Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Strijkstok schreef op 09-12-2024 om 17:49:

[..]

Wij hebben een straat verderop mensen met zo'n soort hondje. Telkens ontsnapt hij daar en komt naar onze tuin rennen, want wij hebben katten die hij graag wil vangen. Hoe vaak ik dat pubertje al niet uit de heg of uit de vijver heb gevist... 😂De bazin schaamt zich dood ondertussen.

Oooh,  ik zou me ook doodschamen! Naast ons zit een kweker,  die man is er nooit die die heeft er geen last van. We hebben zelf een hectare grond dus genoeg ruimte voor een klein hondje, maar ze vindt het ergens anders interessanter...

Maar iemand zal haar doodrijden. Zo iemand heeft daar de rest van z'n leven last van. Dat zou ik mezelf nooit vergeven! 

Dolfje schreef op 09-12-2024 om 19:09:

[..]

Ik ook, ik word er elke keer als ik iets erover lees gewoon boos van.

Ik ook. 

Het is dat het niet mijn expertise is, maar ik zou bijna iedere dag boos voor je willen bellen. 

Boos bellen is gelukkig een van mijn expertises maar het werkt helaas niet!! 

Auwereel schreef op 09-12-2024 om 18:50:

Enne, ik hoop dat mijn alcoholvrije drankje vanavond kan drinken bij led-kaarslicht!

Hahaha ik ook, is je gegund! Fijne avond

Ik heb me vanavond toch wel een beetje geërgerd aan mijn, overigens lieve, vriend.
Loopt te sputteren dat hij wel weer eens wil wandelen. Ja, dat wil ik ook wel, maar we hebben nu een knoeperd van een tuin, waar heel veel werk aan vast zit. Werk wat ik doe, terwijl hij op z'n telefoon zit te scrollen. Heb hem uitgelegd dat als hij meehelpt, we tijd overhebben om te wandelen. We gaan zien of het kwartje doorrolt.

Verder kook ik wekelijks een maaltijd voor hem, met lekkere verse groente, die hij vervolgens pas drie dagen later opeet. Is geen halszaak, maar ik vind het toch jammer.

Koettie schreef op 09-12-2024 om 20:26:

Boos bellen is gelukkig een van mijn expertises maar het werkt helaas niet!!

Iemand anders laten bellen en die laten zeggen dat ze Eef van Dorp is van RTL 😜 

Loulou39 schreef op 09-12-2024 om 20:32:

[..]

Hahaha ik ook, is je gegund! Fijne avond

Off-topic, moet in waar ben je blij om: ze branden! 

🕯️🕯️🕯️

Auwereel schreef op 09-12-2024 om 23:23:

[..]

Off-topic, moet in waar ben je blij om: ze branden!

🕯️🕯️🕯️

😁💃🏻

Dolfje schreef op 08-12-2024 om 12:00:

[..]

Ik zal het over een half jaar oid eens bij de huisarts aankaarten. Hadden afgesproken dit nu ff te proberen tot komende zomer.

Hier ook goede ervaringen met combinatie Mirena en pleister. Ik zou zelf niet wachten tot de zomer. Kennelijk werkt dit niet. 

Jani schreef op 09-12-2024 om 20:56:

Ik heb me vanavond toch wel een beetje geërgerd aan mijn, overigens lieve, vriend.
Loopt te sputteren dat hij wel weer eens wil wandelen. Ja, dat wil ik ook wel, maar we hebben nu een knoeperd van een tuin, waar heel veel werk aan vast zit. Werk wat ik doe, terwijl hij op z'n telefoon zit te scrollen. Heb hem uitgelegd dat als hij meehelpt, we tijd overhebben om te wandelen. We gaan zien of het kwartje doorrolt.

Verder kook ik wekelijks een maaltijd voor hem, met lekkere verse groente, die hij vervolgens pas drie dagen later opeet. Is geen halszaak, maar ik vind het toch jammer.

Waarom kook jij voor hem?? Daar zou ik dan meteen mee ophouden. Het is een volwassen vent die zelf wel kan bedenken of hij wel of geen groente wil eten. 

Niet fit en pijn.

Bellebelle schreef op 10-12-2024 om 09:25:

[..]

Waarom kook jij voor hem?? Daar zou ik dan meteen mee ophouden. Het is een volwassen vent die zelf wel kan bedenken of hij wel of geen groente wil eten.

Ik kook voor hem, en hij doet wekelijks de grote boodschappen met mij (ik heb geen auto). Ook repareert hij technische mankementen in mijn huis. Beetje over en weer elkaar matsen.

PostNL.
ze dumpen gewoon de pakketjes voor de voordeur midden in de stad. Die worden dus gejat. PostNL doet echt geen reet met mijn meldingen en mijn briefje op de voordeur dat pakketten gejat worden worden genegeerd. Ik word daar echt woest van. 

Hoofdpijn, ongesteld en erg moe.
En geen puf om te sporten.
Alleen maar zin in chocolade, echt de hele dag

DHL zou ook nog langskomen, wat zullen die bezorgers blij zijn als december voorbij is. Ik ook trouwens, op naar langer daglicht.

kerst schreef op 10-12-2024 om 12:35:

Ik ook trouwens, op naar langer daglicht.

Ja dit, zo weinig energie met deze donkere dagen.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.