Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Wat zijn jullie toch een stel zieke machtsmisbruikers en privacyverkrachters. Maar vooral een nepotistisch fascistoïde clubje met het collectieve incasseringsvermogen van een natte druif. 

Yumi schreef op 25-09-2024 om 18:15:

[..]

Lientje schreef dat ze 7,5 maand nog steeds een bescheiden buik had en daarom een bewijs moest overleggen... daar reageerde ik op

Heb zelf nooit een verklaring hoeven afgeven, maar oké misschien zijn er bedrijven waar het wel bij moet tegenwoordig.

Heb ik bij alle vijf de kinderen moeten doen, dus tussen ‘99 en 2011. Hetzij voor werk, studie, kinderopvanginschrijving enz. 

Twinski schreef op 25-09-2024 om 18:42:

Wat zijn jullie toch een stel zieke machtsmisbruikers en privacyverkrachters. Maar vooral een nepotistisch fascistoïde clubje met het collectieve incasseringsvermogen van een natte druif.

Ik hoop dat dit geldt voor iets in je privéleven en niet voor ons… 

Twinski schreef op 25-09-2024 om 18:42:

Wat zijn jullie toch een stel zieke machtsmisbruikers en privacyverkrachters. Maar vooral een nepotistisch fascistoïde clubje met het collectieve incasseringsvermogen van een natte druif.

😱

Oké 1 belangrijke tip voor jullie: Vergeet het vers sap niet op te drinken want als het een paar dagen over de datum is dan staat het zo onder druk dat het een fontein wordt bij openen. Daarnet dus een explosie van ananassap in mijn keuken. Het zat overal! 

Wat wel goed nieuws is dat de muizen niet langer gesignaleerd zijn.

Knuffels voor iedereen die ze kan gebruiken na alles wat ik van jullie gelezen heb op de afgelopen pagina's.

SuzyQFive schreef op 25-09-2024 om 18:51:

[..]

Ik hoop dat dit geldt voor iets in je privéleven en niet voor ons…

Sorry, dat moest er even uit. Nee, het is niet voor mensen van hier bestemd. 

Mijn excuses 💐

Dat ik er vandaag achter kom dat de app Say hi niet meer werkt. Die was juist zo handig bij de fietslessen. Inspreken wat je wil zeggen een de leerlingen hoorden in hun moedertaal wat ik wil zeggen.  Echt in alle talen van de wereld. Ook in Farsi en Urdu.

Iemand een idee voor een andere app die werkt met gesproken taal ook voor kleine talen? 

Bakblik schreef op 25-09-2024 om 19:45:

Dat ik er vandaag achter kom dat de app Say hi niet meer werkt. Die was juist zo handig bij de fietslessen. Inspreken wat je wil zeggen een de leerlingen hoorden in hun moedertaal wat ik wil zeggen. Echt in alle talen van de wereld. Ook in Farsi en Urdu.

Iemand een idee voor een andere app die werkt met gesproken taal ook voor kleine talen?

Ja echt waardeloos  hè. Wij gebruikten het op het werk ook voor een buitenlandse  patiënt. Het was juist zo'n goede app!

Nu  gebruik ik maar Google translate. Maar helemaal  te spreken ben ik daar niet echt over.

Ik erger me aan mezelf. Heb de ene na de andere huilbui . En niet echt per definitie  een aanleiding  voor. ( soms wel , maar ik reageer dus ook heel snel met huilen op iets kleins  ) 
Morgen terug naar huis en volgende week  maar naar de huisarts. Dit gaat niet meer zo.

lientje69 schreef op 25-09-2024 om 20:13:

Ik erger me aan mezelf. Heb de ene na de andere huilbui . En niet echt per definitie een aanleiding voor. ( soms wel , maar ik reageer dus ook heel snel met huilen op iets kleins )
Morgen terug naar huis en volgende week maar naar de huisarts. Dit gaat niet meer zo.

lientje69 schreef op 25-09-2024 om 20:13:

Ik erger me aan mezelf. Heb de ene na de andere huilbui . En niet echt per definitie een aanleiding voor. ( soms wel , maar ik reageer dus ook heel snel met huilen op iets kleins )
Morgen terug naar huis en volgende week maar naar de huisarts. Dit gaat niet meer zo.

Verstandig om naar je huisarts te gaan. De eerste stap is gezet

lientje69 schreef op 25-09-2024 om 20:13:

Ik erger me aan mezelf. Heb de ene na de andere huilbui . En niet echt per definitie een aanleiding voor. ( soms wel , maar ik reageer dus ook heel snel met huilen op iets kleins )
Morgen terug naar huis en volgende week maar naar de huisarts. Dit gaat niet meer zo.

Sterkte. Kom voor jezelf op! 

Broodjebrie schreef op 25-09-2024 om 20:20:

[..]

Verstandig om naar je huisarts te gaan. De eerste stap is gezet

Eens. Tijd om voor jezelf te zorgen Lientje!

lientje69 schreef op 25-09-2024 om 20:11:

[..]

Ja echt waardeloos hè. Wij gebruikten het op het werk ook voor een buitenlandse patiënt. Het was juist zo'n goede app!

Nu gebruik ik maar Google translate. Maar helemaal te spreken ben ik daar niet echt over.

Hij was echt perfect. Inspreken en laten luisteren. De cursist ook met eigen telefoon inspreken en laten luisteren. Vooral voor de analfabeten ontzettend goed.  Ik heb er urdu en Dari mee gesproken (Pakistan en Afghanistan) Koerdisch en de taal uit Thailand. 

Vandaag wilde ik Kantonees proberen met een cursist maar dat ging niet meer. 

Iemand nog een andere app met vooral gesproken woord? 

lientje69 schreef op 25-09-2024 om 20:13:

Ik erger me aan mezelf. Heb de ene na de andere huilbui . En niet echt per definitie een aanleiding voor. ( soms wel , maar ik reageer dus ook heel snel met huilen op iets kleins )
Morgen terug naar huis en volgende week maar naar de huisarts. Dit gaat niet meer zo.

Lief zijn voor jezelf, voor anderen ben je het al.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.