Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Grindelwald schreef op 22-11-2024 om 16:37:

Ik erger mij aan het weer. Zo koud en zo nat. En dan die sneeuw. Vreselijk.

Ergernis is te zwak uitgedrukt in mijn geval. Ik haat het intens. Heb vandaag een vrije dag en ben door het donker en koud niet vooruit te branden. 

Ik werd vandaag ook niet echt blij van het weer. Maar nu met de kaarsjes aan een glas wijn en een flammkuchen in de oven vind ik het wel weer te doen.
Heb me maar uitgeleefd in de keuken.

Ik zag weer eens een middelbare scholier die zonder te kijken linksaf sloeg.  Auto toeteren....    Ik heb ook nog iets geroepen naar hem...

Beterlaat2021! schreef op 22-11-2024 om 17:21:

Ik zag weer eens een middelbare scholier die zonder te kijken linksaf sloeg. Auto toeteren.... Ik heb ook nog iets geroepen naar hem...

Dat was vast geen goedemiddag 

Volgens mn app hoef ik pas over drie dagen ongesteld te worden maar nu al vette buikpijn. Terwijl het de afgelopen maanden bijna pijnloos was en hoopte dat dat door zou zetten. 

aan mijn kortzichtige moeder..,die denkt het altijd beter te weten. Als ik over een vetcellen onderzoek vertel, weet zij het weer beter “ nee, dik zijn heeft met te veel eten te maken hoor, zegt ze dan “ ga maar naar een diëtiste ofzo”. Weet je, ik heb het er helemaal niet meer over met haar. Er valt toch geen land mee te bezeilen 

Dolfje schreef op 22-11-2024 om 16:53:

[..]

Ergernis is te zwak uitgedrukt in mijn geval. Ik haat het intens. Heb vandaag een vrije dag en ben door het donker en koud niet vooruit te branden.

Ik sluit me hier volledig bij aan!
Wat een intense ellende die kou, plus bijvoorbeeld (zoals gisteren) wachten tot een hagelbui voorbij is, maar dan toch door een sneeuwbui naar het station moeten fietsen om de trein te halen.
Als je al kunt fietsen trouwens met die verraderlijke lagen ijs op de straten. Waardeloos!!

(Ben blij met de 16/17 graden voorspelling dit weekend! Al is dat weer een ander topic 😇.)

Yumi schreef op 21-11-2024 om 20:03:

Aan de(nieuwe) pedicure, vond haar behoorlijk hardhandig. Toen ik mijn voet terugtrok omdat ze met een haak te diep onder mijn nagel ging, reageerde ze geïrriteerd.
Haar verhaal over coronavaccinaties die iedereen ziek maken was de druppel..... Op mijn vraag waarom artsen aanraden te vaccineren als je er ziek van wordt....zei ze, dat haar huisarts dit moest doen in opdracht van de overheid.

Ik geloof dat ik haar ken (vriendin van een vriendin).  Ze gelooft in allerlei complottheorieen.

Is ze tussen de 55 en 60 en woont in een grote stad ? 

amarna schreef op 23-11-2024 om 08:41:

[..]

Ik geloof dat ik haar ken (vriendin van een vriendin). Ze gelooft in allerlei complottheorieen.

Daar zijn er vast meer van

Grindelwald schreef op 22-11-2024 om 16:37:

Ik erger mij aan het weer. Zo koud en zo nat. En dan die sneeuw. Vreselijk.

Yup, ik haat het ook. Moest gisteren naar de fysio en toen ik de kruising wilde oversteken lukte het mij niet meer om op mijn fiets te stappen. Te glad. 

Ben maar weer naar huis gegaan en heb de afspraak verzet naar maandag 

Ik kocht een tijdje terug een nieuwe eettafel, er stond toen bij dat de levertijd 6-8 weken zou zijn. Ondertussen heb ik al meerdere mails gekregen,  waarin de levertijd steeds verder naar achteren schuift, ondertussen zitten we al op 22 weken wachten. Belachelijk! Adverteer dan niet met zo'n korte levertijd 

Aan vriend.
Als ik iemand ga bellen dan zoek ik even rustig plekje. Hij belt bijv als hij bij de kassa staat omdat hij dan 'niks te doen heeft'. Dus dan hoor ik overal piepjes en bliepjes en kan ik hem nauwelijks verstaan. Ik zie hem vanmiddag dus wat hij te zeggen heeft moet maar even wachten tot vanmiddag dan.

amarna schreef op 23-11-2024 om 08:41:

[..]

Ik geloof dat ik haar ken (vriendin van een vriendin). Ze gelooft in allerlei complottheorieen.

De leeftijd klopt, en ze woont in een grote stad, is het is een Iraanse vrouw?

Ik zie tegen de nachtdienst op. Werk samen met een collega  waar ik  liever niet mee werk omdat ze vrij fel is in haar uitlatingen  en ik daar erg onzeker  van word.

Erger me dus aan mezelf  want ik zou daarboven moeten staan. Ik ben nl niet slecht in mijn werk.

Damoontje schreef op 23-11-2024 om 10:30:

Aan vriend.
Als ik iemand ga bellen dan zoek ik even rustig plekje. Hij belt bijv als hij bij de kassa staat omdat hij dan 'niks te doen heeft'. Dus dan hoor ik overal piepjes en bliepjes en kan ik hem nauwelijks verstaan. Ik zie hem vanmiddag dus wat hij te zeggen heeft moet maar even wachten tot vanmiddag dan.

Ik ken ook meer mensen die juist gaan bellen als ze een huilende baby/ bij een drukke winkel/ op treinstation etc gaan zitten bellen 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.