Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Yumi schreef op 20-12-2024 om 10:35:

[..]

Ik heb al jaren last van verstopte meibomkliertjes, daardoor droge ogen en regelmatig een ontsteking en/of chalazion. Oogarts heeft druppels en gel voorgeschreven ivm de droge ogen maar verder kan er niet zoveel mee.

Binnenkant neus ben ik keer voor naar huisarts geweest, adviseerde Sterimar en Nasumel. De Sterimar gebruik ik sindsdien elke dag, maar je neus vol crème staat niet zo charmant als ik naar buiten moet dus dat schiet er weleens bij in.

Blegh, vervelend zeg! 

wild-flower schreef op 20-12-2024 om 10:42:

Kleine ergernis vandaag . Ik wil online bij de Hema een paar nachthemden ( een van Takkie en een met hartjes ) bestellen en nergens in de beschrijving staat van wat voor materiaal het gemaakt is . Viscose , polyester , katoen , fleece ? Geen idee .
Nu ga ik maar fysiek naar de winkel om op het label te kijken . En dat met de kerst drukte . Pffffff , stom zeg .

Die Takkie is van polyester staat bij meer produktinformatie. Ik zou bellen, de hema heeft een fijne klantenservice.
Takkie damesnachthemd micro zwart - HEMA

[..]

Ik heb al jaren last van verstopte meibomkliertjes, daardoor droge ogen en regelmatig een ontsteking en/of chalazion. Oogarts heeft druppels en gel voorgeschreven ivm de droge ogen maar verder kan er niet zoveel mee.

Binnenkant neus ben ik keer voor naar huisarts geweest, adviseerde Sterimar en Nasumel. De Sterimar gebruik ik sindsdien elke dag, maar je neus vol crème staat niet zo charmant als ik naar buiten moet dus dat schiet er weleens bij in.

Ik lees dit toevallig, ik heb hier soms last van (vooral in de hooikoortsperiode). Mijn huisarts gaf de tip om een hete doek op de verstopte kliertjes te leggen. Zo heet als je kunt verdragen. Dus steeds als ik dan thee zet, doop ik een doekje in het hete water en dep mijn ogen. Dat helpt goed. 

Ik erger me liever niet te snel maar heb er nu wel even 1; werk dat niet terugmailt en mn vragen niet beantwoord...
Ik krijg daar stress van...

Het is inmiddels overigens geregeld gelukkig. (Nadat ik daar moeite voor deed, op mn vrije dag, maar goed)

[..]

Om mijn neus niet te droog te laten worden waardoor uk korstjes en bloedneuzen krijg smeert ik 2x per dag en klein kloddertje vaseline in mijn neusgaten.  Heel goedkoop en niemand ziet het, wat bij witte zalven wel het geval is. 

Heb er al jaren profijt van. 

Yumi schreef op 20-12-2024 om 10:54:

[..]

Die Takkie is van polyester staat bij meer produktinformatie. Ik zou bellen, de hema heeft een fijne klantenservice.
Takkie damesnachthemd micro zwart - HEMA

Hoe lang geleden heb je contact gehad met de Hema? Ik heb een kapot product ontvangen, eerst was het een zoektocht naar een telefoonnummer (op de pagina waar ik terecht kwam stond een niet-werkend telefoonnummer). Daarna kwam ik bij hun automatische telefonische chatbot uit, toen moest ik foto's mailen, dat heb ik maandag gedaan en sindsdien hoor ik niks. Zojuist de chatbot proberen te breken met het verzoek een medewerker te spreken en daar krijg ik te horen dat ik minimaal 15 min. Moet wachten. 

Nu staat er dus al een hele week een doos met kapot product te wachten waarvan ik niet weet wat ik er mee moet. Ik had het product nodig, maar dit schiet niet op. 

Was gister en vandaag vrij en toch hoop telefoontjes gedaan want cliënt kan maandag opeens naar een verzorgingstehuis en daar moet nog veel voor gedaan worden. Maar voelt niet lekker vrij want constant mn telefoon mee voor als er weer vragen zijn.

Per ongeluk bericht geplaatst.

Koettie schreef op 20-12-2024 om 13:17:

Was gister en vandaag vrij en toch hoop telefoontjes gedaan want cliënt kan maandag opeens naar een verzorgingstehuis en daar moet nog veel voor gedaan worden. Maar voelt niet lekker vrij want constant mn telefoon mee voor als er weer vragen zijn.

Heeee koettie hoe gaat ie? Hopelijk al weer wat meer duidelijkheid, als ik vragen mag? 

wild-flower schreef op 20-12-2024 om 10:42:

Kleine ergernis vandaag . Ik wil online bij de Hema een paar nachthemden ( een van Takkie en een met hartjes ) bestellen en nergens in de beschrijving staat van wat voor materiaal het gemaakt is . Viscose , polyester , katoen , fleece ? Geen idee .
Nu ga ik maar fysiek naar de winkel om op het label te kijken . En dat met de kerst drukte . Pffffff , stom zeg .

Als er micro bij staat is het meestal microvezel=synthetisch

Miekje6 schreef op 20-12-2024 om 12:29:

[..]

Hoe lang geleden heb je contact gehad met de Hema? Ik heb een kapot product ontvangen, eerst was het een zoektocht naar een telefoonnummer (op de pagina waar ik terecht kwam stond een niet-werkend telefoonnummer). Daarna kwam ik bij hun automatische telefonische chatbot uit, toen moest ik foto's mailen, dat heb ik maandag gedaan en sindsdien hoor ik niks. Zojuist de chatbot proberen te breken met het verzoek een medewerker te spreken en daar krijg ik te horen dat ik minimaal 15 min. Moet wachten.

Nu staat er dus al een hele week een doos met kapot product te wachten waarvan ik niet weet wat ik er mee moet. Ik had het product nodig, maar dit schiet niet op.

Kun je niet ermee naar de winkel?

Ik ben al weken geïrriteerd vanwege de donkere dagen. Vriendin zonder kind en met kerstvakantie die opeens op maandagmorgen apt  dat ze heel graag wil afspreken in de kerstvakantie.
Ik mijn agenda goed bekeken en wat verschoven.Ik noem haar 4 data , dagenlang geen reactie. Vraag me dan niet denk ik dan..
Nu heb ik geen enkele sociale afspraak vanaf kerst tot oud en nieuw. Altijd hetzelfde liedje als single zonder kinderen.

1. Collega's die nog even snel van alles over de schutting flikkeren en niet meer reageren omdat ze nu vakantie hebben. 
2  Mensen met oordoppen op en enkel naar hun telefoon starend door de drukke binnenstad lopen en nergens op letten.
3. Waar blijft de zon?!?!
4. Sinds 2018 zitten we hier in de buurt in de verbouwingen, sloop en heropbouw. De bedoeling was dat eind december dit jaar alles af zou zijn, maar dat zie ik helaas niet gebeuren
5. Blaffende honden en gillende kinderen op straat. (Hou gewoon je bek eens!)
6. Vuurwerk 's avonds laat en midden in de nacht.

Mayosate schreef op 20-12-2024 om 14:01:

[..]

Heeee koettie hoe gaat ie? Hopelijk al weer wat meer duidelijkheid, als ik vragen mag?

Ja! Net getekend met ex, 30ste tekenen voor mijn huis! 😁 

vriend heeft koorts, loopt al 2 nachten te spoken en vanmorgen wilde hij met alle geweld naar zijn werknadat hij vanaf 0700 tikkertje speelde met zijn wekker. 
maar hij viel in slaap op de bank

heb hem maar laten liggen met een dekentje. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.