Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Neweve schreef op 16-12-2024 om 14:57:

[..]

Ik kijk altijd op maandag en open daarom niet de topics die over de expeditie gaan.

Het stond zelfs op AD.nl

En geen naam noemen zou een rare ergenis zijn aangezien die ging over die persoon

kerst schreef op 16-12-2024 om 18:25:

Aan het Abus kettingslot dat ik ergens deze zomer bij de lokale fietsenmaker kocht.
Eerst ging hij steeds los als ik hem op slot zette
Dit heb ik tegen de fietsenmaker gezegd, en dat het geen goed slot was. Hij vroeg me ermee langs te komen, maar dat is er niet van gekomen. Nu vandaag krijg ik dat slot helemaal niet meer open, en zit het vast gewikkeld onder mijn zadel
Morgen ermee naar de fietsenmaker om mijn beklag te doen.Koop daarna wel een slot bij de Blokker online, die is super.

Blokker? die is failliet, wordt online nog wel iets geleverd? vgm alleen nog fysieke winkels die leeg moeten

Een beetje olie erin spuiten doet soms wonderen voor een fietsslot. 

Chiquita schreef op 16-12-2024 om 18:35:

[..]

Blokker? die is failliet, wordt online nog wel iets geleverd? vgm alleen nog fysieke winkels die leeg moeten

En de garantie vervalt dan ook toch..? 

Ik heb ook een kettingslot van abus, gekocht bij een bouwmarkt. Doet het nog steeds prima. Heb wel een wat duurdere gekocht, expres. 

The NeverEnding Story, niet de film maar mijn moeder en haar drama. Het ligt altijd aan anderen en het is ook zo voorspelbaar. 
Ik heb zoooo geen zin in kerst. 

Chantal2022 schreef op 16-12-2024 om 18:29:

[..]

Het stond zelfs op AD.nl

En geen naam noemen zou een rare ergenis zijn aangezien die ging over die persoon

Maar niet met naam in de titel. Omdat ik met kind van 8 kijk, kijken we ook de dag erna. Het wordt de avond zelf en de dag erna nooit ergens met dikke spoiler letters in de titel genoemd. 

Jouw ergernis in dit topic over expeditie is voor een dikke ergenis. Mensen die lopen te spoileren. Als de uitzending nou al eens week geleden was oke, maar zo direct erna ....

Ik vermijdt expres berichten van expeditie. En ook Heel Holland bakt want dat kijken we ook later. Lekker dan dat iemand in een ander topic dan dit gaat doen. 

Een sorry was meer op zijn plaats geweest ipv je te verdedigen met het stond op ad.nl. Dit is niet AD. Dit is een forum. Ook al deed je het niet met opzet mag je best sorry zeggen. 

Geërgerd aan man die plotseling "gezellig" een dagje thuis werkt, omdat hij vanmiddag om 15.30 naar de tandarts moet. Zoommeeting na zoommeeting, en mijn beeldscherm als 3e scherm gekaapt, zodat ik vanavond pas mijn lesvoorbereiding voor morgen kan typen en vertalen.  Ben nu wel met wat aantekeningen bezig maar het schiet nog niet op.
Gewoon naar kantoor en dan vroeg naar huis en dan eventueel de laatste meeting nog online dat bevalt mij beter. 
Als hij het zondag had gezegd dan had ik mijn taken anders kunnen plannen. 
Nu eerst naar even een uurtje sporten dan hoor ik dat gevergader niet. 

Gelukkig zit je fiets niet vast aan een rek nu,  @   Kerst.  Dat zou nog lastiger zijn.

Dolfje schreef op 16-12-2024 om 12:07:

Ik heb een stomme ergernis vind ik zelf. In mijn sportschool heb je kluisjes die je met een eigen hangslotje af kunt sluiten. Nu trek ik elke keer weer allemaal kluisjes open waar dus wel spullen in liggen maar die dus niet op slot zijn. Echt soms wel 6 voordat ik er een heb die beschikbaar is.

De open kluisjes staan doorgaans op een kier

Bakblik schreef op 17-12-2024 om 10:23:

Geërgerd aan man die plotseling "gezellig" een dagje thuis werkt, omdat hij vanmiddag om 15.30 naar de tandarts moet. Zoommeeting na zoommeeting, en mijn beeldscherm als 3e scherm gekaapt, zodat ik vanavond pas mijn lesvoorbereiding voor morgen kan typen en vertalen. Ben nu wel met wat aantekeningen bezig maar het schiet nog niet op.
Gewoon naar kantoor en dan vroeg naar huis en dan eventueel de laatste meeting nog online dat bevalt mij beter.
Als hij het zondag had gezegd dan had ik mijn taken anders kunnen plannen.
Nu eerst naar even een uurtje sporten dan hoor ik dat gevergader niet.

Ooh hier zou ik ook heel slecht op gaan. 

Miepjecody schreef op 17-12-2024 om 11:24:

[..]

De open kluisjes staan doorgaans op een kier

Bij ons niet helaas, dus ik moet ook vaak meerdere kluisjes checken: geen ergernis bij mij, maar lichte irritatie 😇

Ik ben helemaal gespannen en voel me zo opgefokt.. 

Ik kan niks beslissen wat betreft kerst, hoe ik dat wil/voor me zie. Ik krijg allerlei vragen en ik schiet helemaal in de stress bij het idee dat ik nog moet reageren en/of iets moet bedenken. 
Als gevolg zit ik nu al een paar uur op de bank en negeer ik alle appjes en lukt het me ook niet om nog andere dingen te doen. Wtf is er met me aan de hand 😅

Dochter van 14 moest iets in de supermarkt halen en heeft bloemen meegenomen. Waren in de aanbieding mama! Ik wilde helemaal geen bloemen, want dan is het zo vol op tafel. Wrs staan ze met kerst nog en dan moet ik ze weer ergens heen bonjouren als we gaan eten. Maar ik kan moeilijk zeggen dat ik ze niet wil. Moet ik ook nog een tikkie betalen voor die bloemen. Ik wil ze niet! Is vreselijk ondankbaar want lief enzo maar gewoon nee. 

Ergernis : een automobilist (VW  Golf, bestuurder onderuitgezakt...) die toetert omdat de auto vóór hem stopt om een voetganger te laten oversteken.
Grrrr!

aan collega. Overal voor verantwoordelijkheid weglopen, nooit iets extra willen doen en stipt 4 uur de deur uitlopen. Waarbij op een middag wanneer hij alleen werkt standaard een uur eerder vertrekt. al eens gevraagd of hij die uren doorgeeft als vrij uur. Hij zegt van wel. Nu regel ik die vakantieuren dus dat zal ik nog eens nakijken. Flapdrol. En zo vreselijk ongeduldig, dat hij soms niet eens een minuutje kan wachten tot ik ook klaar ben om weg te gaan. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.