Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Nog steeds DHL de kleurpotloden die ik had gekocht en die DHL mijn tuin in had gegooid vandaag eens goed uitgeprobeerd nu al braken bij 7 van de 48 potloden de punten af als ik ze probeerde te slijpen. 
Nu alles terug gestuurd en maar hopen dat ik snel een nieuwe doos krijg.

Dank voor sterkte, ik zal het ook doorgeven aan de cavia.  Ze heeft een behoorlijk ontstoken oogje, die ik nu schoonhouden moet, maar gelukkig is ze redelijk levendig (luiwammes van nature) en eet goed

Auwereel schreef op 25-08-2024 om 20:02:

Dank voor sterkte, ik zal het ook doorgeven aan de cavia. Ze heeft een behoorlijk ontstoken oogje, die ik nu schoonhouden moet, maar gelukkig is ze redelijk levendig (luiwammes van nature) en eet goed

Succes! 💕 en groetjes aan de cavia 😁

Loulou39 schreef op 25-08-2024 om 20:20:

[..]

Succes! 💕 en groetjes aan de cavia 😁

Cavia: groetjes? Groentjes bedoel je toch? Heb je nog wat andijvie of gras voor me? Whiep?

Mn moeder haar relatie is nu jaartje uit, nare breakup geweest. Hij was heel duidelijk dat hij geen contact meer wilde, geen gedag en geen hoe is het met je. Heeft mn moeder het moeilijk mee dus ze blijft het proberen als ze hem ziet. En elke twee-drie weken krijg ik een heeeel verhaal dat ze hem tegenkwam en vroeg hoe t was en hij wegloopt, of zelf geen contact te hebben of snauwt dat hij niet wil praten. Met allemaal 'Raar toch?! Iedereen vindt het raar en onbeleefd!!!' 

Laat die man gewoon met rust joh 

@Koettie, oef ze kan niet loslaten, vermoeiend ook voor jou. 

Groot gelijk de potloden terug sturen.
Wat een rare stijl vd postbezorg mannetjes en vrouwtjes.

Ik kreeg van Dhl een mail vanavond dat de koffie morgen door Cityhub geleverd word.

Ken heel die City Hub niet.

Nu bed in en nog even na genieten van mijn verjaardag.
Waren met gezin wezen eten.

En idd de kruidnoten, heb ze zelf niet meer klein, maar hoe leg je een kind uit dat de Sint en piet nog niet in het land is.

Cindy79 schreef op 25-08-2024 om 22:02:

Groot gelijk de potloden terug sturen.
Wat een rare stijl vd postbezorg mannetjes en vrouwtjes.

Ik kreeg van Dhl een mail vanavond dat de koffie morgen door Cityhub geleverd word.

Ken heel die City Hub niet.

Nu bed in en nog even na genieten van mijn verjaardag.
Waren met gezin wezen eten.

Gefeliciteerd 

Herfstappeltaart schreef op 25-08-2024 om 18:31:

Ik erger me dood aan facturen van de zorgverzekering van een behandeling die ik in januari gehad zou hebben (terwijl dat begin maart was) en die alleen maar wordt beschreven aan de hand van allerlei codes. Het is gewoon spoorzoeken om te achterhalen waar het nu eigenlijk over gaat

Herkenbaar, al 2 maanden bezig met een nota die onterecht is gedeclareerd bij de zorgverzekering. Heb al een paar keer gebeld voor een creditnota , waarvan ze beweren dat ze die na mijn telefoontje hebben verzonden... de zorgverzekering beweert dat ze die niet hebben ontvangen. Ik krijg het bedrag overigens volledig vergoed, maar ik wil geen vergoeding voor iets wat ik niet heb gehad! Geen wonder dat de kosten vd zorg in NL zo hoog zijn, je kan als zorgverlener nota's verzenden die vergoed worden terwijl er geen zorg tegenover staat,  de meeste mensen, controleren het toch niet 

Cindy79 schreef op 25-08-2024 om 22:03:

En idd de kruidnoten, heb ze zelf niet meer klein, maar hoe leg je een kind uit dat de Sint en piet nog niet in het land is.

Mijn ervaring is dat dat niet hoeft. In de vakantie ontdekte dochter ook pepernoten in de supermarkt. Ze zei "er zijn denk ik een paar pieten vast stiekem in Nederland, of ze zijn gewoon op vakantie in Nederland en hebben vast pepernoten meegenomen". Ander kind zei dat deze pepernoten niet van sinterklaas kwamen naar gewoon voor de winkels gemaakt worden. 

Ze verzinnen zelf wel een oplossing. En zo niet dan vertrek je de waarheid (wat voor mij zou zijn 'winkels verkopen pepernoten, die worden in een fabriek gemaakt en naar de winkel gebracht'). Ik heb nooit hele verhalen opgehangen om vanalles uit te leggen. 

Auwereel schreef op 25-08-2024 om 20:02:

Dank voor sterkte, ik zal het ook doorgeven aan de cavia. Ze heeft een behoorlijk ontstoken oogje, die ik nu schoonhouden moet, maar gelukkig is ze redelijk levendig (luiwammes van nature) en eet goed

Arme cavia. Wel vervelend dat je nu net moet oppassen.

Yumi schreef op 25-08-2024 om 22:38:

[..]

Herkenbaar, al 2 maanden bezig met een nota die onterecht is gedeclareerd bij de zorgverzekering. Heb al een paar keer gebeld voor een creditnota , waarvan ze beweren dat ze die na mijn telefoontje hebben verzonden... de zorgverzekering beweert dat ze die niet hebben ontvangen. Ik krijg het bedrag overigens volledig vergoed, maar ik wil geen vergoeding voor iets wat ik niet heb gehad! Geen wonder dat de kosten vd zorg in NL zo hoog zijn, je kan als zorgverlener nota's verzenden die vergoed worden terwijl er geen zorg tegenover staat, de meeste mensen, controleren het toch niet

Precies. Het mag allemaal wel een beetje minder ondoorzichtig.

aan mezelf… ik ga op vakantie en sta stijf van de spanning, heb mezelf maar even geterug getrokken want anders ga ik mijn koffer weer herinrichten

Herfstappeltaart schreef op 25-08-2024 om 18:42:

[..]

Ja heb ik gedaan (die agenda). Daar stond dus die behandeling op 8 maart. Ik snap werkelijk niet hoe ze aan januari komen.

Ze maken een zgn DBC aan op het moment dat de aanvraag voor de behandeling gedaan wordt. Dan start administratief de behandeling. Heel irritant… 


Heb ik dus eens gehad bij een informerend gesprek met de gynaecoloog in december. Afgesproken dat ik erover na zou denken. Vervolgens verzekering aangepast en in januari gebeld dat ik die behandeling wilde. Vervolgens kreeg ik het niet vergoed want het DBC was in december aangemaakt. Tegen geprotesteerd en met succes gelukkig (behandeling kostte €1700). 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.