Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

aan het gedoe in mijn familie. Ik had plannen voor 2e kerstdag maar die heb ik afgezegd. Even 2 dagen gewoon rust, lekker thuis, even tijd voor mezelf. Maar nu blijk ik niet de enige te zijn die heeft afgezegd en nu krijgen we de wind van voren. Mijn god ik ben er gewoon chagrijnig van. Maar tegelijkertijd ben ik ook blij dat ik deze beslissing heb genomen.

Broodjebrie schreef op 10-12-2024 om 15:41:

aan het gedoe in mijn familie. Ik had plannen voor 2e kerstdag maar die heb ik afgezegd. Even 2 dagen gewoon rust, lekker thuis, even tijd voor mezelf. Maar nu blijk ik niet de enige te zijn die heeft afgezegd en nu krijgen we de wind van voren. Mijn god ik ben er gewoon chagrijnig van. Maar tegelijkertijd ben ik ook blij dat ik deze beslissing heb genomen.

Dan is het goed toch? Laat je niet manipuleren hoor.

Herfstappeltaart schreef op 10-12-2024 om 16:57:

[..]

Precies! Gewoon lekker die dagen thuis het gezellig maken voor en met jezelf!

Herfstappeltaart schreef op 10-12-2024 om 16:57:

[..]

Ja, ik heb er nu wel vrede mee hoor, min of meer. Ik baal gewoon dat diegene het zo verkeerd op heeft gepakt, dat moest ik nog even verwerken. Duurt bij mij wat langer dan bij andere mensen

Weer hoop gebeld vandaag en net eindelijk mail dat de bindende offerte voor ex morgen komt, moet dan nog nagekeken worden door zijn hypotheekadviseur. Ik hoooooooop dat het ook echt morgen komt want vertrouw ze echt voor geen meter meer. En inmiddels is de tijd zo krap dat het alsnog misschien niet lukt. Kan er dus niet eens blij over zijn. 

Koettie schreef op 10-12-2024 om 17:55:

Weer hoop gebeld vandaag en net eindelijk mail dat de bindende offerte voor ex morgen komt, moet dan nog nagekeken worden door zijn hypotheekadviseur. Ik hoooooooop dat het ook echt morgen komt want vertrouw ze echt voor geen meter meer. En inmiddels is de tijd zo krap dat het alsnog misschien niet lukt. Kan er dus niet eens blij over zijn.

Ik,en met mij denk ik veel anderen hier,blijven duimen voor de goede afloop.

Dat de persoon die in de winkel mijn brood sneed en inpakte, net na dat ik afrekende, een smerige zakdoek uit zijn broekzak pakte en zijn neus snoot.
Het leek er niet op dat dit de eerste keer was dat hij die zakdoek gebruikte vandaag. Op dat moment viel me ineens ook op dat hij open kloofjes aan zijn handen had.
Als je etenswaren verkoopt/aanraakt, dan zou iets meer hygiëne best fijn zijn.

Heb het brood maar ingevroren, hopelijk doodt dat de bacteriën 

Dolfje schreef op 10-12-2024 om 17:56:

[..]

En dit! 🤞🏼

JtM

JtM

10-12-2024 om 18:55 Topicstarter

Dolfje schreef op 10-12-2024 om 17:56:

[..]

Hier ook 

OT: ik ben nog steeds zo futloos. Vandaag weer gewerkt en ik ben MOE. Lag net al bijna op de bank te slapen, pff.

Koettie schreef op 10-12-2024 om 17:55:

Mijn dochter kocht een huis en zij moest ook eindeloos wachten op vanalles, waar ze geen invloed op had. Uiteindelijk werd de hypotheek binnen twee dagen geregeld. Ze had hem akkoord 5 minuten voordat de deadline afliep. Dus het kan snel gaan opeens, nog niet de moed laten zakken  💪 (alhoewel ik je stress heel goed begrijp hoor, wat een gedoe zo!). 

Strijkstok schreef op 10-12-2024 om 18:57:

[..]

Mijn dochter kocht een huis en zij moest ook eindeloos wachten op vanalles, waar ze geen invloed op had. Uiteindelijk werd de hypotheek binnen twee dagen geregeld. Ze had hem akkoord 5 minuten voordat de deadline afliep. Dus het kan snel gaan opeens, nog niet de moed laten zakken 💪 (alhoewel ik je stress heel goed begrijp hoor, wat een gedoe zo!).

Ja, de hypotheek gaat denk ik wel lukken. En gelukkig ook al notaris voor de overdracht dus die is gepland Maar moet ook nog tekenen met m'n ex en die is zo flexibel als een blok hout en de notaris moet nog wel tijd hebben, zo vlak voor of na de kerst. Dat is nu de grootste stress. 

Koettie schreef op 10-12-2024 om 18:59:

[..]

Ja, de hypotheek gaat denk ik wel lukken. En gelukkig ook al notaris voor de overdracht dus die is gepland Maar moet ook nog tekenen met m'n ex en die is zo flexibel als een blok hout en de notaris moet nog wel tijd hebben, zo vlak voor of na de kerst. Dat is nu de grootste stress.

Vreselijk als je zo moet afwachten op anderen 

Strijkstok schreef op 10-12-2024 om 18:57:

[..]

Mijn dochter kocht een huis en zij moest ook eindeloos wachten op vanalles, waar ze geen invloed op had. Uiteindelijk werd de hypotheek binnen twee dagen geregeld. Ze had hem akkoord 5 minuten voordat de deadline afliep. Dus het kan snel gaan opeens, nog niet de moed laten zakken 💪 (alhoewel ik je stress heel goed begrijp hoor, wat een gedoe zo!).

Nou dit! Ik moest ook eindeloos wachten (niet in vergelijking met Koettie trouwens, want dat is absurd 😡🤞🏼), en twee weken voor de deadline bleek die man ineens onaangekondigd op vakantie te zijn voor anderhalve week (hij werkt voor grote hypotheekverstrekker trouwens, maar dit was zo onprofessioneel).

Mijn verkoopmakelaar heeft nog contact met een collega van hem gehad en die kon niets vinden over de status (!!)

Toen die man terugkwam van vakantie heb ik hem gebeld, ik ging helemaal los en zo ben ik normaal helemaal niet. Ik heb gezegd dat ik het ongelofelijk onprofessioneel en respectloos vond hoe hij met zijn klanten omging. Ik heb ook nog geroepen “ik dacht dat het leuk zou zijn om een huis te kopen, maar jij maakt dat het een en al stress is”, plus tranen (boze en gefrustreerde) van mijn kant.

Hij schrok zo (huilende, boze vrouw aan de telefoon) dat hij er spoed achter heeft gezet en letterlijk de volgende dag had ik akkoord. 
Dit is ongeveer 3,5 jaar geleden, maar ik word er nog steeds boos om merk ik nu. Wat een arrogante …

Dus dat is mijn ergernis en ik hoop, hoop, hoop dat het voor jou Koettie nu eindelijk eens goed afgerond wordt!

(Sorry voor de lange post, maar oei wat lucht dit op 😅)

@LouLou, ik zie het voor me, wat een idioot zeg. Ik zou ook ontploffen in zo'n geval 

Door dit soort ervaringen besluit ik maar om nooit te verhuizen, geloof ik 

Strijkstok schreef op 10-12-2024 om 19:36:

@LouLou, ik zie het voor me, wat een idioot zeg. Ik zou ook ontploffen in zo'n geval

Door dit soort ervaringen besluit ik maar om nooit te verhuizen, geloof ik

😁🌸

Het kan ook echt heel leuk zijn hoor! Heerlijk een nieuw huis, alles naar je smaak maken en inrichten. Zo leuk!
Maar het regelwerk en de stress vantevoren vond ik niet bepaald leuk en ik denk dat de meeste mensen het daarmee eens zijn 😁.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.