Huiskamer
Poezie
20-12-2024 om 16:44
Koettie schreef op 20-12-2024 om 16:34:
[..]
Ja! Net getekend met ex, 30ste tekenen voor mijn huis! 😁
Ooo wat een goed nieuws 😀
Naminokurashi
20-12-2024 om 17:08
Ben net ongeveer een uurtje thuis. Moest naar apotheek in ziekenhuis. Ik was zo klaar bij de apotheek dus ik dacht, ik kan dan de bus van 14.55 uur terug nemen. Kom ik bij de halte staat er op dat digitale bord, is de bus uitgevallen(deze gaat rechtstreeks naar waar ik naar toe moet op de terugweg). Dan maar een andere bus, maar die gaat niet verder dan het station, moet dan overstappen. Komt de volgende bus pas om 15.45 ipv 15.10
Hartstikke druk in de bus, gelukkig had ik een plekje gevonden, zo'n 4 zits geval. Schuin tegenover mij gaat een knul zitten en zet op de plaats naast hem een vrij zware koffer op die zitplaats, naast mij gaat er een zitten, half op schoot bij mij.
Ben op een gegeven moment bijna bij halte waar ik moest uitstappen. Bus maakt zowat een noodstop bij de verkeerslichten, valt die koffer van de stoel keihard tegen mijn rechterknie aan.
Ik dank u hartelijk voor de pijnlijke knie
PinkFlower
20-12-2024 om 17:08
[..]
Ooh Koettie wat fijn!!! Eindelijk na al dat gezeik. Nu kun je 2025 geweldig beginnen met je eigen huis ❤️
Cle0
20-12-2024 om 18:33
Ik erger me aan de rookmelder. Die heeft een opstandige avond Ik kan niet ontdekken waar het aan ligt
Miekje6
20-12-2024 om 18:35
Beterlaat2021! schreef op 20-12-2024 om 15:15:
[..]
Kun je niet ermee naar de winkel?
Geen idee of dat uberhaubt een optie is bij Hema, want ik zie alleen staan dat ik contact met ze op moet nemen, maar ik bestel het natuurlijk niet voor niets online. Heb weinig energie momenteel en eigenlijk dus geen tijd en energie om naar de winkel te gaan.
Blauwevis
20-12-2024 om 19:00
[..]
Yess!! Ik hoop dat je zonder stress het nieuwe jaar in gaat!
Yumi
20-12-2024 om 19:17
ToetieToover schreef op 20-12-2024 om 11:08:
[..]
Ik lees dit toevallig, ik heb hier soms last van (vooral in de hooikoortsperiode). Mijn huisarts gaf de tip om een hete doek op de verstopte kliertjes te leggen. Zo heet als je kunt verdragen. Dus steeds als ik dan thee zet, doop ik een doekje in het hete water en dep mijn ogen. Dat helpt goed.
Dat advies kreeg ik ook van de oogarts, heb het 2 jaar lang gedaan elke dag 10 minuten. Helaas deed het niets, integendeel de wat kleinere blaasjes werden erdoor geactiveerd, terwijl die vaak gewoon weer weggaan. Bij een ontsteking zoals nu werkt het wel, het maakt eerder "rijp" oftewel ik activeer het.
Er is een mogelijkheid voor behandeling met IPL door een optometrist, geen garantie en op eigen kosten. Eerste jaar ongeveer € 800-tot 1000,- daarna € 400,- Veel geld voor iets waarvan ik niet weet of het helpt.
Maar bedankt voor het meedenken!
Yumi
20-12-2024 om 19:22
Bakblik schreef op 20-12-2024 om 11:55:
[..]
Om mijn neus niet te droog te laten worden waardoor uk korstjes en bloedneuzen krijg smeert ik 2x per dag en klein kloddertje vaseline in mijn neusgaten. Heel goedkoop en niemand ziet het, wat bij witte zalven wel het geval is.
Heb er al jaren profijt van.
Nasumel heeft ook een antibacteriële werking, maar goed idee om vaseline voor buitenshuis te gebruiken, bedankt.
Yumi
20-12-2024 om 19:29
Miekje6 schreef op 20-12-2024 om 12:29:
[..]
Hoe lang geleden heb je contact gehad met de Hema? Ik heb een kapot product ontvangen, eerst was het een zoektocht naar een telefoonnummer (op de pagina waar ik terecht kwam stond een niet-werkend telefoonnummer). Daarna kwam ik bij hun automatische telefonische chatbot uit, toen moest ik foto's mailen, dat heb ik maandag gedaan en sindsdien hoor ik niks. Zojuist de chatbot proberen te breken met het verzoek een medewerker te spreken en daar krijg ik te horen dat ik minimaal 15 min. Moet wachten.
Nu staat er dus al een hele week een doos met kapot product te wachten waarvan ik niet weet wat ik er mee moet. Ik had het product nodig, maar dit schiet niet op.
Nog niet zo lang geleden, maar als er iets mis is met mijn bestelling breng ik het retour naar de winkel, krijg ik ook direct mijn geld terug.
Kan je het niet naar de winkel bellen dan draai je een retourformulier uit en breng je het naar DHL of UPS servicepunt.
retourneren, ruilen en garantie - HEMA
Yumi
20-12-2024 om 19:33
[..]
Gefeliciteerd, dat is een super afsluiting van 2024! 😀
Mayosate
20-12-2024 om 19:35
[..]
Yes wat fijn!!! Echt van harte gefeliciteerd!!!
Yumi
20-12-2024 om 19:40
Miekje6 schreef op 20-12-2024 om 18:35:
[..]
Geen idee of dat uberhaubt een optie is bij Hema, want ik zie alleen staan dat ik contact met ze op moet nemen, maar ik bestel het natuurlijk niet voor niets online. Heb weinig energie momenteel en eigenlijk dus geen tijd en energie om naar de winkel te gaan.
Ik weet niet waarom je dit niet kunt vinden maar het staat allemaal op de website.
Yumi
20-12-2024 om 20:02
Mijn pakje is zoek, servicepunt ziet dat het is afgegeven bij Postnl maar daarna gebeurd er niets meer. Het ligt daar waarschijnlijk nog, verzender gemaild maar verwacht er niet veel meer van voor de Kerst.... en het is een Kerstcadeau
Chantal2022
20-12-2024 om 23:12
Yumi schreef op 20-12-2024 om 20:02:
Mijn pakje is zoek, servicepunt ziet dat het is afgegeven bij Postnl maar daarna gebeurd er niets meer. Het ligt daar waarschijnlijk nog, verzender gemaild maar verwacht er niet veel meer van voor de Kerst.... en het is een Kerstcadeau
Is dat in Groningen soms? Ik heb op een pakje daar vandaan enorm lang moeten wachten omdat het gewoon dagenlang niet verder verwerkt werd. Terwijl brievenbus post uit Friesland al de volgende dag in A'dam is
Miekje6
20-12-2024 om 23:49
Yumi schreef op 20-12-2024 om 19:40:
[..]
Ik weet niet waarom je dit niet kunt vinden maar het staat allemaal op de website.
Dat heb ik ook gelezen, maar ik lees ook onderstaande: (jouw link gaat niet over kapotte dingen).
wat doe ik als mijn product of pakket beschadigd is bezorgd?
Zie je bij het openmaken dat jouw product is beschadigd? Neem dan contact op met de HEMA klantenservice. We vragen om foto’s van het pakket en de schade.
https://www.hema.nl/klantenservice/bezorgen-en-afhalen
Het product is dusdanig kapot dat het echt te gek is dat ik het weer moet terug sturen. En dat terwijl verzending duurder is voor de hema dan t product op zichzelf.
Ook de chatbot zei trouwens dat ik moest mailen, dus ik verzin het allemaal niet ofzo..