Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Friezinnetje schreef op 24-08-2024 om 15:16:

[..]

want jij staat er naast?

Nee, echt niet. 

Loulou39 schreef op 24-08-2024 om 19:09:

Dat er weer keihard over me heen gelopen wordt
Wat kunnen sommige mensen misselijk zijn!! Doen alsof ze niets horen of zien want Loulou pakt het wel op….
In dit geval over de zorg van een dier, ik vind het belangrijk dat dieren goed verzorgd worden en vind het zielig als ze heel lang in hun eentje zitten. Ik zou samen met iemand anders op een dier passen, maar die reageert niet op appjes etc. dus de zorg komt eigenlijk alleen op mij neer. Plus de afgesproken oppastijd was door vervelende omstandigheden verlengd.

Mijn tijd en planning is blijkbaar niet belangrijk (er zijn overigens zijn meerdere dingen in deze situatie gebeurd, maar iets met herkenning op het forum, maar dat vind ik nog het allerergste).

Ik moet hier ook tijd voor vrij maken, er is zoveel in mijn leven aan de hand qua werk, thuissituatie, in m’n eentje een begrafenis regelen, etc. ik heb het ook druk en heb ook veel aan m’n hoofd.

Ben op dit moment zo boos dat ik gewoon zit te huilen 😡

Veel sterkte en en dikke knuffel van mensen die jij persoonlijk niet kent maar wel met jou meeleven.

heb ik weer, ik ging even wat wasgoed buiten hangen en wou even de keuken deur dicht doen, zat mijn wijsvinger(bij de voorste knokkel) er nog tussen. Nu beetje pijnlijk bij het buigen. 

Even kijken hoe het gaat met werken vannacht, heb werk waarbij ik wel steeds moet tillen, niet continu

Naminokurashi schreef op 25-08-2024 om 11:04:

heb ik weer, ik ging even wat wasgoed buiten hangen en wou even de keuken deur dicht doen, zat mijn wijsvinger(bij de voorste knokkel) er nog tussen. Nu beetje pijnlijk bij het buigen.

Even kijken hoe het gaat met werken vannacht, heb werk waarbij ik wel steeds moet tillen, niet continu

Auw! Sterkte...

Ik baal ongelooflijk. Vanwege een vakantie heeft dochter haar cavia's bij mij gedropt (letterlijk: hier zijn de cavia's, ik moet gelijk door) . En nu is er eentje ziek, handig in het weekend want dan is de dichtsbijzijnste praktijk gesloten. Misschien zou het kunnen wachten tot morgen, maar dan moet ik werken.
Dus nu uitvinden waar de weekenddierenarts zit, hopelijk niet te ver fietsen met mijn stijve nek...

Auwereel schreef op 25-08-2024 om 11:24:

Ik baal ongelooflijk. Vanwege een vakantie heeft dochter haar cavia's bij mij gedropt (letterlijk: hier zijn de cavia's, ik moet gelijk door) . En nu is er eentje ziek, handig in het weekend want dan is de dichtsbijzijnste praktijk gesloten. Misschien zou het kunnen wachten tot morgen, maar dan moet ik werken.
Dus nu uitvinden waar de weekenddierenarts zit, hopelijk niet te ver fietsen met mijn stijve nek...

Oh dat is inderdaad balen Auwereel! Dat een cavia ziek is, is al vervelend genoeg, en dit is ook nog eens een logeetje! 

Aan kruidnoten die sinds afgelopen week weer in de supermarkt liggen. Terwijl Sint en Piet nog op het strand aan het genieten zijn van het zonnetje 

Auwereel schreef op 25-08-2024 om 11:24:

Ik baal ongelooflijk. Vanwege een vakantie heeft dochter haar cavia's bij mij gedropt (letterlijk: hier zijn de cavia's, ik moet gelijk door) . En nu is er eentje ziek, handig in het weekend want dan is de dichtsbijzijnste praktijk gesloten. Misschien zou het kunnen wachten tot morgen, maar dan moet ik werken.
Dus nu uitvinden waar de weekenddierenarts zit, hopelijk niet te ver fietsen met mijn stijve nek...

Hoop dat het allemaal is meegevallen, de cavia snel opknapt en jij van je stijve nek verlost bent.

Het oogje moet schoongemaakt worden en ik moet morgen een afspraak maken bij de dierenarts. Hopelijk heeft-ie plek!

Ik erger me dood aan facturen van de zorgverzekering van een behandeling die ik in januari gehad zou hebben (terwijl dat begin maart was) en die alleen maar wordt beschreven aan de hand van allerlei codes. Het is gewoon spoorzoeken om te achterhalen waar het nu eigenlijk over gaat 

Ja, hoogst irritant. Soms helpt het om je agenda erbij te nemen.
(Als je belt en vraagt om meer info, krijg je dat niet vanwege de 'privacy' ,   je eigen gegevens!!)

watertoren schreef op 24-08-2024 om 23:40:

[..]

Veel sterkte en en dikke knuffel van mensen die jij persoonlijk niet kent maar wel met jou meeleven.

Zo lief! Dank je wel

Auwereel schreef op 25-08-2024 om 11:24:

Ik baal ongelooflijk. Vanwege een vakantie heeft dochter haar cavia's bij mij gedropt (letterlijk: hier zijn de cavia's, ik moet gelijk door) . En nu is er eentje ziek, handig in het weekend want dan is de dichtsbijzijnste praktijk gesloten. Misschien zou het kunnen wachten tot morgen, maar dan moet ik werken.
Dus nu uitvinden waar de weekenddierenarts zit, hopelijk niet te ver fietsen met mijn stijve nek...

O nee, het zijn ook van die kwetsbare diertjes.

Ik hoop dat hij/zij snel opknapt. Sterkte met de stress en het regelen 🌸

Beterlaat2021! schreef op 25-08-2024 om 18:34:

Ja, hoogst irritant. Soms helpt het om je agenda erbij te nemen.
(Als je belt en vraagt om meer info, krijg je dat niet vanwege de 'privacy' , je eigen gegevens!!)

Ja heb ik gedaan (die agenda). Daar stond dus die behandeling op 8 maart. Ik snap werkelijk niet hoe ze aan januari komen.

Loulou en Auwereel: Sterkte.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.