Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Yumi schreef op 23-11-2024 om 10:34:

[..]

De leeftijd klopt, en ze woont in een grote stad, is het is een Iraanse vrouw?

Nee, toch een andere dame dus.

Damoontje schreef op 23-11-2024 om 10:30:

Aan vriend.
Als ik iemand ga bellen dan zoek ik even rustig plekje. Hij belt bijv als hij bij de kassa staat omdat hij dan 'niks te doen heeft'. Dus dan hoor ik overal piepjes en bliepjes en kan ik hem nauwelijks verstaan. Ik zie hem vanmiddag dus wat hij te zeggen heeft moet maar even wachten tot vanmiddag dan.

Mijn man belt handsfree in de auto, hoor je veel geruis en allemaal auto geluiden. Hij praat niet heel duidelijk en dan vind hij het raar dat ik hem niet versta

Mama-Inge schreef op 23-11-2024 om 11:53:

[..]

Mijn man belt handsfree in de auto, hoor je veel geruis en allemaal auto geluiden. Hij praat niet heel duidelijk en dan vind hij het raar dat ik hem niet versta

Ik had een manager die mij altijd belde als hij aan einde van de dag naar huis reedt. Maar dan zat ik altijd in een drukke trein waar ik geen zakelijke gesprekken wil voeren over de project voortgang bij een klant (want wie luistert er mee). Ook irritant

Yumi schreef op 21-11-2024 om 20:24:

[..]

Snap dat je hiervan baalt, je zou verwachten dat het juist goed zou zijn nu ze er langer over doen. Neem aan dat je die beschadigen en verkeerde aansluiting meteen gaat melden? Hoop dat ze het e.a nog kunnen veranderen, want dit is wel een domper op de nieuwe badkamer.

Doet me meteen denken aan de schilder, bij thuiskomst zag ik dat die mijn nieuwe buitendeur heeft geschuurd. Misschien goed dat hij de telefoon niet meer op nam

Late reactie van mij maar ja, hebben het gemeld. De oplevering gebeurt niet eerder dan als het beschadigde (de wastafel) is opgelost. Zij kunnen daar niks aan doen maar de man die het plafond heeft geplaatst heeft dit (hoogstwaarschijnlijk) veroorzaakt met zijn materiaal. Dus even afwachten wat hij gaat doen.. 

De aansluiting kan helaas niet meer veranderd worden (of ze moeten alles losbreken) maar daar wennen we wel aan. De andere dingetjes hebben ze allemaal opgelost! 

Verder wel heel blij hoor! Ziet er zo mooi uit! Badkamer was 40 jaar oud dus het is zo luxe nu haha  

Ohhh wat zonde van de nieuwe deur! Hoe is dat afgelopen? 

HAHA!wait..what schreef op 23-11-2024 om 22:50:

[..]

Late reactie van mij maar ja, hebben het gemeld. De oplevering gebeurt niet eerder dan als het beschadigde (de wastafel) is opgelost. Zij kunnen daar niks aan doen maar de man die het plafond heeft geplaatst heeft dit (hoogstwaarschijnlijk) veroorzaakt met zijn materiaal. Dus even afwachten wat hij gaat doen..

De aansluiting kan helaas niet meer veranderd worden (of ze moeten alles losbreken) maar daar wennen we wel aan. De andere dingetjes hebben ze allemaal opgelost!

Verder wel heel blij hoor! Ziet er zo mooi uit! Badkamer was 40 jaar oud dus het is zo luxe nu haha

Ohhh wat zonde van de nieuwe deur! Hoe is dat afgelopen?

Fijn dat het allemaal is opgelost, wel jammer van die aansluiting. Blij dat het er mooi uit ziet, geniet er maar lekker van!

Toen ik de projectleider belde kwam hij eerst met een kul verhaal, wat ik direct onderuit kon halen. Toen zei hij, er niets meer aan te kunnen veranderen en dat de deur weer netjes afgelakt zou worden. Dat is helaas nog niet gebeurd vanwege het slechte weer. Hoop dat het net zo mooi wordt als het was, zo niet laat ik hem de binnenkant zien als voorbeeld, en kan hij opnieuw beginnen

Keelpijn en koppijn omdat we stom genoeg veel te laat naar bed zijn gegaan. 

Beetje ergernis.  Mijn voordeur is overdekt en het is er dus nogal donker. Dus ik had een lamp met een sensor die 's avonds en 's nachts automatisch brandde.  Die lamp was (na 10-tallen jaren)  versleten. 
Dus een fijne nieuwe gekocht  die is gisteren gemonteerd. Nu blijkt dat die lamp het te donker vindt overdag, dus niet meer zelf aan en uit gaat.  Beetje jammer.

Beterlaat2021! schreef op 24-11-2024 om 11:08:

Beetje ergernis. Mijn voordeur is overdekt en het is er dus nogal donker. Dus ik had een lamp met een sensor die 's avonds en 's nachts automatisch brandde. Die lamp was (na 10-tallen jaren) versleten.
Dus een fijne nieuwe gekocht die is gisteren gemonteerd. Nu blijkt dat die lamp het te donker vindt overdag, dus niet meer zelf aan en uit gaat. Beetje jammer.

In januari wordt het alweer langer licht

kerst schreef op 24-11-2024 om 11:34:

[..]

In januari wordt het alweer langer licht

Ik kan niet wachten! 

Beterlaat2021! schreef op 24-11-2024 om 11:08:

Beetje ergernis. Mijn voordeur is overdekt en het is er dus nogal donker. Dus ik had een lamp met een sensor die 's avonds en 's nachts automatisch brandde. Die lamp was (na 10-tallen jaren) versleten.
Dus een fijne nieuwe gekocht die is gisteren gemonteerd. Nu blijkt dat die lamp het te donker vindt overdag, dus niet meer zelf aan en uit gaat. Beetje jammer.

Dit kun je instellen als het goed is. Wij hebben allerhande sensors van goedkoop tot duur en op allemaal kun je lichtgevoeligheid instellen met een draaiknopje of schroef ergens. 

Nee, in de gebruiksaanwijzing staat dat de sensor niet instelbaar is.

Oh stom! Dan is er niks aan te doen inderdaad, behalve evt ruilen als dat nog kan

aan mijn buurmeisje, die keihard muziek zit te draaien met der vriendje. Terwijl Mammie bij haar eigen vriend zit

Mensen die juichen dat het langere licht er weer aan zit te komen
Wat mij betreft kan dat knusse van o.a. donker niet lang genoeg duren!

Morgen een congres midden in het land. Met collega’s een hotel geboekt op die plek. Zou vier sterren moeten zijn… mwa… 
Douche met een douchegordijn? Harde matrassen waar je de veren doorheen voelt. Geen stopcontact bij de nachtkastjes, geen koffie/thee faciliteiten, geen extra kussens. 
Heb in betere hotels geslapen

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.