Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


_Audrey schreef op 17-11-2023 om 19:58:

Wat ben ik een kluns! Ik stop mijn vingers door de deeghaken van mijn handmixer en zet hem vervolgens (per ongeluk) aan. Au, dat doet echt zeer

AU-drey! 

Wat is parkeren in de binnenstad duur geworden. Ik kwam er al niet meer zo vaak maar ik denk nu nog minder. 

In de media lijkt het alleen maar te gaan over Gaza, Oekraïne en de verkiezingen. Bah.

Bailey26 schreef op 17-11-2023 om 20:16:

Wat is parkeren in de binnenstad duur geworden. Ik kwam er al niet meer zo vaak maar ik denk nu nog minder.

Ov een optie? Ik maak soms gebruik van een p&r aan de rand van een stad en ga dan met ov naar de binnenstad. 

Broodjebrie schreef op 17-11-2023 om 20:24:

[..]

Ov een optie? Ik maak soms gebruik van een p&r aan de rand van een stad en ga dan met ov naar de binnenstad.

Ov was dit keer geen optie. Is trouwens het ook niet goed geregeld. Overdag nog wel maar in de avond echt een ramp. 

Bailey26 schreef op 17-11-2023 om 20:40:

[..]

Ov was dit keer geen optie. Is trouwens het ook niet goed geregeld. Overdag nog wel maar in de avond echt een ramp.

Oh dat is jammer.

Bailey26 schreef op 17-11-2023 om 20:16:

Wat is parkeren in de binnenstad duur geworden. Ik kwam er al niet meer zo vaak maar ik denk nu nog minder.

Ze willen het hier ook doorvoeren... In het winkelcentrum was het eerst maximaal 6 euro per dag, dat is een aantal jaar geleden verlaagd naar maximaal 2 euro per dag, en nu willen ze het verhogen naar 12 euro per dag... Want ze willen dat meer mensen op de fiets/wandelend gaan. Je zal maar grote inkopen willen doen.

die crompouce hype en Black Friday.

Kon niet slapen en was om 3.30 nog wakker, drukke dag en dan loopt mijn LC hoofd over 

dat mensen hele lappen tekst krijgen op een kaartje waardoor er niks meer op past

Past Koettie heeft allemaal beloftes gedaan want lag toch ver in de toekomst dus problemen voor future Koettie. Dus dit hele weekend een vriendin helpen met verhuizen en ik heb er eigenlijk echt geen energie voor eigenlijk, ook omdat het zo ver reizen is. Maar goed, belofte maakt schuld dus ga nu in mn kluspak de deur uit. 

Koettie schreef op 17-11-2023 om 17:54:

Mijn zusjes zijn nu gelukkig even stabiel

Geen idee. Vermoeden is hielspoor maar geen idee want hij kan nu echt helemaal niets, alleen lopen met krukken en hij is nogal zwak dus dat gaat ooi niet van harte

Koettie, is een rollater geen optie voor hem?

Loopt hij stabieler mee en kan ook even er op gaan zitten om te rusten.

Met krukken loop je veel moeilijker en wankel.

SombraOnline schreef op 17-11-2023 om 21:44:

[..]

Ze willen het hier ook doorvoeren... In het winkelcentrum was het eerst maximaal 6 euro per dag, dat is een aantal jaar geleden verlaagd naar maximaal 2 euro per dag, en nu willen ze het verhogen naar 12 euro per dag... Want ze willen dat meer mensen op de fiets/wandelend gaan. Je zal maar grote inkopen willen doen.

Woon jij in Noord-Holland? In deze regio  idd een winkelcentrum  die dat ( nou ja, de gemeente  dan ) wil gaan invoeren.

Layka.12 schreef op 18-11-2023 om 12:28:

[..]

Koettie, is een rollater geen optie voor hem?

Loopt hij stabieler mee en kan ook even er op gaan zitten om te rusten.

Met krukken loop je veel moeilijker en wankel.

Hij kan geen gewicht op zijn rechtervoet zetten. Maar we gaan na het weekend even kijken naar een bureaustoel/trippelstoel. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.