Huiskamer
noas_1993
28-12-2024 om 09:39
Misschien ben ik wel een klein beetje extreem, maar waar ik kan bezuinig ik.
En daarom erger ik me dus aan mijn ouders die bij een dagje weggaan de clusterverlichting aan laten staat. Ik vind dat zonde want je bent er niet. De kerstboom ging dan weer wel uit
April2021
28-12-2024 om 10:28
Broodjebrie schreef op 28-12-2024 om 09:22:
[..]
Helpt dat ook als je oudere berichten krijgt ?
Ja volgens mij wel!
Broodjebrie
28-12-2024 om 10:46
Dolfje schreef op 28-12-2024 om 09:27:
[..]
Ja en dat terwijl gisterochtend we nog aan het appen waren. Toen hebben ze gisteravond toch besloten om op vakantie te gaan.
Nou wat raar zeg. Doen ze dit vaker, zo op het laatste moment afzeggen?
Broodjebrie
28-12-2024 om 10:47
April2021 schreef op 28-12-2024 om 10:28:
[..]
Ja volgens mij wel!
Dan ga ik dat ook eens proberen.
kerst
28-12-2024 om 10:48
Het geschreeuw hierachter op de parkeerplaats.
De zogenaamde feestdagen zijn voorbij, (oud en nieuw is flauwekul )ga iets rustigs doen. En hou op met dat stomme vuurwerk.
Broodjebrie
28-12-2024 om 10:50
toen ik me na het zwemmen aan het omkleden was, maakte ik een verkeerde beweging met mijn pols ik ben hypermobiel dus bij mij schiet al snel iets verkeerd helaas.. gelukkig hoef ik pas maandag weer te werken dus tot die tijd maar zo min mogelijk belasten.
SuzyQFive
28-12-2024 om 10:52
Broodjebrie schreef op 28-12-2024 om 10:50:
toen ik me na het zwemmen aan het omkleden was, maakte ik een verkeerde beweging met mijn pols ik ben hypermobiel dus bij mij schiet al snel iets verkeerd helaas.. gelukkig hoef ik pas maandag weer te werken dus tot die tijd maar zo min mogelijk belasten.
Auw!
ik ben ook hypermobiel (hms) en ik heb het vaak met aankleden met mijn duim 🤪. Ik heb zilverssplints maar die voor mijn duim zitten niet lekker.
HAHA!wait..what
28-12-2024 om 10:53
Herfstappeltaart schreef op 28-12-2024 om 09:19:
[..]
Erger je je daaraan? Het is toch al rot genoeg voor je vriend? Meestal voel je je niet voor de lol zo.....
Ik snap dit wel hoor Je stelt je toch iets anders voor van december. Als je dan zelf ook niet fit bent en last van hormonen e.d. dan is het lastig om het positief in te zien.
Denk ook vooral dat het een ergernis is wat betreft de situatie
Hopelijk wordt januari een betere maand voor jullie in ieder geval
Yumi
28-12-2024 om 10:54
Dolfje schreef op 28-12-2024 om 09:05:
Dat onze oudjaars visite heeft afgezegd. Heb verdorie gisteren net bij picnic hoop lekkers besteld.
Sjee daar zou ik ook van balen. Je kan de bestelling wel nog annuleren hoop ik, zou jammer zijn als je straks veel moet weggooien.
Bij picknick kan dat nog tot 'n dag voor de bezorging.
HAHA!wait..what
28-12-2024 om 10:55
Oh au, dat is niet zo fijn!
Naminokurashi
28-12-2024 om 10:59
Voor de zoveelste keer misselijk wakker worden. Duurt gelukkig maar een paar minuten. Ik hoef tot nu toe nog niet over te geven.
En nee, ik ga niet naar de huisarts weet namelijk al wat de oorzaak is
Dolfje
28-12-2024 om 11:08
Broodjebrie schreef op 28-12-2024 om 10:46:
[..]
Nou wat raar zeg. Doen ze dit vaker, zo op het laatste moment afzeggen?
Nou zo vaak zien we elkaar niet dus daarom is het extra jammer.
En weet je we kunnen zo bij onze andere vrienden en bij een collega waar we vorig jaar ook waren terecht maar we moeten gewoon werken en vanuit werk naar verjaardag van schoonpa en ik was net zo blij dat we niet midden in de nacht naar huis zouden hoeven dit keer. Dus ik weet nog niet wat we doen.
Dolfje
28-12-2024 om 11:10
Yumi schreef op 28-12-2024 om 10:54:
[..]
Sjee daar zou ik ook van balen. Je kan de bestelling wel nog annuleren hoop ik, zou jammer zijn als je straks veel moet weggooien.
Bij picknick kan dat nog tot 'n dag voor de bezorging.
Nou gelukkig heb ik niet super veel besteld want wilde een hoop van de hapjes bij ah/jumbo halen maar dus vooral zoutjes en nootjes en extra fris. Dus dat komt wel op.
Dolfje
28-12-2024 om 11:11
Oh dat klinkt pijnlijk!
HAHA!wait..what
28-12-2024 om 11:49
Dit was eigenlijk afgelopen weekend maar ik moest er net even aan denken..
We waren op visite bij schoonouders en zwager en schoonzusje waren er ook met hun 2 kinderen.
1 daarvan was echt niet lekker in orde; wit gezichtje, waterige ogen en veel aan het hoesten en ze gaf aan dat ze buikpijn had (nog geen uur later moest ze inderdaad overgeven). De ander was ook aan het hoesten en veel snottebellen.
Ze hangen altijd erg aan mijn eigen kinderen dus baalde wel dat ze er waren en niet gewoon thuis waren gebleven.
Wat me dan vooral stoorde is dat ze beide kinderen lieten graaien in alle bakjes op tafel. En ook dat ze eerst het 1 pakken, nee, toch niet lekker genoeg.. weer terugleggen en wat anders pakken en dat steeds maar weer Mijn kinderen kregen op die leeftijd (2 en 5) gewoon hun eigen bakje en als dat op was en als ze nog wat wilden wat op tafel stond, pakte ik het voor ze. (Tot op zekere hoogte natuurlijk; een keer is het ook genoeg).