Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

26-07-2021 om 15:47

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Cookielover schreef op 13-04-2022 om 18:09:

Aan een kennis die het raar vindt dat ik in een automaat rijd. Vindt ze iets voor oude mensen en autisten

Echt, waarom??? Zoveel mensen rijden in een automaat.

Amerikanen rijden allemaal automaat, veel comfortabeler wat mij betref. Als ik 't zou kunnen betalen zou ik zelf ook een volautomaat kopen. 

redbulletje schreef op 13-04-2022 om 18:13:

[..]

Amerikanen rijden allemaal automaat, veel comfortabeler wat mij betref. Als ik 't zou kunnen betalen zou ik zelf ook een volautomaat kopen.

Inderdaad. En veiliger, want altijd twee handen aan het stuur. 

Ik erger mij aan de menstruatie die weer eens te vroeg is waardoor ik de helft van de activiteiten moet schrappen wegens doodop.
Had het mooi in het  bijna lege paasweekend gepland...

Ik heb ook geen zin in eten koken.
Zak er maar in met die stomme hormonen en stomme overgang.Zo klaar mee.

Cookielover schreef op 13-04-2022 om 18:09:

Aan een kennis die het raar vindt dat ik in een automaat rijd. Vindt ze iets voor oude mensen en autisten

Echt, waarom??? Zoveel mensen rijden in een automaat.

Heerlijk een automaat zou niets anders meer willen. Een hybride of elektrische auto is trouwens altijd een automaat.

Tuinfluiter schreef op 13-04-2022 om 18:59:

[..]

Heerlijk een automaat zou niets anders meer willen. Een hybride of elektrische auto is trouwens altijd een automaat.

Hybride niet altijd hoor, er zijn ook handgeschakelde hybrides 👍🏻. 

redbulletje schreef op 13-04-2022 om 18:13:

[..]

Ik rij (voornamelijk vanwege mijn beperking) zelf automaat. Heerlijk!! Zou niet anders willen.

HAHA!wait..what schreef op 13-04-2022 om 17:46:

[..]

Dit is ook irritant ja. Misschien kun je een mailtje terugsturen met uitleg waarom dit lastig gaat voor je? Misschien kunnen ze het op laten halen door de bezorger bij jou thuis?

Dat is wel een goeie ja. Dankjewel voor meedenken

redbulletje schreef op 13-04-2022 om 17:49:

[..]

Ik zou niks meer doen en 't gewoon houden. Als ze niet 't fatsoen hebben de fout zelf te herstellen dan zakken ze er maar in.

Ergens heb ik die neiging nu ook. Niet omdat ik die spullen wil hebben, maar vanwege de gemakzucht waarmee ze vinden dat ik het op kan lossen. 

Van de andere kant: hele specifieke webshop/winkel waardoor ik in de toekomst hen nog vaak nodig zal hebben. Tegelijkertijd ben ik daarmee dus ook een goede klant voor hun en mogen ze zelf wel wat zorgvuldiger omgaan met zo'n situatie.

Apiejapie schreef op 13-04-2022 om 19:30:

[..]

Ergens heb ik die neiging nu ook. Niet omdat ik die spullen wil hebben, maar vanwege de gemakzucht waarmee ze vinden dat ik het op kan lossen.

Van de andere kant: hele specifieke webshop/winkel waardoor ik in de toekomst hen nog vaak nodig zal hebben. Tegelijkertijd ben ik daarmee dus ook een goede klant voor hun en mogen ze zelf wel wat zorgvuldiger omgaan met zo'n situatie.

Als bij jou een fout pakketje is bezorgd, is het gewoon "kwijt", dus ik zou niet weten hoe dat invloed heeft op jouw klantstatus. Jij hebt artikel A besteld, netjes betaald en bezorgd gekregen, op artikel B staat jouw naam niet, dus geen mens die weet dat het bij jou thuis ligt. Tuurlijk zou ik dan ook zo netjes zijn om het in eerste instantie te melden, maar als ze dan zouden verwachten dat IK me in allerlei bochten zou gaan wringen om HUN fout te corrigeren, zouden ze (letterlijk en figuurlijk) aan het foute adres zijn.

Apiejapie schreef op 13-04-2022 om 19:30:

[..]

Ik zou even bellen en samen naar oplossing zoeken. Die andere klant van dat pakketje zit er ook op te wachten 

Tuinfluiter schreef op 13-04-2022 om 18:59:

[..]

Ik rijd zelf hybride 

Treurniet schreef op 13-04-2022 om 19:39:

[..]

Ik zou even bellen en samen naar oplossing zoeken. Die andere klant van dat pakketje zit er ook op te wachten

Vandaar ook dat ik netjes mailde, met foto erbij wat er in het pakket zit. Om vervolgens vanuit hun de opdracht te krijgen het label uit te printen (ik heb geen printer) en weg te brengen (moet ik met auto naar ander dorp toe). Op zich zou dan netjes zijn als zij zouden vragen of ik dit überhaupt zou willen doen en daar ook wat tegenover zetten qua moeite. Maar goed, ik denk er nog effe over na. Ben geneigd meteen dat te regelen, maar ergens raakt hun gemakzucht mij wel.

SuzyQFive schreef op 13-04-2022 om 19:16:

[..]

Hybride niet altijd hoor, er zijn ook handgeschakelde hybrides 👍🏻.

Ik ben niet de grootste auto kenner ik dacht dat hybrides altijd automaat waren de onze dus wel. Maar weer wat geleerd.

Apiejapie schreef op 13-04-2022 om 20:24:

[..]

Vandaar ook dat ik netjes mailde, met foto erbij wat er in het pakket zit. Om vervolgens vanuit hun de opdracht te krijgen het label uit te printen (ik heb geen printer) en weg te brengen (moet ik met auto naar ander dorp toe). Op zich zou dan netjes zijn als zij zouden vragen of ik dit überhaupt zou willen doen en daar ook wat tegenover zetten qua moeite. Maar goed, ik denk er nog effe over na. Ben geneigd meteen dat te regelen, maar ergens raakt hun gemakzucht mij wel.

Ik heb zoiets ook eens gehad, kreeg ook zo’n ‘opdracht’ en heb teruggemaild waarom dat helaas niet ging en dat ik graag hoorde hoe ze het dan wilden oplossen. Nooit meer wat gehoord. Ding ligt hier nog ingepakt in een kast ergens, kan ook wel eens naar een kringloop zoveel jaar na dato. 

Treurniet schreef op 13-04-2022 om 18:59:

Ik erger mij aan de menstruatie die weer eens te vroeg is waardoor ik de helft van de activiteiten moet schrappen wegens doodop.
Had het mooi in het bijna lege paasweekend gepland...

Ik heb ook geen zin in eten koken.
Zak er maar in met die stomme hormonen en stomme overgang.Zo klaar mee.

Ik erger me ook aan de menstruatie. Maar bij mij komt ie juist niet door. Vanaf zondag zit het er al aan te komen, maar het zet niet door. Erg irritant! En dinsdag zaten m'n emoties erg hoog door de hormonen dus had ik een slechte werkdag. Stomme cyclussen en hormonen!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.