Huiskamer
Yumi
26-11-2024 om 16:17
Koettie schreef op 26-11-2024 om 13:43:
Bericht van hypotheekadviseur van ex, we hadden gevraagd om duidelijkheid omdat we moeten weten of ik de overdracht op tijd kan doen (en de hypotheek aanvragen). Na een week(!) reactie, 'Nee, dat gaat waarschijnlijk niet lukken' zonder enige nieuwe indicatie behalve het advies 'de oplevering wat uit te stellen'.
Wat een drama die aankoop van je huis, oplevering uitstellen? Wat een advies, dat kan je niet blijven doen en mag aannemen dat ze dit weten.
Als het mogelijk is voor je, dan zou ik er langsgaan, misschien helpt het als je persoonlijk uitlegt waarom je nu duidelijkheid nodig hebt. Sterkte, kan me voorstellen dat je er doorheen zit.
Yumi
26-11-2024 om 16:21
Yumi schreef op 26-11-2024 om 11:57:
Het is hier ijskoud, vanaf 9.30 uur staan ramen en deuren open vanwege de schilders. De kou, muziek en het geschreeuw van 4 luidruchtige mannen die op mijn balkon en steigers staan is niet te harden. Waarom is dit blijkbaar normaal?
Wordt er op de deur geklopt en ik sta een vraag te beantwoorden van één schilder, gaat een andere ongeduldig staan te roepen. Toen ik zei doe eens rustig je ziet dat ik in gesprek ben, krijg ik te horen zeg dat maar aan kantoor. Heb me ingehouden, maar
Vanmiddag was het "feest" compleet, toen heeft iemand met de werkzaamheden in de straat een kabel geraakt. Kon er ook nog bij, geen elektriciteit in een deel van het complex. Gelukkig niet bij mij, en ik heb de ramen dichtgedaan het waait veel te hard om ze langer open te houden.
Strijkijzer
26-11-2024 om 21:50
Yumi schreef op 26-11-2024 om 16:21:
[..]
Vanmiddag was het "feest" compleet, toen heeft iemand met de werkzaamheden in de straat een kabel geraakt. Kon er ook nog bij, geen elektriciteit in een deel van het complex. Gelukkig niet bij mij, en ik heb de ramen dichtgedaan het waait veel te hard om ze langer open te houden.
Dat schijnt er tegenwoordig bij te horen. Werkzaamheden? Wel effe een kabel kapot maken, hoor. Extra punten voor een gasleiding. Alsof degene die geen extra ongemak veroorzaakt moet trakteren.
Evaluna
26-11-2024 om 22:10
Jemig wat een gezeik om kerst. Middelste zus wil al jaren geen kerst gezamenlijk vieren. Maar ligt nu in de scheiding en volgens mijn ouders is er nooit een probleem geweest en ben ik nu degene die het afhoudt. Of mijn andere zus.
Wat kan de middelste splitten zeg. Ben al de hele avond bezig....
Een middag voor de kerst vrede en mijn ouders, maar s avonds eet ik lekker thuis met kids & vriendlief.
Schemerlampje
27-11-2024 om 05:31
lientje69 schreef op 26-11-2024 om 15:16:
Jeetje Koettie wat een waanzin.
Mijn ergernis: ik krijg post. Een kleine envelop met geprint mijn naam erop. Maar er zit niks in... een lege envelop. Staat geen afzender op, helemaal niks. En nu zit ik me de hele tijd af te vragen wat daar toch in hemelsnaam in gezeten kan hebben of wie er een lege envelop aan mij heeft verstuurd????
Is er iemand in je omgeving die zwanger is/was? Dan liggen de enveloppen vaak al klaar met adressen erop voor de geboorte. En dat in jouw envelop per ongeluk geen kaartje is gedaan?
Beterlaat2021!
27-11-2024 om 09:56
Geërgerd toen ik gisteren door het winkel-wandelgebied in de stad liep. Er fietsen altijd mensen!
Maar mijn vaste truc werkte weer : ik roep tegen fietsers : de politie staat verderop hoor!
Dan stappen ze af en lopen ze verder, of ze gaan terug en rijden om.
'Dank u wel, mevrouw!' Graag gedaan joh!
lientje69
27-11-2024 om 10:15
Schemerlampje schreef op 27-11-2024 om 05:31:
[..]
Is er iemand in je omgeving die zwanger is/was? Dan liggen de enveloppen vaak al klaar met adressen erop voor de geboorte. En dat in jouw envelop per ongeluk geen kaartje is gedaan?
Het is zo'n bubbeltjesenvelop. Die je gebruikt om iets kwetsbaars in te doen. Overal gevraagd. Kinderen . Vrienden. Post op Facebook. Maar géén idee dus. Bestellingen nagekeken. Een dingetje zou het kunnen zijn maar heb ik net besteld en levering staat op morgen. Bovendien staat er dan meestal wel een afzender op de envelop.
Dus ben compleet blanco. 😏 En kan het maar niet loslaten.
lientje69
27-11-2024 om 10:16
Beterlaat2021! schreef op 27-11-2024 om 09:56:
Geërgerd toen ik gisteren door het winkel-wandelgebied in de stad liep. Er fietsen altijd mensen!
Maar mijn vaste truc werkte weer : ik roep tegen fietsers : de politie staat verderop hoor!
Haha, goeie!
kerst
27-11-2024 om 10:20
Mensen die me nu al fijne feestdagen toewensen
Zogenaamde opgelegde gezelligheid..
Enigste wat ik met kerst doe, is naar de kerk.
Broodjebrie
27-11-2024 om 11:57
Oh dat is een goeie die ga ik onthouden haha!
Herfstappeltaart
27-11-2024 om 13:42
kerst schreef op 27-11-2024 om 10:20:
Mensen die me nu al fijne feestdagen toewensen
Zogenaamde opgelegde gezelligheid..
Enigste wat ik met kerst doe, is naar de kerk.
Misschien bedoelden ze Sinterklaas
Herfstappeltaart
27-11-2024 om 13:42
GroenTuintje
27-11-2024 om 14:16
Die werkte vroeger hier wel alleen tegenwoordig mogen alle soorten fietsen in het centrum, sinds ze de scooter hebben verboden
Naminokurashi
27-11-2024 om 15:36
Zo dan. Werd even afgeblaft door een mevrouw bij de Aldi. Er zijn bij de Aldi 2 parkeerplaatsen waar niet mag worden geparkeerd ivm de vrachtwagens die anders die draai niet kunnen maken.
Ten eerste kwam ze met een rot vaart aangereden, ik zeg heel vriendelijk tegen die mevrouw dat je daar niet mag parkeren. Snauwt ze, ja dat weet ik. Dus ik zeg, wauw. Zegt zij ja wauw.
Alle parkeerplaatsen waren vol omdat op de woensdagmiddag er altijd bridgen is in het gebouw bij de Aldi.
Kijk als zij met haar verkeerde been uit bed stapt, prima, maar dan hoef je niet zo te reageren. Haar kind bleef in de auto zitten. Nu weet ik meteen waarom de jeugd soms zo n grote mond heeft, leren ze allemaal van pa en ma
Yumi
27-11-2024 om 15:58
Haha dat doe ik ook altijd