Huiskamer
Yumi
19-12-2024 om 14:59
Beterschap Auwereel!
Sinds ik terug ben van vakantie probeer ik bij te lezen, maar het is onbegonnen werk. Reageren op iets wat 2 weken geleden is geschreven, daar zit ook niemand op te wachten, dus waarom doe ik dat eigenlijk? 🤔 Vanaf vandaag begin ik op de laatste bladzijde, klaar mee.
Xandora
19-12-2024 om 20:34
Een afspraak gemaakt om spullen door de kringloop op te laten halen vanmorgen bij het huis van m'n overleden vader. Gisteravond alles buiten gezet en afgedekt met een zeil, loop langs bij het huis vanmiddag, stond alles er nog. Gebeld met de kringloop waarom het er nog staat, reden: het was nat geregend, en daarom hadden ze t niet meegenomen. Het zijn allemaal spullen die daar tegen kunnen. Morgen op de ochtend van overdracht zelf maar een bus regelen en alsnog langs brengen. We hadden andere plannen staan maar die gaan dus niet door.
Schiet dus weer lekker op.
Netherfield
19-12-2024 om 20:48
Ben genept door een dropshipper. En het is nog enorm slechte kwaliteit ook. De refund policy is het op eigen kosten terugsturen naar China. Maar dat kost meer dan het geld dat ik terugkrijgt. Damn.
PinkFlower
19-12-2024 om 20:52
Xandora schreef op 19-12-2024 om 20:34:
Een afspraak gemaakt om spullen door de kringloop op te laten halen vanmorgen bij het huis van m'n overleden vader. Gisteravond alles buiten gezet en afgedekt met een zeil, loop langs bij het huis vanmiddag, stond alles er nog. Gebeld met de kringloop waarom het er nog staat, reden: het was nat geregend, en daarom hadden ze t niet meegenomen. Het zijn allemaal spullen die daar tegen kunnen. Morgen op de ochtend van overdracht zelf maar een bus regelen en alsnog langs brengen. We hadden andere plannen staan maar die gaan dus niet door.
Schiet dus weer lekker op.
En dan gaan ze niet even contact opnemen op het moment dat ze zien dat het nat geregend is? Ook wel lekker aso. Ze hadden je op zijn minst even moeten bellen.
Friezinnetje
19-12-2024 om 20:57
Netherfield schreef op 19-12-2024 om 20:48:
Ben genept door een dropshipper. En het is nog enorm slechte kwaliteit ook. De refund policy is het op eigen kosten terugsturen naar China. Maar dat kost meer dan het geld dat ik terugkrijgt. Damn.
ook al een keer gehad. Moest een linnen jurkje zijn, nou absoluut geen linnen en een maatje S.
Ik kijk nu altijd naar het contact adres en idd hoe te retourneren. Als je die info via de mail moet aanvragen, dan weet ik genoeg
SombraOnline
19-12-2024 om 22:18
Vandaag naar vriend gereisd, besluit m’n menstruatie een paar dagen eerder te komen. Zucht.
Yumi
19-12-2024 om 22:55
Licht verkouden, al weken een verstopte neus en wondjes aan de binnenkant, het bloed ook regelmatig. Sinds 'n week ontsteking ooglidrand en binnenkant, om het feest compleet te maken sinds vanmiddag ook last andere oog. Heb er zo genoeg van!
Schemerlampje
19-12-2024 om 23:24
Een nieuwe forummer die reageert op allemaal oude draadjes op OO, om vervolgens hier in 2 topics te reageren met reclame voor een website.
Koettie
20-12-2024 om 00:04
Yumi schreef op 19-12-2024 om 22:55:
Licht verkouden, al weken een verstopte neus en wondjes aan de binnenkant, het bloed ook regelmatig. Sinds 'n week ontsteking ooglidrand en binnenkant, om het feest compleet te maken sinds vanmiddag ook last andere oog. Heb er zo genoeg van!
Is het geen herpes? Heb regelmatig koortslip pen maar laatst (denk ik) ook in mijn neus gehad. Ook korsten en vaak beetje bloed. Als dat in je oog zit wel gevaarlijk denk ik!
Xandora
20-12-2024 om 00:49
PinkFlower schreef op 19-12-2024 om 20:52:
[..]
En dan gaan ze niet even contact opnemen op het moment dat ze zien dat het nat geregend is? Ook wel lekker aso. Ze hadden je op zijn minst even moeten bellen.
Nee ze hadden een briefje in de brievenbus gedaan van een huis waar niemand meer woont, en mijn opgegeven telefoon nummer klopte niet, volgens hun, ach onze familie is tobben gewend. Ik houd rekening met morgen nog een opmerking na de overdracht....
oudmaarnognietkoud
20-12-2024 om 01:41
Van een merknaam/productnaam een werkwoord maken. Indipenderen, Donald/Ducken ... brrrr
Neweve
20-12-2024 om 08:29
voor de derde keer sinds mijn zwangerschap (zoon is nu bijna een jaar oud) ongesteld.
Het is heftiger dan voorheen, mijn oude menstruatie cup past niet meer/lekt, de nieuwe voel ik zitten. Dus gisteren menstruatie ondergoed gekocht maak ik er bij het label loshalen een gat in
Yumi
20-12-2024 om 10:35
Koettie schreef op 20-12-2024 om 00:04:
[..]
Is het geen herpes? Heb regelmatig koortslip pen maar laatst (denk ik) ook in mijn neus gehad. Ook korsten en vaak beetje bloed. Als dat in je oog zit wel gevaarlijk denk ik!
Ik heb al jaren last van verstopte meibomkliertjes, daardoor droge ogen en regelmatig een ontsteking en/of chalazion. Oogarts heeft druppels en gel voorgeschreven ivm de droge ogen maar verder kan er niet zoveel mee.
Binnenkant neus ben ik keer voor naar huisarts geweest, adviseerde Sterimar en Nasumel. De Sterimar gebruik ik sindsdien elke dag, maar je neus vol crème staat niet zo charmant als ik naar buiten moet dus dat schiet er weleens bij in.
wild-flower
20-12-2024 om 10:42
Kleine ergernis vandaag . Ik wil online bij de Hema een paar nachthemden ( een van Takkie en een met hartjes ) bestellen en nergens in de beschrijving staat van wat voor materiaal het gemaakt is . Viscose , polyester , katoen , fleece ? Geen idee .
Nu ga ik maar fysiek naar de winkel om op het label te kijken . En dat met de kerst drukte . Pffffff , stom zeg .
Chiquita
20-12-2024 om 10:43
Friezinnetje schreef op 19-12-2024 om 20:57:
[..]
ook al een keer gehad. Moest een linnen jurkje zijn, nou absoluut geen linnen en een maatje S.
Ik kijk nu altijd naar het contact adres en idd hoe te retourneren. Als je die info via de mail moet aanvragen, dan weet ik genoeg
Betaal zoveel mogelijk met een creditkaart. Toen mij dat vorig jaar overkwam via de creditmij (mijn bank) klacht ingediend. Geld terug gekregen.