Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Dat man denkt zomaar  vrijelijk over mijn tijd denkt te kunnen beschikken  want " je hebt toch vakantie "
Uhm, iets van even overleggen  misschien ???  Ik heb vakantie  maar dat wil niet zeggen  dat ik niets te doen heb verder hoor.

Zo irritant dat ik ineens word gebeld door allemaal (voor mij) onbekende nummers. Nu zelfs eentje uit België! En Google weet niets over die nummer.

Met mijn nieuwe auto tegen een paal gezeten en nu allemaal krassen 
Teveel gepland op een dag en vermoeid reed ik hem zo achteruit. Zo stom. Ik rij nooit schade.
Maar eens informeren bij een schadeherstel bedrijf.

Evaluna schreef op 13-12-2024 om 18:31:

Met mijn nieuwe auto tegen een paal gezeten en nu allemaal krassen
Teveel gepland op een dag en vermoeid reed ik hem zo achteruit. Zo stom. Ik rij nooit schade.
Maar eens informeren bij een schadeherstel bedrijf.

Oh nee dat is behoorlijk shit zeg 

aan mijn moeder, die loopt altijd drama te doen als ze weer eens een probleem heeft (auto stuk etc). En dan moet ik op stel en sprong klaarstaan. En andersom kan ik het heen en weer krijgen…. 

SuzyQFive schreef op 13-12-2024 om 09:14:

[..]

Zou je niet een kerstzegel kunnen combineren met een code online ? Dat scheelt wellicht gedoe?

Slim bedacht.

Moederkareltje schreef op 13-12-2024 om 11:39:

blijkt er al 10 dagen een pakket van mij op een ophaalpunt te liggen en ik maar wachten waar blijft dat pakket.. Heb niks geen postbode of briefje vernomen. Kom ik vandaag het pakketje halen is het al teruggestuurd...

Dat heb ik al drie keer gehad met DHL.

Die stuurden via de DHL app alleen bericht als ze aan de deur komen. Ze sturen dan wel een mail, maar die mails kan ik alleen lezen op mijn desktop, niet op mijn smartphone 

SombraOnline schreef op 13-12-2024 om 17:01:

Zo irritant dat ik ineens word gebeld door allemaal (voor mij) onbekende nummers. Nu zelfs eentje uit België! En Google weet niets over die nummer.

Omg ik sinds vanmiddag ook! Door allemaal onbekende 06-nummers 

PinkFlower schreef op 13-12-2024 om 12:34:

[..]

Bij die hebben een app houdt het wel op. Al 2x gehad wat moederkareltje ook heeft gehad. En 3x dat ik nog op tijd was omdat ik zelf maar even was gaan vragen. Gelukkig brengen ze het altijd naar hetzelfde pakketpunt. Wat al niet de bedoeling is want ze hebben toestemming om het op de afgesproken plek neer te zetten. In die app van hun staan ook lang niet alle pakketten. Mijn pakket van vandaag staat er ook niet in. En er staan nog pakketten van maanden terug in die zogenaamd nog bezorgd moeten worden maar dat allang zijn.

Prima hoor dat een bedrijf geen briefje meer doet maar zorg dan wel dat de boel op orde is. En veel ouderen hebben niks met apps...

Die pakketen die al bezorgd zijn kan je zelf er uit halen.

Ik heb eigenlijk nooit drama met PostNL of DHL

Je krijgt toch ook een track&trace in je mail ? 

Chantal2022 schreef op 13-12-2024 om 19:52:

[..]

Die pakketen die al bezorgd zijn kan je zelf er uit halen.

Ik heb eigenlijk nooit drama met PostNL of DHL

Je krijgt toch ook een track&trace in je mail ?

Niet altijd. Ligt eraan wie het verzend. Als de verzender niet mijn emailadres invult krijg ik geen track and trace in de mail. En ook daar al een keer gehad dat er staat: bezorgd op de afgesproken plek, uw pakketpunt. Maar niet welk pakketpunt dat dan is. Gelukkig was het dezelfde als altijd maar toch wel handig om het even te melden. 

Ik krijg die pakketten er niet uit. Hoe doe je dat dan?   edit: toch gelukt. 

Dat man en ik gezellig een Disney+-film wiilen kijken, maar de film is al 2x vastgelopen, de 3e keer liep geluid en beeld niet synchroon. We zijn nu overnieuw begonnen, nu wachten tot we bij de plek komen waar we gebleven zijn, fast forward werkt niet. Geeft me gelukkig wel even de tijd om uitgebreid te niezen en hoesten 

Auwereel schreef op 14-12-2024 om 18:28:

Dat man en ik gezellig een Disney+-film wiilen kijken, maar de film is al 2x vastgelopen, de 3e keer liep geluid en beeld niet synchroon. We zijn nu overnieuw begonnen, nu wachten tot we bij de plek komen waar we gebleven zijn, fast forward werkt niet. Geeft me gelukkig wel even de tijd om uitgebreid te niezen en hoesten

Had ik van de week ook met Disney

Het kerstpakket van mijn werk is een bon voor een website waar je iets uit kan zoeken. De bon wordt thuisgestuurd. Al mijn collega’s hebben hem al, ik zie hem vanaf gisteren in de postnl heb maar hij is nog niet in mijn brievenbus! 

Hier ook een bon. Leuk iets te krijgen maar ik ben niet over enthousiast  over de keuzes. Misschien  doneer ik hem wel aan een goed doel.  Ben er nog niet helemaal uit.

ik erger mij aan mijn namaak-Hema-iPhone-oplader… dat ding werkt van geen meter en die originele kabels zijn knetterduur

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.