Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Die klote regen die al bijna 2 maanden vrijwel non-stop duurt. (Althans, als ik vrij ben)

Corona! Het mag dan als griep gezien worden, maar ik heb liever griep. Wat een k.. ziekte!
En daar wil ik nog die regen aan toevoegen: het is een paar dagen grotendeels droog geweest, maar houdt het nog een keer op?!?! 

Poezie schreef op 18-11-2023 om 20:30:

Die klote regen die al bijna 2 maanden vrijwel non-stop duurt. (Althans, als ik vrij ben)

Helemaal mee eens! Ik word er echt helemaal gek van :/

lientje69 schreef op 18-11-2023 om 17:07:

[..]

Woon jij in Noord-Holland? In deze regio idd een winkelcentrum die dat ( nou ja, de gemeente dan ) wil gaan invoeren.

Ja, haha. De gemeente wil het wel, de winkels niet. Hopelijk luisteren ze naar de winkels.

Vrijdag is hier de dag van de wissel in co-ouderschap. Stiefzoon vroeg 's ochtends om 's avonds met mij een online spel te spelen, ondertussen is hij al twee dagen niet online geweest. 
Weet dat de vader vrijdag nog in Ibiza zat, dus vraag me af waar ze hem nu weer gedumpt hebben. 
Weet ook dat ik me daar eigenlijk niet druk over mag maken. 

Hondenbaasjes.

Ik fiets net terug naar huis en omdat ik al een baasje met herder zag lopen ben ik zachter gaan fietsen (bang voor honden) dat ging best goed.
In de verte kwam een man met 2 andere honden aanlopen en of die ene nou los liep of een lange lijn had kon ik niet goed zien, maar op een gegeven moment werd er een hond besprongen.

Baasjes, maak die lijnen nou gewoon iets korter!

M'n zusje zou gister naar mn vader gaan voor boodschappen en wat huishouden maar ze was niet lekker dus lukte niet want ze was niet lekker. Maar vervolgens wel uit eten. Vandaag kan ze niet dus nu moet ik weer heen. 

noas_1993 schreef op 19-11-2023 om 09:22:

Hondenbaasjes.

Ik fiets net terug naar huis en omdat ik al een baasje met herder zag lopen ben ik zachter gaan fietsen (bang voor honden) dat ging best goed.
In de verte kwam een man met 2 andere honden aanlopen en of die ene nou los liep of een lange lijn had kon ik niet goed zien, maar op een gegeven moment werd er een hond besprongen.

Baasjes, maak die lijnen nou gewoon iets korter!

Dat, zo vervelend zeker op de fiets.

Van de week werd ik in een winkel bijna omver gesprongen door een hond  Lekker ook die natte poten op mijn jas.

SombraOnline schreef op 18-11-2023 om 21:15:

[..]

Ja, haha. De gemeente wil het wel, de winkels niet. Hopelijk luisteren ze naar de winkels.

Dan weet ik zo'n beetje waar jij woont. Ik zit zo'n 15 km hoger.

Aan een meisje dat op het perron haar plastic waterflesje liet vallen en daarna op het spoor schopte. Ech niet per ongeluk, want toen ik verontwaardigd er wat van zei, antwoordde ze dat de vuilnisbak "te ver" was. Ongeveer 20 stappen en de trein kwam over 10 minuten pas. Je zou eens moe worden zeg... En als je in een trein stapt, zijn ook daat voldoende vuilnisbakken waar je niet voor om hoeft te lopen, maar ja, misschien werd ze ook wel erg moe van een leeg flesje vasthouden...

Mijn dochter van 15 had Noodles gehaald (je weet wel van die goedkope zooi) pfff wat stinkt dat zeg! 

En een non-ergernis: Er zijn veel te veel leuke liedjes! Ik ben aan het stemmen op de Snob2000 en heb al uit een lijst van meer dan 7000 liedjes een lijst met de leukste gehaald en die in een afspeellijst gezet. Het zijn er alleen teveel, namelijk 199 en je mag er maar 22 kiezen 🤣. 

Zooplus verstuurt 1 bestelling met geen grote dingen in 2 pakketten 

Was blij dat het vandaag eindelijk droog was en ik weer eens wat in mijn moestuin kon doen. 
Kom ik terug met de auto vol tuinspul, staat de hele straat vol, behalve 1 plekje waar ik net niet tussen pastte. Als degene daarvoor en daarachter even 20 cm hadden opgeschoven (wat heel makkelijk kon) dan had het wel gelukt. Klote buren 

Treurniet schreef op 19-11-2023 om 15:13:

Zooplus verstuurt 1 bestelling met geen grote dingen in 2 pakketten

Dat doen Shein ook, komt omdat ze meerdere magazijnen hebben.
Neemt niet weg dat ik het ook onzin vind hoor!

Ik wil best even wachten zodat alles in 1 pakket komt

Blij dat het droog was en ik een wandeling kon maken, maar het stort weer. Wat ben ik die regen zat, niks aan zo!

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.