Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2

Ik erger me aan het sombere rotweer. Voor mijn gevoel heb ik helemaal niets aan mijn vrije weekend, ik zit maar op de bank te forummer terwijl ik super veel te doen heb in huis en ik eropuit trekken  nu ook niet zie zitten. 
Hopelijk is het morgen wat beter maar ik vrees van niet. 
Bah, weer een weekend verspilt. Maandag weer werken en de week doorworstelen. Klote vooruitzicht

Ja het weer is heel saai.
Ik voel me ook saai en suf en daar erger ik me aan. Man is met zijn maten borrelen en uit eten en waarschijnlijk gaan ze ook op stap.
En ik vind het nu ook al saai zo op zaterdagavond alleen thuis.

Dolfje schreef op 09-11-2024 om 17:28:

Ja het weer is heel saai.
Ik voel me ook saai en suf en daar erger ik me aan. Man is met zijn maten borrelen en uit eten en waarschijnlijk gaan ze ook op stap.
En ik vind het nu ook al saai zo op zaterdagavond alleen thuis.

Maar veel met ons appen dan

Ergenis is een groot woord, maar een kennis van me is gisteren voor tien dagen vertrokken naar Gran Canaria. En nu ben ik licht jaloers.

En ik had net de Blokker in de buurt ontdekt, en nu is er surseance van betaling aangevraagd voor Blokker. Ik hoop op een doorstart, want de kwaliteit is vaak beter bij Blokker.

kerst schreef op 09-11-2024 om 18:14:

Ergenis is een groot woord, maar een kennis van me is gisteren voor tien dagen vertrokken naar Cran Canaria. En nu ben ik licht jaloers.

Begrijpelijk!

kerst schreef op 09-11-2024 om 18:14:

Ergenis is een groot woord, maar een kennis van me is gisteren voor tien dagen vertrokken naar Cran Canaria. En nu ben ik licht jaloers.

En ik had net de Blokker in de buurt ontdekt, en nu is er surseance van betaling aangevraagd voor Blokker. Ik hoop op een doorstart, want de kwaliteit is vaak beter bij Blokker.

Ik vrees dat het nu echt klaar is voor blokker.. eigenlijk sta ik er van te kijken dat ze het zolang vol hebben gehouden.

Broodjebrie schreef op 09-11-2024 om 18:24:

[..]

Ik vrees dat het nu echt klaar is voor blokker.. eigenlijk sta ik er van te kijken dat ze het zolang vol hebben gehouden.

Eens, hier is het al jaren erg stil in de winkel, dat snap ik wel want veel is niet op voorraad, dus dan moet je naar de serviceafdeling om het te bestellen, dat kan ik thuis ook. Wat ik niet doe, want de webshop vind ik chaotisch. Maar ik baal wel, want een soortgelijke winkel voor huishoudelijke artikelen is er niet meer.

Ik zit te kijken naar het openingsprogramma van de gerestaureerde Domtoren. Wat een vreselijke acts zeg, eerst iemand met een Domtoren lampion, daarna een rapper die niet fatsoenlijk Nederlands spreekt en nu iemand die 'spoken word' doet op gabbermuziek.

Edit: interviewer vraagt: "wat betekent de dom voor je" antwoord: " nou ja, lekker jezelf blijven"

Nog een keer edit: Nou, sinterklaas koningin Maxima is aangekomen hoor.

Yumi schreef op 09-11-2024 om 18:42:

[..]

Eens, hier is het al jaren erg stil in de winkel, dat snap ik wel want veel is niet op voorraad, dus dan moet je naar de serviceafdeling om het te bestellen, dat kan ik thuis ook. Wat ik niet doe, want de webshop vind ik chaotisch. Maar ik baal wel, want een soortgelijke winkel voor huishoudelijke artikelen is er niet meer.

Ja hier is het ook heel rustig in de winkel. Tijdje geleden wat nieuwe pannen gekocht en toen zei de medewerkster,  veel mensen kopen het bij een action omdat het goedkoper is, maar later krijgen ze er spijt van en komen ze alsnog naar de blokker.

Ik koop er regelmatig wel eigenlijk. 

Ik ga naar andere winkels omdat de stenen winkels van Blokker weinig op voorraad hebben, ondanks beloftes op de website, plus de website is echt drama: zo ontzettend langzaam (dan haak ik al vaak af als ik het ergens anders sneller of goedkoper kan krijgen), plus ze hebben nu meerdere leveranciers met heel veel verschillende levertijden en kwaliteit, etc.

Vind het wel heel jammer trouwens, het is toch altijd een praktische winkel geweest (en ook een stukje jeugdsentiment net als V&D, die ik nog steeds mis 😇), maar ik denk dat dit ook wel slecht beleid is: alles wordt half gedaan en daarmee help je zowel de consumenten in de stenen winkels en de consumenten online niet.

Toevoeging: ik vind het wel heel erg voor de medewerkers, want wat dat betreft heb ik wel heel positieve ervaringen: over het algemeen hele lief en behulpzaam personeel!

Ik kwam alleen bij de Blokker voor de siropen voor m'n SodaStream, en voor de de gasflessen daarvoor. Maar verder niet, want wat ik zocht, hadden ze nooit op voorraad. ''Bestel maar via de webshop,'' werd er dan gezegd.

Loulou39 schreef op 09-11-2024 om 19:13:

Ik ga naar andere winkels omdat de stenen winkels van Blokker weinig op voorraad hebben, ondanks beloftes op de website, plus de website is echt drama: zo ontzettend langzaam (dan haak ik al vaak af als ik het ergens anders sneller of goedkoper kan krijgen), plus ze hebben nu meerdere leveranciers met heel veel verschillende levertijden en kwaliteit, etc.

Vind het wel heel jammer trouwens, het is toch altijd een praktische winkel geweest (en ook een stukje jeugdsentiment net als V&D, die ik nog steeds mis 😇), maar ik denk dat dit ook wel slecht beleid is: alles wordt half gedaan en daarmee help je zowel de consumenten in de stenen winkels en de consumenten online niet.

Toevoeging: ik vind het wel heel erg voor de medewerkers, want wat dat betreft heb ik wel heel positieve ervaringen: over het algemeen hele lief en behulpzaam personeel!

Oooh de V&D ♥️ die mis ik ook echt!

Dubbel 

SombraOnline schreef op 09-11-2024 om 19:17:

Ik kwam alleen bij de Blokker voor de siropen voor m'n SodaStream, en voor de de gasflessen daarvoor. Maar verder niet, want wat ik zocht, hadden ze nooit op voorraad. ''Bestel maar via de webshop,'' werd er dan gezegd.

Nadeel van bestellingen via de webshop van Blokker is dat alleen Blokker producten nog waren op te halen bij de vestiging. Artikelen van andere bedrijven die je via de Blokker website besteld, kunnen alleen thuis bezorgd worden.

kerst schreef op 09-11-2024 om 19:39:

[..]

Nadeel van bestellingen via de webshop van Blokker is dat alleen Blokker producten nog waren op te halen bij de vestiging. Artikelen van andere bedrijven die je via de Blokker website besteld, kunnen alleen thuis bezorgd worden.

Toen ik eens wat online bestelde om af te halen (na al vaker ervaren te hebben dat veel niet op voorraad was en je het online moest bestellen) werd ik afgesnauwd door een medewerker, want ik had het rechtstreeks bij de winkel moeten bestellen want nu verdienden zij er niks aan. 

Ik snap het allemaal, maar zo van het kasje naar de muur gestuurd worden is het toch ook niet.

En de webshop was door alle externe verkopers inderdaad 3x niks.

Wel jammer, want ik vind het wel fijn pannen en dergelijke te kunnen zien en voelen (en te kopen) in een stenen winkel. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.