Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

JtM

JtM

11-11-2024 om 11:31 Topicstarter

Ik heb last van mn rug en de hele dag zitten op mijn bureaustoel maakt het er niet beter op vrees ik. 

Lang in de wacht gehangen bij de assistente van de huisarts, toen ik aan de beurt was snapte ik ook waarom, ze heeft me 3 keer in de wacht gezet om iets op te zoeken.  

het regent, ik heb geen paraplu en een rok aan 

En het begon zo mooi vanmorgen

Rogue schreef op 11-11-2024 om 12:15:

het regent, ik heb geen paraplu en een rok aan

En het begon zo mooi vanmorgen

Met een rok aan droog je sneller op dan met een broek.

Het is hier nu zonnig tussen de buien door

Chantal2022 schreef op 11-11-2024 om 12:33:

[..]

Met een rok aan droog je sneller op dan met een broek.

Het is hier nu zonnig tussen de buien door

Serieus? Weer wat geleerd  nu is het ook droog idd lekker zonnetje erbij 😎

Yumi schreef op 10-11-2024 om 22:29:

[..]

Ik ben ook overgestapt van Ziggo naar KPN, het geluid vd tv bij Ziggo was pure ellende, van snoeihard op stand 1 naar fluisterzacht op 20 en terug. Ondanks 3 versterkers bagger wifi, bij Kpn val ik van de ene naar de andere storing en na 3 monteurs ben ik er eigenlijk wel klaar mee. KPN wist zo zeker met dat superglasvezel ik geen problemen meer zou hebben 🤨 Maar bij jou komen de problemen via de kabel LouLou? Geven ze bij jou ook de woning de schuld?

Ja

Eerst was het volgens de monteur een slechte kabel ergens 100 meter verderop, toen moest ik een wifi versterker van ze kopen  (terwijl internet het prima deed achteraf bekeken) en nu ligt het inderdaad aande woning 🤔

Loulou39 schreef op 11-11-2024 om 13:02:

[..]

Ja

Eerst was het volgens de monteur een slechte kabel ergens 100 meter verderop, toen moest ik een wifi versterker van ze kopen (terwijl internet het prima deed achteraf bekeken) en nu ligt het inderdaad aande woning 🤔

En nu stellen ze voor dat je een andere woning koopt 😉?

Magnoliatakje schreef op 11-11-2024 om 15:13:

[..]

En nu stellen ze voor dat je een andere woning koopt 😉?

Hahaha, bijna wel!

Loulou39 schreef op 11-11-2024 om 13:02:

[..]

Ja

Eerst was het volgens de monteur een slechte kabel ergens 100 meter verderop, toen moest ik een wifi versterker van ze kopen (terwijl internet het prima deed achteraf bekeken) en nu ligt het inderdaad aande woning 🤔

Dus ze hebben ons allebei een wifi versterker aangesmeerd en nu ligt het aan de woning. 

Bij inloggen ABN-AMRO app, de melding: update nu alvast uw Android-versie. Vanaf 3 maart werkt de app alleen nog met versie 11 of hoger.
Kan je de software niet meer bijwerken, dan is het advies: ander toestel, computer met identifer, toestel van je partner. 
Ben dus gewoon genoodzaakt om een ander toestel te kopen, terwijl ik deze nog prima vind. Computer vind ik niet fijn voor betalingen en heb ik niet altijd bij de hand. Ik heb geen partner....een datingprofiel aanmaken dan maar, met als eis minmaal android versie 14 of minimaal iOS 17?  

Bezig met huis kopen maar moet nog uitgekocht worden. En dat duurt zo lang terwijl ik al bezig ben, hypotheek is aangevraagd en sleuteloverdracht staat voor 11 december. Krijg er stress van. Ook niets gehoord van mn eigen hypotheek trouwes en al wel mail van de notaris dus ook daar stress van. 

JtM

JtM

12-11-2024 om 13:20 Topicstarter

Onaardige medewerker van de financiele afdeling van zoon zijn kinderopvang. Snel het gesprek beeindigd voordat ik uit mijn slof zou schieten.

Aan van alles vandaag. Fysiotherapeut die vindt dat het nu wel lang genoeg duurt met enkel en daarom opeens allerlei oefeningen moet doen. Dat pijn erbij hoort snap ik maar van telkens enkel ontlasten naar dit, enkel (ha ha) en alleen omdat het al ruim 6 weken geleden is dat ie verzwikt is, snap ik niet helemaal..
Ik haat het zo dat het herstel zo ontzettend traag gaat bij mij met alles 🙄 

- Verbouwing badkamer schiet niet op. Ondanks het overwerken van tegelzetter (gisteravond tot 20:30 uur doorgewerkt). 

- Zus die alleen maar zeurt dat van alles niet haar ding is (ergens wat drinken, festival, cabaret, (pub)quiz..). Maar alleen maar bij elkaar thuis wil afspreken met een theetje 🤔 en vindt dat ze heel druk is terwijl ze niet werkt, 1 kind heeft en qua huishouden doet ze ook niet veel. Moet ze zelf weten maar ze blijft maar volhouden hoe druk ze is omdat ze vandaag én 10 minuten gesprek heeft én haar kind naar sport (5 minuten rijden) moet brengen. 
Waarschijnlijk is het gewoon mijn humeur die dit allemaal even niet goed trekt 🤣

Ik ging naar Albert Heijn met mijn Vegankaart die ik bij de postcodeloterij heb gekregen. Ik hou niet van Vegetarische vleesvervangers dus moet ik op zoek naar andere dingen. Geen probleem, er is genoeg. Ik koop een aantal vegan producten (met het bekende V'tje op het etiket) en ga afrekenen. Ik scan de kaart en wat denk je? Ik moet alles gewoon betalen. Wat blijkt? Alleen bepaalde producten kun je betalen met de Vega kaart. Natuurlijk heb ik de kaartjes zien staan maar dacht dat het richtlijnen waren.

Dit was mijn ergernis van vandaag.

Dat ik niet normaal naar huis kan vanwege “onverwachte” onrust ben inmiddels door mijn scheldwoorden heen 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.