Huiskamer
Wieder
21-12-2024 om 07:40
Koettie schreef op 20-12-2024 om 16:34:
[..]
Ja! Net getekend met ex, 30ste tekenen voor mijn huis! 😁
Wat fijn zeg! Gefeliciteerd!
Zilver_gray
21-12-2024 om 07:45
Dat ik nu al klaar wakker ben op mijn vrije zaterdag. Kind is net de deur uit voor baantje. Man opgeroepen voor Storingsdienst.. ik heb net een was de wasmachine in gegooid.. zo maar even een kop thee ofzo.
stokstaart
21-12-2024 om 08:09
Yumi schreef op 20-12-2024 om 10:35:
[..]
Ik heb al jaren last van verstopte meibomkliertjes, daardoor droge ogen en regelmatig een ontsteking en/of chalazion. Oogarts heeft druppels en gel voorgeschreven ivm de droge ogen maar verder kan er niet zoveel mee.
Mijn lief had ze ook. Haar oogarts had haar opgedragen elke dag een warm oogmasker te doen en dan de oogleden boven en onder te masseren. Na een maand of wat heeft hij ze uitgeknepen met een pincet en recent heeft hij dat nog een keer gedaan. Ondertussen idd druppels.
nu is ze zover dat ze nog maar een a twee keer per week dat warme masker moet doen en over 3 maanden nogmaals terug. Gelukkig is het goed verbeterd.
SuzyQFive
21-12-2024 om 08:58
Chantal2022 schreef op 20-12-2024 om 23:12:
[..]
Is dat in Groningen soms? Ik heb op een pakje daar vandaan enorm lang moeten wachten omdat het gewoon dagenlang niet verder verwerkt werd. Terwijl brievenbus post uit Friesland al de volgende dag in A'dam is
Ik had maandag een pakket naar het pakketpunt gebracht, daar is het tot woensdag! Blijven liggen (ben twee keer langsgeweest). Daarna had de verzender het wel de volgende ochtend. Ze gaven aan een capaciteitsprobleem te hebben. De ophaalbusjes zijn gewoon vol.
Bailey26
21-12-2024 om 12:23
Man en ik zijn de zomervakantie aan het uitzoeken voor volgend jaar. Iedere keer als we wat hebben gevonden waarvan wij denken dat is wel wat checken we zoover even. En dan zijn de reviews weer slecht.
Poezie
21-12-2024 om 12:28
Mensen op LinkedIn die met pensioen zijn en alleen maar post van anderen reposten.
Dolfje
21-12-2024 om 12:49
Bailey26 schreef op 21-12-2024 om 12:23:
Man en ik zijn de zomervakantie aan het uitzoeken voor volgend jaar. Iedere keer als we wat hebben gevonden waarvan wij denken dat is wel wat checken we zoover even. En dan zijn de reviews weer slecht.
Ik zou voor de zekerheid ook altijd de reviews op TripAdvisor en booking.com opzoeken.
Afgelopen jaar zaten we in een hotel waar we vaker zijn geweest en wat wij echt prima vinden maar ook behoorlijk veel negatieve reacties. Op verschillende platforms ook positieve. Wat ik wil zeggen is dus dat ik niet van de reviews van 1 site af zou gaan.
Broodjebrie
21-12-2024 om 13:18
Dolfje schreef op 21-12-2024 om 12:49:
[..]
Ik zou voor de zekerheid ook altijd de reviews op TripAdvisor en booking.com opzoeken.
Afgelopen jaar zaten we in een hotel waar we vaker zijn geweest en wat wij echt prima vinden maar ook behoorlijk veel negatieve reacties. Op verschillende platforms ook positieve. Wat ik wil zeggen is dus dat ik niet van de reviews van 1 site af zou gaan.
Dit.. ik check ook vaak meerdere platforms.
Bailey26
21-12-2024 om 14:57
hebben jullie gelijk in. Kijk eerst op de site zelf waar we de camping vinden. En als we dan denken dat lijkt wel wat dus even op zoover. En dan valt het toch tegen.
Het lukt trouwens wel om door de zeurpieten reviews heen te lezen. Maar als er veel mensen klagen over steeds het zelfde onderwerp dan ga ik er wel vanuit dat daar in ieder geval een kern van waarheid in zit.
PinkFlower
21-12-2024 om 15:05
Bailey26 schreef op 21-12-2024 om 14:57:
hebben jullie gelijk in. Kijk eerst op de site zelf waar we de camping vinden. En als we dan denken dat lijkt wel wat dus even op zoover. En dan valt het toch tegen.
Het lukt trouwens wel om door de zeurpieten reviews heen te lezen. Maar als er veel mensen klagen over steeds het zelfde onderwerp dan ga ik er wel vanuit dat daar in ieder geval een kern van waarheid in zit.
Ja zeurpieten zijn soms zo grappig. Ik check ook altijd meerdere sites. Hier had de camping vorig jaar 2x 2 sterren. 1 van iemand die zeurde over regen waardoor er modder in de toiletten lag .. (ja wat moet dat personeel dan? De regen laten ophouden? Elke 10 min alles schoonmaken?). En 1 want er waren veel muggen....😅🤣
Bailey26
21-12-2024 om 15:20
PinkFlower schreef op 21-12-2024 om 15:05:
[..]
Ja zeurpieten zijn soms zo grappig. Ik check ook altijd meerdere sites. Hier had de camping vorig jaar 2x 2 sterren. 1 van iemand die zeurde over regen waardoor er modder in de toiletten lag .. (ja wat moet dat personeel dan? De regen laten ophouden? Elke 10 min alles schoonmaken?). En 1 want er waren veel muggen....😅🤣
Ja precies dat soort gezeur. Soms is het echt te hilarisch voor woorden. Man en ik lezen ze ook aan elkaar voor als we weer een leuke tegen komen.
Chantal2022
21-12-2024 om 16:52
PinkFlower schreef op 21-12-2024 om 15:05:
[..]
Ik zie soms reviews waarbij ze alles fantastisch vinden en toch 1 ster. Genoeg mensen voor wie knopjes heel ingewikkeld zijn.
Of lange negatieve review omdat ze 1 pizza niet lekker vonden tijdens hun verblijf
watertoren
21-12-2024 om 17:00
Ik heb net een vakantie geboekt naar Tenerife maar ik lees ook altijd de reacties. Bij veel negatieve reacties dan boeken wij dat hotel niet. Het hotel wat wij nu geboekt hebben daar zijn vooral veel positieve reacties. Een enkele negatieve maar zeikers heb je overal.
Beterlaat2021!
21-12-2024 om 17:14
Vanmorgen in Hart van Nederland werd gemeld dat het zo druk zou worden in de winkels vanwege de a.s. Kerstdagen.
Wát een gezeur, er zijn nog 4 winkeldagen vóór Kerst en zelfs mét Kerst zijn er nog supermarkten open.
Geen paniek maken!
Broodjebrie
21-12-2024 om 17:42
Beterlaat2021! schreef op 21-12-2024 om 17:14:
Vanmorgen in Hart van Nederland werd gemeld dat het zo druk zou worden in de winkels vanwege de a.s. Kerstdagen.
Wát een gezeur, er zijn nog 4 winkeldagen vóór Kerst en zelfs mét Kerst zijn er nog supermarkten open.
Geen paniek maken!
Nou het was gisteren behoorlijk druk hoor.