Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Hier stond bij de Blokker een bord met mededeling dat het een zelfstandige winkel is onder de vlag van Blokker, dus dat ze blijven

nlies schreef op 09-11-2024 om 21:07:

Hier stond bij de Blokker een bord met mededeling dat het een zelfstandige winkel is onder de vlag van Blokker, dus dat ze blijven

Dat is fijn🙂

Die in mijn stad ook, gelukkig maar voor hun personeel!

Ik heb het de hele dag al koud! Warme trui aan en pantoffels, maar wil de verwarming eigenlijk niet hoger dan 18 graden zetten.

Oh ik zal eens kijken of dat bij mijn blokker ook zo is.

Broodjebrie schreef op 09-11-2024 om 21:28:

[..]

Oh ik zal eens kijken of dat bij mijn blokker ook zo is.

Er zijn er best veel van. Alleen vaak in steden niet. Wel in de dorpen. Die zijn vaak ook eerst nog wat anders geweest. 

De buren, ze hebben het huis verkocht (gelukkig, hoe eerder weg hoe beter). Vanochtend om 6.45 een hoop kabaal op straat. Busje met aanhanger. Busje staat nog steeds voor onze oprit.
Gewoon om 6.45 op zondagmorgen zo'n kabaal maken. Echt, ik hoop dat ze snel opgerot zijn met hun hele dag keihard blaffende hond.
Oh, en de hond aan de andere kant sloeg er ook even lekker op aan.
Dan ben je wel klaarwakker en opgefokt.

Evaluna schreef op 09-11-2024 om 21:27:

Ik heb het de hele dag al koud! Warme trui aan en pantoffels, maar wil de verwarming eigenlijk niet hoger dan 18 graden zetten.

Hier hetzelfde. Gistermiddag daarom nog even gaan wandelen.

Mijn rug doet stom. En ik erger me aan enorm trage puber. We moeten iets doen waar ze geen zin in heeft. Maar. Zo. Traag. Damn. 

Waar is de W gebleven achter " jouw huisdier" " jouw kind" " jouw wat dan ook "?
Zovaak op social media posts zonder die W. 

Maar hij is er wel regelmatig bij " hoe gaat het met jouw?"

Dolfje schreef op 10-11-2024 om 18:24:

Waar is de W gebleven achter " jouw huisdier" " jouw kind" " jouw wat dan ook "?

Dolfje schreef op 10-11-2024 om 18:24:

Helemaal met je eens: ik kan daar ook zo slecht tegen!

Waar ik mee ook aan erger is bijvoorbeeld “me” in plaats van “mijn” etc.

ik mis de zon en ik moet wennen aan het grijze donkere weer. 

GroenTuintje schreef op 10-11-2024 om 18:48:

ik mis de zon en ik moet wennen aan het grijze donkere weer.

Ik heb er ook last van. Gisteren een saaie dag binnen, vandaag ondanks de kou vanmiddag toch op de fietst gestapt. Anders zou je er depri van worden. Even wat zuurstof happen buiten.

Herfstappeltaart schreef op 10-11-2024 om 18:51:

[..]

Ik heb er ook last van. Gisteren een saaie dag binnen, vandaag ondanks de kou vanmiddag toch op de fietst gestapt. Anders zou je er depri van worden. Even wat zuurstof happen buiten.

Ja even naar buiten doet een mens goed

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.