Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

ik heb me vandaag rot geërgerd aan een kind in de trein. Kind heeft in de 45 minuten dat ik in de trein zat geen seconde geen lawaai gemaakt. Ouders moedigden het ook nog aan. Springen, (vals) dansen, zingen, trommelen, beuken met een fles op de ramen, enz. Mijn noice canceling koptelefoon hielp niets. Ik was overprikkeld en ben 1 station eerder uitgestapt. 

Aan mezelf maar ook beetje aan de kringloop. 
Dvd's gekocht. Drie seizoenen van Baantjer, vind ik leuk. 
Ben ik thuis, zit er in 1 doos geen seizoen van Baantjer maar een 3 dvd box van Hannibal 🤦🏻‍♀️. Stomme was dat de doos wel dichtgeplakt zit met een flinke stuk plakband. Dus die was niet even verwisseld door mensen voor de lol maar echt door de kringloop zo erin gedaan. Je mag verpakkingen ook niet open maken daar, dus het is sowieso al een gok of een dvd nog echt goed is. Die gok durf ik wel te nemen. Maar dit vond ik toch wel echt stom. Het is me het geld en de discussie niet waard om ermee terug te gaan (€4,50 op zich nog best veel voor dvd). Stom ook van mezelf om niet even aan de zijkant te kijken want het was wel zichtbaar eigenlijk dat er niet het goede inzat. Maar ja als de boel gecontroleerd wordt en dichtgeplakt ga ik ervan uit dat het goed is. Stom. 

Loeki72 schreef op 07-12-2024 om 22:59:

ik heb me vandaag rot geërgerd aan een kind in de trein. Kind heeft in de 45 minuten dat ik in de trein zat geen seconde geen lawaai gemaakt. Ouders moedigden het ook nog aan. Springen, (vals) dansen, zingen, trommelen, beuken met een fles op de ramen, enz. Mijn noice canceling koptelefoon hielp niets. Ik was overprikkeld en ben 1 station eerder uitgestapt.

Ooh vreselijk. Daar ben ik na 5 min klaar mee. Ik kijk altijd heel boos,meestal helpt dat 😅. En anders ga ik uiteindelijk zelf maar ergens anders zitten. Vreselijk van die ouders die hun kind zo asociaal opvoeden. 

PinkFlower schreef op 07-12-2024 om 12:36:

[..]

Die worden bij mij erger door stress. Dus in jouw geval zouden mijn restless legs nu ook de pan uit rijzen. Bij mij helpt magnesium olie erop, dat verzacht iets. Weet niet of dat iets voor je is? Niet dat het ervan over, gaat zeker niet als het erg is. Maar goed kleine beetjes die helpen is toch weer iets.

Ik heb een tens, dat helpt ook

Blauwevis schreef op 07-12-2024 om 12:57:

Wat vreselijk frustrerend voor je Koettie die hele situatie, ik hoop dat het allemaal goed komt!

Ik zat deze week nog te klagen over de klusjesmannen over de vloer, maar eentje was eigenlijk best wel leuk, en volgens mij was dat ook wel wederzijds, maar de klus is klaar dus die zie ik niet meer terug.

Bedrijf bellen dat hij iets is vergeten bij jou en hem dan op date vragen als hij het niet vergeten item komt ophalen 😜

Loeki72 schreef op 07-12-2024 om 22:59:

Wat aso… van die ouders die hun eigen kind helemaal fantastisch vinden? 

PinkFlower schreef op 07-12-2024 om 23:50:

[..]

Ooh vreselijk. Daar ben ik na 5 min klaar mee. Ik kijk altijd heel boos,meestal helpt dat 😅. En anders ga ik uiteindelijk zelf maar ergens anders zitten. Vreselijk van die ouders die hun kind zo asociaal opvoeden.

Ik, en andere mensen, keken ook boos. Maar dat hielp niets. Ergens anders zitten was niet mogelijk, de trein was behoorlijk vol. 

SuzyQFive schreef op 08-12-2024 om 07:42:

[..]

Dat vermoeden heb ik wel. 

SuzyQFive schreef op 08-12-2024 om 07:42:

[..]

de welbekende prinsjes en prinsesjes

Ik zit in de stopweek van de pil, halve nacht wakker door het nachtzweten. Leek wel of ik dikke koorts had.

Dolfje schreef op 08-12-2024 om 09:01:

Ik zit in de stopweek van de pil, halve nacht wakker door het nachtzweten. Leek wel of ik dikke koorts had.

Kan je hem niet doorslikken?

Dolfje schreef op 08-12-2024 om 09:01:

Misschien in de overgang? Ik gebruik nu Mirena spiraal en estradiolpleister, dat helpt me goed tegen overgangsklachten.(Mirena werkt ook als anti conceptie)

Ik erger mij aan mijn Siamees die vanmorgen gelijk op me sprong. Geprobeerd af te leren maar niet gelukt. En toen haar half Siamese kater vriendje die ook nog me beklom. Rare actie....Ik zit onder de krassen.

4 huizen verder zijn ze alweer bezig met de kettingzaag.
Gister al de hele dag, stipt om 10 uur begon het weer. Leuk dat je wacht tot 10 uur op zondag. Maar iedereen zit dus het hele weekend in jouw takke herrie.

SuzyQFive schreef op 08-12-2024 om 09:17:

[..]

Kan je hem niet doorslikken?

Ja dat doe ik bijna altijd maar had al wat doorbraakbloedingen gehad dus om de zoveel maanden las ik toch maar een stopweek in. Nu voorlopig niet meer. Denk eind februari weer zodat ik er in de vakantie in maart geen last van heb.

kerst schreef op 08-12-2024 om 09:27:

[..]

Misschien in de overgang? Ik gebruik nu Mirena spiraal en estradiolpleister, dat helpt me goed tegen overgangsklachten.(Mirena werkt ook als anti conceptie)

Ik zal het over een half jaar oid eens bij de huisarts aankaarten. Hadden afgesproken dit nu ff te proberen tot komende zomer.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.