Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Ik was tegen 22:00 uur heel moe maar niet naar bed gegaan. Zo'n spijt van want nu lig ik klaarwakker in bed, alsof ik over de vermoeidheid heen ben ofzo 🙄

Me wild geërgerd aan mijn hoestbuien vanaf 5 uur 's ochtends, want kriebel in de keel. Nu ben ik moe, de hoestbuien zijn gestopt, maar het is tijd om op te staan.

Op vakantie en niks te klagen hier, goed eten, fijn bed maar waarom ben ik elke dag tussen 5 en 6 wakker. ik wil verdorie een beetje uitslapen. 

Yumi schreef op 14-11-2023 om 23:03:

[..]

Ohh dat klinkt alles bij elkaar heel veel, heftig. Hoop dat je snel meer overzicht krijgt, dat helpt een beetje om de rust te bewaren... sterkte

Dank je! Gelukkig hoef ik de maand december niet te werken, dus het komt vast goed 

Accu van  de  elektrische fiets leeg. Dochter had mijn auto nodig, dus dat werd zelf trappen.  Kom ik thuis, is dochter nog niet eens weg. 
Had ik net zo goed  de auto kunnen  pakken. 

Lieve buren… flikker op met je bladblazer!

Netherfield schreef op 17-11-2023 om 13:02:

Lieve buren… flikker op met je bladblazer!

Ja! Mijn buurvrouw stond vol trots te vertellen dat ze nu ook een bladblazer heeft gekocht. Neeeeeeee,  dan ben ik geloof ik nog de enige in de straat die niet zo'n kreng heeft. Ze zouden verboden moeten worden 

Mn vader heeft veel zorg nodig want kan niet lopen en mijn moeder belt net huilend op dat haar relatie ten einde loopt. Rommelt lekker op het oudergebied.

De huisarts heeft een nieuw zoethoudertje en het heet fysiotherapie. 

Koettie schreef op 17-11-2023 om 13:20:

Mn vader heeft veel zorg nodig want kan niet lopen en mijn moeder belt net huilend op dat haar relatie ten einde loopt. Rommelt lekker op het oudergebied.

Sterkte 

Treurniet schreef op 17-11-2023 om 13:30:

De huisarts heeft een nieuw zoethoudertje en het heet fysiotherapie.

Ik werk sinds begin dit jaar bij een fysio praktijk (administratie) en we krijgen echt heel veel mensen die eerst bij de huisarts geweest zijn. Echt voor alles worden ze doorgestuurd naar ons! Soms is het ook best iets ernstigs wat ze gemist hebben dus dan sturen wij ze weer terug .. 😅

Koettie schreef op 17-11-2023 om 13:20:

Mn vader heeft veel zorg nodig want kan niet lopen en mijn moeder belt net huilend op dat haar relatie ten einde loopt. Rommelt lekker op het oudergebied.

Wat vervelend! Ik heb dat op het gebied van broer/zussen. Er is bij iedereen wat aan de hand en ik ben hun praatpaal, meer kan ik niet voor ze doen. Wat best frustrerend is!

Kan jouw vader blijvend niet lopen of tijdelijk?

Mijn zusjes zijn nu gelukkig even stabiel  

Geen idee. Vermoeden is hielspoor maar geen idee want hij kan nu echt helemaal niets, alleen lopen met krukken en hij is nogal zwak dus dat gaat ooi niet van harte

Koettie schreef op 17-11-2023 om 17:54:

Mijn zusjes zijn nu gelukkig even stabiel

Geen idee. Vermoeden is hielspoor maar geen idee want hij kan nu echt helemaal niets, alleen lopen met krukken en hij is nogal zwak dus dat gaat ooi niet van harte

Ik snap hielspoor niet. Ik had mijn enkel gebroken en op de foto's bleek dat ik ook hielspoor heb. Mijn chirurg heeft het echt duidelijk aan gewezen op de foto's. Maar ik heb echt nergens last van. De chirurg vroeg of ik last had van het gevoel dat er een steentje in je hiel zit. Ja, dat had ik toen ik in het gips zat maar nu niet meer. 

Wat ben ik een kluns! Ik stop mijn vingers door de deeghaken van mijn handmixer en zet hem vervolgens (per ongeluk) aan. Au, dat doet echt zeer 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.