Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

GroenTuintje schreef op 10-11-2024 om 18:53:

[..]

Ja even naar buiten doet een mens goed

ja, en ik vond het vandaag niet koud of zo. donderdag en vrijdag was het stervenskoud, gisteren en vandaag was het een stuk aangenamer.

Friezinnetje schreef op 10-11-2024 om 18:54:

[..]

ja, en ik vond het vandaag niet koud of zo. donderdag en vrijdag was het stervenskoud, gisteren en vandaag was het een stuk aangenamer.

Ja klopt! Het was zachter vandaag dan eergisteren en donderdag. Viel mij ook op . In huis merk ik het ook, vooral de nachten zijn minder kil

[..]

Ja vanmorgen vond ik het ook niet koud, maar toen wij vanmiddag gingen fietsen was het harder gaan waaien en zelfs zo koud dat ik nog dacht: "ik had handschoenen aan moeten doen".  Misschien erg plaatselijk.

Dolfje schreef op 10-11-2024 om 18:24:

Waar is de W gebleven achter " jouw huisdier" " jouw kind" " jouw wat dan ook "?
Zovaak op social media posts zonder die W.

Maar hij is er wel regelmatig bij " hoe gaat het met jouw?"

De w is Weggelopen. 😬

Zit in een trein en de verwarming staat snoeihard, stik de moord hier 

Koettie schreef op 10-11-2024 om 19:50:

Zit in een trein en de verwarming staat snoeihard, stik de moord hier

Dat is ook vervelend  ik herken het wel van vroeger. Ik reisde toen veel met de trein en vond het altijd benauwend vies, zelfs in de winter…

[..]

Ja dat scheelde echt.

Aan KPN, wat is er nou moeilijk aan tv etc doorgeven via een kabel? Waarom zijn er nu elke dag problemen en het afgelopen jaar ook meerdere keren. En waarom kan Ziggo het wel???
Ik heb zo’n spijt van overstappen!

Loulou39 schreef op 10-11-2024 om 20:46:

Aan KPN, wat is er nou moeilijk aan tv etc doorgeven via een kabel? Waarom zijn er nu elke dag problemen en het afgelopen jaar ook meerdere keren. En waarom kan Ziggo het wel???
Ik heb zo’n spijt van overstappen!

Ik ben ook overgestapt van Ziggo naar KPN, het geluid vd tv bij Ziggo was pure ellende, van snoeihard op stand 1 naar fluisterzacht op 20 en terug. Ondanks 3 versterkers bagger wifi, bij Kpn val ik van de ene naar de andere storing en na 3 monteurs ben ik er eigenlijk wel klaar mee. KPN wist zo zeker met dat superglasvezel ik geen problemen meer zou hebben 🤨 Maar bij jou komen de problemen via de kabel LouLou? Geven ze bij jou ook de woning de schuld? 

Maandagmorgen en het regent

Dolfje schreef op 11-11-2024 om 06:57:

Maandagmorgen en het regent

zo jammer, daardoor vervalt er ook een leuke buitenactiviteit vandaag 

Ja echt he.  Stomme regen 

Hier schijnt zowaar de zon! ⛅ 

Auwereel schreef op 11-11-2024 om 08:54:

Hier schijnt zowaar de zon! ⛅

Hier ook, ik deed de gordijnen open en werd helemaal blij 🌞

Hier nu ook zonnig

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.