Huiskamer
Yumi
21-11-2024 om 20:03
Aan de(nieuwe) pedicure, vond haar behoorlijk hardhandig. Toen ik mijn voet terugtrok omdat ze met een haak te diep onder mijn nagel ging, reageerde ze geïrriteerd.
Haar verhaal over coronavaccinaties die iedereen ziek maken was de druppel..... Op mijn vraag waarom artsen aanraden te vaccineren als je er ziek van wordt....zei ze, dat haar huisarts dit moest doen in opdracht van de overheid.
HAHA!wait..what
21-11-2024 om 20:13
Ik ben zo klaar met de badkamerverbouwing. Het duurt al 1 tot 1.5 week langer dan ze geschat hadden.
Oké, kan gebeuren. Nu is het bijna klaar (morgen de laatste dingetjes) en zien we echt dingen die niet goed zijn. Beschadigingen, douche aansluiting verkeerd om gemonteerd (wat waarschijnlijk ook niet meer veranderd kan worden).
Het kost een vermogen dus baal er zo erg van..
Broodjebrie
21-11-2024 om 20:19
Yumi schreef op 21-11-2024 om 20:03:
Aan de(nieuwe) pedicure, vond haar behoorlijk hardhandig. Toen ik mijn voet terugtrok omdat ze met een haak te diep onder mijn nagel ging, reageerde ze geïrriteerd.
Haar verhaal over coronavaccinaties die iedereen ziek maken was de druppel..... Op mijn vraag waarom artsen aanraden te vaccineren als je er ziek van wordt....zei ze, dat haar huisarts dit moest doen in opdracht van de overheid.
Oh vreselijk zo'n type..
Yumi
21-11-2024 om 20:24
HAHA!wait..what schreef op 21-11-2024 om 20:13:
Ik ben zo klaar met de badkamerverbouwing. Het duurt al 1 tot 1.5 week langer dan ze geschat hadden.
Oké, kan gebeuren. Nu is het bijna klaar (morgen de laatste dingetjes) en zien we echt dingen die niet goed zijn. Beschadigingen, douche aansluiting verkeerd om gemonteerd (wat waarschijnlijk ook niet meer veranderd kan worden).
Snap dat je hiervan baalt, je zou verwachten dat het juist goed zou zijn nu ze er langer over doen. Neem aan dat je die beschadigen en verkeerde aansluiting meteen gaat melden? Hoop dat ze het e.a nog kunnen veranderen, want dit is wel een domper op de nieuwe badkamer.
Doet me meteen denken aan de schilder, bij thuiskomst zag ik dat die mijn nieuwe buitendeur heeft geschuurd. Misschien goed dat hij de telefoon niet meer op nam
GroenTuintje
21-11-2024 om 20:39
aan meerdere personen die mij lijken te negeren op de app maar owee als ik hun negeer…
Grindelwald
21-11-2024 om 21:30
HAHA!wait..what schreef op 21-11-2024 om 20:13:
Wat balen zeg!
Gebruikersnaaminvullen
21-11-2024 om 22:26
Koettie schreef op 21-11-2024 om 18:22:
[..]
Nee hoor, ex kan het echt prima betalen dus het is gewoon omdat ze irritant zijn. Heb ze gesproken en wel laten weten dat de communicatie echt mega ondermaats is en ik dat zat ben. Maar goed, het getekende document is binnen dus nu wachten op de volgende stap. Ze kunnen alleen geen indicatie geven van hoelang het duurt want de verstrekker kan/wil dat niet geven
Ik weet niet hoeveel je die adviseur moet betalen, maar zou toch echt even een gesprek aangaan dat het werk ondermaats is.
Netherfield
22-11-2024 om 07:02
Ik had mijn functioneringsgesprek. Zelf vind ik dat ik harder kan werken maar ik weet dat ik daar een schopje onder mijn kont voor nodig heb. Blijk ik qua productie tov mijn team te zijn gestegen van de middenmoot naar de top 3 tov vorig jaar. Dus blijkbaar is niet zo hard werken hier normaal? Maar eens bekijken hoe ik gemotiveerder kan worden, dit gesprek hielp niet iig.
Yumi
22-11-2024 om 08:32
Chantal2022 schreef op 22-11-2024 om 01:32:
tering, wat een onweer hier!
Hier rond 2.30u wakker van geworden, het was heftig.
Ben zo moe door de herrie van alle onderhoudswerkzaamheden in mijn appartementencomplex. Het is zo onrustig, waardoor hebben bouwvakkers het recht om zoveel onnodig lawaai te maken? Lawaai door het werk oké, maar moet je naar elkaar vanaf die steigers brullen? Moet die radio op standje gehoorschade, ook als je er niet bent? Om half 8 koffie leuten met een peuk prima, maar moet je ook dan tegen elkaar schreeuwen?
lientje69
22-11-2024 om 08:39
Netherfield schreef op 22-11-2024 om 07:02:
Ik had mijn functioneringsgesprek. Zelf vind ik dat ik harder kan werken maar ik weet dat ik daar een schopje onder mijn kont voor nodig heb. Blijk ik qua productie tov mijn team te zijn gestegen van de middenmoot naar de top 3 tov vorig jaar. Dus blijkbaar is niet zo hard werken hier normaal? Maar eens bekijken hoe ik gemotiveerder kan worden, dit gesprek hielp niet iig.
Je moet het wel volhouden tot je pensioen ook hè. Maar wellicht kan je om iets uitdagender klussen vragen ter motivatie?
Bakblik
22-11-2024 om 08:54
Yumi schreef op 22-11-2024 om 08:32:
[..]
Hier rond 2.30u wakker van geworden, het was heftig.
Ben zo moe door de herrie van alle onderhoudswerkzaamheden in mijn appartementencomplex. Het is zo onrustig, waardoor hebben bouwvakkers het recht om zoveel onnodig lawaai te maken? Lawaai door het werk oké, maar moet je naar elkaar vanaf die steigers brullen? Moet die radio op standje gehoorschade, ook als je er niet bent? Om half 8 koffie leuten met een peuk prima, maar moet je ook dan tegen elkaar schreeuwen?
Ja ook dan moeten ze schreeuwen. De radio blijft aan op standje gehoorschade en niet iedereen draagt zijn gehoorbescherming even goed dus er is hier een daar al wel gehoorschade.
Bij mij tegenover wordt een flat gesloopt dus ik zit ook aardig in de herrie deze dagen.
GroenTuintje
22-11-2024 om 11:06
Chantal2022 schreef op 22-11-2024 om 01:32:
tering, wat een onweer hier!
Ik dacht dat ik ook wat hoorde was te moe om te beseffen wat het nou precies was
Grindelwald
22-11-2024 om 16:35
Bakblik schreef op 22-11-2024 om 08:54:
[..]
Ja ook dan moeten ze schreeuwen. De radio blijft aan op standje gehoorschade en niet iedereen draagt zijn gehoorbescherming even goed dus er is hier een daar al wel gehoorschade.
Bij mij tegenover wordt een flat gesloopt dus ik zit ook aardig in de herrie deze dagen.
Mijn man werkt ook op de bouw, dat ze veel lawaai maken horen ze zelf niet meer omdat er zoveel lawaai in de omgeving is. Zelfs als mijn man thuis aan het bellen is dan schreeuwt hij nog ipv normale toon een gesprek te voeren.
Grindelwald
22-11-2024 om 16:37
Ik erger mij aan het weer. Zo koud en zo nat. En dan die sneeuw. Vreselijk.