Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

26-07-2021 om 15:47

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? (Gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Lily. schreef op 09-04-2022 om 21:18:

ik vind de zelfscan heerlijk! Je hebt je boodschappen meteen in je tassen tijdens het winkelen en hoeft je bij de kassa niet meer te ergeren aan klanten voor je die niet opschieten met inpakken en die hele band vol laten liggen. Of eerst op hun gemakkie inpakken voordat ze afrekenen. Dat is pas een grote ergernis!

nou pcies. En je boodschappen niet uit het rek in de kar, dan weer op de band, dan weer in je tas. Wat een werk allemaal. 

Friezinnetje schreef op 09-04-2022 om 21:19:

[..]

nou pcies. En je boodschappen niet uit het rek in de kar, dan weer op de band, dan weer in je tas. Wat een werk allemaal.

Ja, dat. Ik vind dit veel klantvriendelijker.

rionyriony schreef op 09-04-2022 om 14:49:

Aan een bloempot (plantensierpot) die bij Bol 45,95 kost en bij een tuincentrum 12,50. Exact dezelfde hoor in dezelfde maat; geen budgetversie of zo.

Bol staat kennelijk voor: je kan altijd Bol proberen om de goedgelovige klant op te lichten.

Klopt , Bol.com is enorm duur.

Ik koop er nooit.

Ook al kan ik het nergens anders kopen, dan koop ik het nog liever niet!

ik vind mezelf altijd zo traag bij de zelfscan.
Maar mijn Ah heeft geen zelfscanners, dus dat moet je ook altijd nog bij het apparaat doen..

Treurniet schreef op 09-04-2022 om 21:42:

ik vind mezelf altijd zo traag bij de zelfscan.
Maar mijn Ah heeft geen zelfscanners, dus dat moet je ook altijd nog bij het apparaat doen..

niet zo'n losse scanner die je meeneemt door de winkel? Want die bedoel ik. Artikel pakken, scannen en hup in het krat

niet echt ergeren, meer verbaasd. 
Zit naar het shortrack te kijken en ik verbaas me er over dat iedereen nog met een mondkapje op de tribune zit. 

Helena71 schreef op 09-04-2022 om 19:03:

[..]

Helaas herkenbaar de laatste tijd. Mij is verteld dat het ook met de overgang te maken kan hebben, wat het bij mij wel zou kunnen verklaren. Bij jou?

Nou, ik heb een te hoge hersendruk, waardoor ik al wat tinnitus had. Maar na het vliegen is het enorm erger geworden. Ben ook te moe nog… 

Overgang: in september zijn mijn eierstokken eruit gehaald omdat ik een BRCA-genmutatie heb. Maar daar heb ik hormoonsuppletie voor dus dat het iets met de overgang te maken heeft lijkt me sterk. 

*niet goed gelezen*

Ook een ergenis van mezelf. Lees soms te snel 🤣

Lily. schreef op 09-04-2022 om 21:18:

ik vind de zelfscan heerlijk! Je hebt je boodschappen meteen in je tassen tijdens het winkelen en hoeft je bij de kassa niet meer te ergeren aan klanten voor je die niet opschieten met inpakken en die hele band vol laten liggen. Of eerst op hun gemakkie inpakken voordat ze afrekenen. Dat is pas een grote ergernis!

Precies! Ik hou ook van de zelfscan. Kost me bakken minder energie. Laat het meestal bezorgen maar als ik dan heen moet, graag de zelfscan. Dan hoeft het niet in de kar, uit de kar, in de kar enz. 

Aan de reclame van Vitakruid die net op de tv was.

Friezinnetje schreef op 09-04-2022 om 21:52:

niet echt ergeren, meer verbaasd.
Zit naar het shortrack te kijken en ik verbaas me er over dat iedereen nog met een mondkapje op de tribune zit.

In Nederland?

Nog iets wat mij te binnen schiet, dat alles zo verschrikkelijk duur is geworden, niet normaal meer.

Muurbloem1985 schreef op 09-04-2022 om 22:54:

Nog iets wat mij te binnen schiet, dat alles zo verschrikkelijk duur is geworden, niet normaal meer.

Mijn zoon is sinds januari op zichzelf gaan wonen en ik woon nu alleen en dacht dat ik veel minder geld kwijt zou zijn aan boodschappen maar dat valt toch wel wat tegen. 

Muurbloem1985 schreef op 09-04-2022 om 22:54:

En verpakkingen worden steeds kleiner terwijl de prijs omhoog gaat. Je moet echt zo opletten als je gewend bent dat iets 100 gram was en nu zit er maar 80 gram meer in dat je genoeg koopt om je recept kloppend te houden. 

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.