Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

26-07-2021 om 15:47

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Lily. schreef op 14-04-2022 om 13:30:

[..]

Ja, ik kreeg net een SMS dat de bezorger tussen 16.30 en 18.30 hier is. Dat is wel fijn om te weten.

Kijk dat is beter inschatten haha. 

Aan mezelf. Net terug van vakantie en heb nog vrij tot dinsdag. Heb een berg was en strijk, een paasbrunch voor te bereiden en tekst instuderen voor toneelstuk binnenkort. Huis is een troep ... Ik moet stoppen met mijn tijd verlummelen op internet en AAN DE SLAG!!! 

Aan de DHL-bezorger. Drukt drie keer op de bel, bonkt op het raam van de deur, schrok me rot. Stond in drie seconden bij de voordeur, staat mijn pakket halverwege de voortuin. Dus ik stap naar buiten om het te pakken, staat de bezorger naast zijn bus en kijkt me aan: "alsjeblieft hè!" Dus ik zeg: "je krijgt een dankjewel als je de moeite zou nemen om even te wachten en het pakket aan te geven" Kreeg ik een verontwaardigd "párdon?" Jahoor, vriend. Heb de deur dicht gedaan. Dat lompe gedrag en dan nog een dankjewel verwachten.

Dat onze wc nog steeds niet klaar is.

RoosOpJeHoed schreef op 14-04-2022 om 14:18:

Aan de DHL-bezorger. Drukt drie keer op de bel, bonkt op het raam van de deur, schrok me rot. Stond in drie seconden bij de voordeur, staat mijn pakket halverwege de voortuin. Dus ik stap naar buiten om het te pakken, staat de bezorger naast zijn bus en kijkt me aan: "alsjeblieft hè!" Dus ik zeg: "je krijgt een dankjewel als je de moeite zou nemen om even te wachten en het pakket aan te geven" Kreeg ik een verontwaardigd "párdon?" Jahoor, vriend. Heb de deur dicht gedaan. Dat lompe gedrag en dan nog een dankjewel verwachten.

Gelijk heb je.

Ik erger me dat ik eigenlijk de wc en katten bak nog moet schoonmaken maar ben zoo moe door dat stomme ongesteld zijn.

Aan m'n man die nu een uurtje naar bed gaat.. Niet omdat hij naar bed gaat maar omdat ik dat niet bedacht heb om te gaan doen  Ik ben zo moe en zit al de hele dag mezelf in de weg.. Even slapen had best een oplossing kunnen zijn  

watertoren schreef op 14-04-2022 om 13:15:

Ik erger me aan mezelf. Mijn zoon is op vakantie en er zou vandaag een pakket bezorgd worden dus hij had gevraagd of ik even bij hem in huis wilde gaan zitten. Ik wist dat hij binnenkort zijn friteuse schoon wilde maken en ik dacht van ach, ik ben hier nou toch dan doe ik dat wel even voor hem want hij vind dat een rotwerkje. Is die pan eindelijk blinkend schoon en ik wil hem weer terug in elkaar gaan zetten en ik stoot een gedeelte van het aanrecht af en kapot natuurlijk. Ik heb maar snel een nieuwe besteld bij bol.

Wat ontzettend lief van je om zo'n rotklus van hem over te nemen! Dat klinkt alsof je een lieve ouder voor je zoon bent.

Vraag me wel af hoe je een stuk van het aanrecht af kunt stoten? 

Apiejapie schreef op 14-04-2022 om 15:49:

[..]

Wat ontzettend lief van je om zo'n rotklus van hem over te nemen! Dat klinkt alsof je een lieve ouder voor je zoon bent.

Vraag me wel af hoe je een stuk van het aanrecht af kunt stoten?

Een stuk van de frituurpan denk ik (en daarom een nieuwe frituurpan besteld)

HAHA!wait..what schreef op 14-04-2022 om 15:54:

[..]

Dat dacht ik dus eerst ook, maar lees het toch anders. 

Hoe dan ook: lieve actie om zo'n vervelende klus van iemand over te nemen

HAHA!wait..what schreef op 14-04-2022 om 15:54:

[..]

Ja precies! de frituurpan is kapot. 

Ik heb me vandaag geërgerd aan collega's die steen en been aan het klagen waren terwijl ik probeerde te werken. Ik voelde me helemaal naar worden door de negatieve sfeer.

(Ik ben me bewust van het feit dat ik nu zelf ook aan het klagen ben haha. De ironie)

Dat ik geen terugkoppeling heb gekregen van een reparatie die maar half is uitgevoerd. Ik vermoed dat de boel moet drogen en dat ze daarna pas verder kunnen gaan. Maar ik had graag geweten wat het plan is. 
Bedrijf is telefonisch niet bereikbaar en op de voicemail reageren ze niet. 

Patatflip schreef op 14-04-2022 om 16:25:

Ik heb me vandaag geërgerd aan collega's die steen en been aan het klagen waren terwijl ik probeerde te werken. Ik voelde me helemaal naar worden door de negatieve sfeer.

(Ik ben me bewust van het feit dat ik nu zelf ook aan het klagen ben haha. De ironie)

Toch iets anders omdat dit juist een plek is waar je even kan klagen, terwijl op een werkplek kan het de sfeer goed teniet doen.

MidasWolf schreef op 14-04-2022 om 17:03:

[..]

Toch iets anders omdat dit juist een plek is waar je even kan klagen, terwijl op een werkplek kan het de sfeer goed teniet doen.

Ja dat is wel waar! Dit is gewoon bedoeld als klaagmuur.

Mama-Inge schreef op 14-04-2022 om 13:37:

Aan die oude man die bewust met zijn kar tegen mij aan bleef botsen zodat ik naar voren zou stappen en hij de boodschappen op de band kon leggen.
Nee dat doe ik niet, ik hou nog steeds graag wat afstand, vond hij niet grappig

In zo'n geval ga ik vóór mijn kar staan en duw die een stuk naar achteren zodat ik ook voldoende afstand tot mijn voorganger heb. Ik kan ook heel goed één wenkbrauw optrekken

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.