Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

GroenTuintje schreef op 14-12-2024 om 21:55:

ik erger mij aan mijn namaak-Hema-iPhone-oplader… dat ding werkt van geen meter en die originele kabels zijn knetterduur

Maar ja, de originele kabels gaan eeuwen mee en die nepperts zijn zo stuk dus per saldo is de originele goedkoper. 

Hoewel ik nu een kabel van Re Load (5ampère, 100w) heb die al een aantal jaar meegaat. 
Is van de Action. Goeie dikke kabel, 2m  

Ik wilde voor de vakantie destijds een langere kabel en deze beviel goed, de originele lader zit nog in het doosje van mijn telefoon 😂.

Het kerstmenu, de schoonfamilie, het gebaas, de dode dieren op tafel, er moeten en zullen dieren gedood en opgediend worden, zoveel mogelijk soorten, want wat moeten we anders eten.. ook al is het vrede op aarde. Ik neem een enkeltje naar de maan deze feestdagen🚀. Misschien kom ik in 2025 weer terug als de rust is wedergekeerd.

Via marktplaats ben ik met iemand overeen gekomen dat ik het postcodeloterij huisje die ik nog mistte kon overnemen. 
Op het doosje stond keurig het betreffende nummer maar bij het uit het doosje halen kwam ik erachter dat er een ander huisje in zat  (Die ik dus al heb ).
Ik heb haar al een bericht gestuurd via marktplaats maar vooralsnog geen sjoege. Hopelijk is het daadwerkelijk een vergissing maar ik ben bang van niet .

Aan Ouassima die met gekonkel de halve finale van Robinson bereikt 

Aan mezelf. Een blunder gemaakt op mijn werk. Ik had beter moeten weten.

JtM

JtM

16-12-2024 om 09:17 Topicstarter

Chantal2022 schreef op 15-12-2024 om 22:29:

Aan Ouassima die met gekonkel de halve finale van Robinson bereikt

Spoiler alert  

JtM schreef op 16-12-2024 om 09:17:

[..]

Spoiler alert

Nou inderdaad ik heb het gisteren niet gezien.

JtM

JtM

16-12-2024 om 10:15 Topicstarter

Nee, ik ook niet. Wij nemen het altijd op en kijken op maandag avond zodat we alle reclames kunnen doorspoelen. Doe altijd zo mijn best om eventuele berichten over Expeditie Robinson niet te lezen... 

Ik heb een stomme ergernis vind ik zelf. In mijn sportschool heb je kluisjes die je met een eigen hangslotje af kunt sluiten. Nu trek ik elke keer weer allemaal kluisjes open waar dus wel spullen in liggen maar die dus niet op slot zijn. Echt soms wel 6 voordat ik er een heb die beschikbaar is.

JtM schreef op 16-12-2024 om 09:17:

[..]

Spoiler alert

Het is al uitgezonden (en al veel besproken elders) dus dan kan het nooit een spoiler zijn.

Chantal2022 schreef op 16-12-2024 om 13:36:

[..]

Het is al uitgezonden (en al veel besproken elders) dus dan kan het nooit een spoiler zijn.

Nou.. ik bingewatch graag op videoland series als expeditie Robinson. En verder echte tv behalve journaal kijk ik niet dus ik kan zelfs eerdere seizoenen veilig terugkijken als ik zin heb. 

Chantal2022 schreef op 16-12-2024 om 13:36:

[..]

Ik kijk altijd op maandag en open daarom niet de topics die over de expeditie gaan. 

Neweve schreef op 16-12-2024 om 14:57:

[..]

Ik kijk altijd op maandag en open daarom niet de topics die over de expeditie gaan.

Ik hetzelfde. Kijk dat het er in het betreffende topic en op social media over gaat tijdens /na de uitzending snap ik die vermijd ik dus altijd. Maar in een ander topic vind ik het wel spoilen.  Het had ook zonder de naam te noemen gepost kunnen worden.

Aan de man die zijn massieve hond (Mastiff denk ik) lekker op de stoep voor de school laat poepen. 
Echt, hele sleepsporen, van mensen die er in staan met schoenen of kinderwagens. Echt zoo ranzig en asociaal, hufterig gedrag.

Aan het Abus kettingslot dat ik ergens deze zomer bij de lokale fietsenmaker kocht.
Eerst ging hij steeds los als ik hem op slot zette
Dit heb ik tegen de fietsenmaker gezegd, en dat het geen goed slot was. Hij vroeg me ermee langs te komen, maar dat is er niet van gekomen. Nu vandaag krijg ik dat slot helemaal niet meer open, en zit het vast gewikkeld onder mijn zadel
Morgen ermee naar de fietsenmaker om mijn beklag te doen.Koop daarna wel een slot bij de Blokker online, die is super.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.