knettergek de eerste2 dagen blijf ik het liefst op bed liggen en zo min mogelijk bewegen... 

ik heb mij vandaag geërgerd aan de wasmachine op het werk... kreng doet het al 3 dagen niet heb hem vandaag leeg getapt maar nog steeds geen gehoor. morgen maar kijken of ik de filter kan schoonmaken. en anders maar een monteur bellen 

Twee dingen: mijn vriend werkt ook als voorganger in de PKN en die hebben vier dagen achter elkaar diensten. Vanavond mag ie niet (want hij is alleen maar kerkelijk werker en dan mag je geen avondmaal doen). Maar het hele weekend zit dus vol… gezellig hoor… Morgenavond, Zaterdagavond en zondagochtend. Blerg! 
En: Mijn dochter kwam beneden: mam, er lopen weer blauwe jasjes door de straat. Oké, zucht. Even later sta ik in de keuken, komen ze aanlopen dus ik schud al van Nee, geen interesse, kijkt een van die twee studentjes me met een vuile blik aan, echt zo’n rotwijvenkop, echt zo’n pesthoofd, en zegt ze Domme Bitch! Ik zit nu te twijfelen of ik toch niet even melding maak bij Plan Nederland, want daar waren ze van. 
En drie! Er zit hier verdorie een mug! In mijn slaapkamer 😱 een die nog herrie maakt ook, behalve als je hem wil pakken, dan is ie spoorloos. En hoe dan hè?! Horren in alle ramen en mijn slaapkamerdeur is altijd dicht. 

SuzyQFive schreef op 14-04-2022 om 23:37:

Even later sta ik in de keuken, komen ze aanlopen dus ik schud al van Nee, geen interesse, kijkt een van die twee studentjes me met een vuile blik aan, echt zo’n rotwijvenkop, echt zo’n pesthoofd, en zegt ze Domme Bitch! Ik zit nu te twijfelen of ik toch niet even melding maak bij Plan Nederland, want daar waren ze van.

Oh, dat zou ik wel melden ja, dat gaat toch echt veel te ver! 

Zeker melding maken bij Plan. Ik erger me aan de minutenlange kerkklokken omdat het bijna Pasen is. Vier het in stilte, val mij me er niet mee lastig.

ScarceKudu74

ScarceKudu74

15-04-2022 om 06:40

Screenshot-20220415-063437-Chrome.jpg

Wij hebben zo'n sticker bij de voordeur. Dan wordt er nooit meer aangebeld door studentjes, enge cliniclowns en dergelijke. Lekker rustig. 

Ik zou Plan wel bellen hoor SuzyQFive, belachelijke opmerking. 

Peen schreef op 15-04-2022 om 06:40:

Screenshot-20220415-063437-Chrome.jpg

Wij hebben zo'n sticker bij de voordeur. Dan wordt er nooit meer aangebeld door studentjes, enge cliniclowns en dergelijke. Lekker rustig.

Ik zou Plan wel bellen hoor SuzyQFive, belachelijke opmerking.

Ik vind collectes niet zo erg en geloofsovertuigers komen niet hier omdat mijn adres afgevinkt is op de lijst (familielid is Jehova’s  Getuige). Dus wellicht iets met ‘geen colporteurs’ oid is nog een optie, maar ik vind het zo lelijk, zo’n sticker. Heb ook al een nee-nee op de brievenbus… 

Ik zou het zeker melden. Daarnaast vind ik die deur verkopers echt verschrikkelijk. Gelukkig woon ik in een woning waar ze denk ik vinden dat er niks te halen valt, ik zie ze hier niet

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.