Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

26-07-2021 om 15:47

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
ScarceKudu74

ScarceKudu74

13-04-2022 om 23:27

ik erger me aan mijn veel te hoge hartslag, je wordt er doodmoe van. 
(komt door mijn schildklier, tijd voor bèta blokkers ofzo)

Apiejapie schreef op 13-04-2022 om 19:30:

[..]

Ergens heb ik die neiging nu ook. Niet omdat ik die spullen wil hebben, maar vanwege de gemakzucht waarmee ze vinden dat ik het op kan lossen.

Van de andere kant: hele specifieke webshop/winkel waardoor ik in de toekomst hen nog vaak nodig zal hebben. Tegelijkertijd ben ik daarmee dus ook een goede klant voor hun en mogen ze zelf wel wat zorgvuldiger omgaan met zo'n situatie.

Spullen die naar jou worden gestuurd die je niet besteld hebt mag je houden volgens de wet. Het is netjes als je aangeeft dat je ze terug wil geven maar je bent het niet verplicht. Mijn man heeft dat jaren geleden tot de draad toe uitgezocht.

Aan ouders die altijd zitten te zeuren in de groepsapp. Nu weer over het hoe en wat voor het Paasontbijt op school. Laat die kinderen genieten van iets leuks en verpest het eens niet met je irritante mening.

Dat je moet aantonen waar je eigen middelen vandaan komen bij het kopen van een huis! En oké, tot een bepaalde hoogte begrijp ik het nog, want is er belasting over betaald (zwart geld) of komt het uit het criminele circuit?
Maar heb er zelf keihard voor gewerkt, is elk jaar opnieuw belasting over betaald en on top of that moet je voor jouw eigen aangeleverde bewijzen ook nogeens €75 aftikken bij de notaris 🤬

De notaris, over crimineel gedrag gesproken!! 

Ik zit me aan mezelf te ergeren, aan mijn besluiteloosheid. Ik was van plan te gaan wandelen, misschien naar het strand, maar zit in plaats daarvan maar wat te hangen hier en nu is de halve dag al voorbij. 

Ik heb geen zin om ergens naar toe te fietsen om te wandelen, ook geen zin om de trein te nemen om ergens te wandelen en ook geen zin om vanuit huis te wandelen. 
Het is prachtig weer, ik moet naar buiten. Maar waarheen en hoe? Pfff, vermoeiend.

Nou Rondstruiner, doe je naam eer aan en begin met rondstruinen! 
Tip: download de Obsidentify -app, dan kan je beginnen met planten en dieren herkennen in je eigen omgeving, dat motiveert mij om naar buiten te gaan.

Ze komen vandaag een nieuwe vaatwasser bezorgen, tussen 8.00 en 22.00....
Een iets kleiner tijdvak zou fijn zijn! 

Ik erger me aan mezelf. Mijn zoon is op vakantie en er zou vandaag een pakket bezorgd worden dus hij had gevraagd of ik even bij hem in huis wilde gaan zitten. Ik wist dat hij binnenkort zijn friteuse schoon wilde maken en ik dacht van ach, ik ben hier nou toch dan doe ik dat wel even voor hem want hij vind dat een rotwerkje. Is die pan eindelijk blinkend schoon en ik wil hem weer terug in elkaar gaan zetten en ik stoot een gedeelte van het aanrecht af en kapot natuurlijk. Ik heb maar snel een nieuwe besteld bij bol.

Lily. schreef op 14-04-2022 om 12:43:

Oh ja dat is wel heel irritant inderdaad. Misschien volgt er nog een update wanneer er een preciezer tijdvak bekend is?

Bij mij komt bol vanavond tussen 5 en 10 uur. 

Regendrup. schreef op 14-04-2022 om 13:19:

[..]

Oh ja dat is wel heel irritant inderdaad. Misschien volgt er nog een update wanneer er een preciezer tijdvak bekend is?

Ja, ik kreeg net een SMS dat de bezorger tussen 16.30 en 18.30 hier is. Dat is wel fijn om te weten. 

Lily. schreef op 14-04-2022 om 12:43:

Jeetje, dat is wel erg lang. Zo laat ook, 10.00!

Auwereel schreef op 14-04-2022 om 12:38:

Nou Rondstruiner, doe je naam eer aan en begin met rondstruinen!
Tip: download de Obsidentify -app, dan kan je beginnen met planten en dieren herkennen in je eigen omgeving, dat motiveert mij om naar buiten te gaan.

Ik zit intussen in het park mijn boterhammetjes te eten, dus het is gelukt  .

Obsidentify ga ik opzoeken, dat ken ik niet. Klinkt leuk 👍 

Aan die oude man die bewust met zijn kar tegen mij aan bleef botsen zodat ik naar voren zou stappen en hij de boodschappen op de band kon leggen.
Nee dat doe ik niet, ik hou nog steeds graag wat afstand, vond hij niet grappig 

Ik weet niet of het bij blij of ergernis moet, oftewel hoe je je toch nog kan ergeren als je blij bent, bij het een beoordelingsgesprek op mijn werk. Ik werd als zeer goed beoordeeld. Aan de ene kant blij, aan de andere kant, terecht, want ik heb me uit de naad gewerkt. Nou hoop ik dat ze er niet op rekenen dat ik volgend jaar me nog harder uit de naad ga werken.
Wat betreft een promotie, dan moeten ze naar de "interpretatie van de regels" kijken. Van collega's heb ik al begrepen dat die regels erg in het nadeel van de werknemer worden geïnterpreteerd. Je moet geruime tijd ver boven je niveau werken en dan word  je nog met een kluitje het riet ingestuurd.  Dus om 1 stap te maken moet je meerdere jaren 2 stappen boven je niveau werken. Het is dat ik leuk werk heb...

Halve ergernis.

Ik wil morgen nog om een paar boodschappen, dus ik de Lidapp openen  om te kijken naar de coupons. Staat er tot mijn schrik ''vrijdag gesloten''

Waarom, het is toch geen feestdag?
Maar na even op de site gekeken te hebben blijken ze gewoon open te zijn. Update je app dan ook!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.