Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Heb hier ook diverse berichtjes gelezen over dhl etc.
Had vd week donderdag koffie besteld, en word via dhl geleverd. Tussen 1 a 3 werkdagen.

Normaal een mailtje in mn mail, nu in de nacht van donderdag op vrijdag een mail in spam van Dhl ( express ) en een track nummer, maar komt niet overeen.

Moest gelijk aan jullie berichtjes denken.
Hopelijk maandag of dinsdag wel een berichtje.

Ik erger mij aan al die rotzooi die van de berken afwaaien momenteel. De wind staat anders dan andere jaren waardoor het een voordeel is dat mijn achtertuin nu niet vol ligt maar mijn voortuin nu wel. Het zit werkelijk waar echt overal tussen! Een van de kinderen heeft ook nog aan die kant een zolderraam opengelaten. 
En ivm de vakantie heb ik de komende week geen hulp. 

Ik ben vandaag meerdere keren aan de kant geduwd (waaronder door een kind) in het winkelcentrum en in de supermarkt. 
Nou weet ik ook alweer waarom ik een hekel heb aan winkelcentra, wat een aso's komen daar toch 

Dat er weer keihard over me heen gelopen wordt
Wat kunnen sommige mensen misselijk zijn!! Doen alsof ze niets horen of zien want Loulou pakt het wel op….
In dit geval over de zorg van een dier, ik vind het belangrijk dat dieren goed verzorgd worden en vind het zielig als ze heel lang in hun eentje zitten. Ik zou samen met iemand anders op een dier passen, maar die reageert niet op appjes etc. dus de zorg komt eigenlijk alleen op mij neer. Plus de afgesproken oppastijd was door vervelende omstandigheden verlengd.

Mijn tijd en planning is blijkbaar niet belangrijk (er zijn overigens zijn meerdere dingen in deze situatie gebeurd, maar iets met herkenning op het forum, maar dat vind ik nog het allerergste).

Ik moet hier ook tijd voor vrij maken, er is zoveel in mijn leven aan de hand qua werk, thuissituatie, in m’n eentje een begrafenis regelen, etc. ik heb het ook druk en heb ook veel aan m’n hoofd.

Ben op dit moment zo boos dat ik gewoon zit te huilen 😡

Loulou39 schreef op 24-08-2024 om 19:09:

Dat er weer keihard over me heen gelopen wordt
Wat kunnen sommige mensen misselijk zijn!! Doen alsof ze niets horen of zien want Loulou pakt het wel op….
In dit geval over de zorg van een dier, ik vind het belangrijk dat dieren goed verzorgd worden en vind het zielig als ze heel lang in hun eentje zitten.

Maar mijn tijd en planning is voor deze mensen niet belangrijk (er zijn overigens zijn meerdere dingen in deze situatie gebeurd, maar iets met herkenning op het forum).
Ik moet hier ook tijd voor vrij maken, er is zoveel in mijn leven aan de hand qua werk, thuissituatie, in m’n eentje een begrafenis regelen, etc. ik heb het ook druk en heb ook veel aan m’n hoofd.

Ben op dit moment zo boos dat ik gewoon zit te huilen 😡

Gecondoleerd.

Bakblik schreef op 24-08-2024 om 19:14:

[..]

Gecondoleerd.

Lief, dank je wel! 💕

ook aan dhl. Ik had een doos Derwent potloden besteld. Ik was gewoon thuis en hij gooide het pakje gewoon over het hek de tuin in. 
Maar het zijn potloden en ze lijken allemaal heel maar ze zouden zomaar aan de binnenkant kapot kunnen zijn en dat merk je pas als je ze gaat gebruiken en slijpen. 

Loulou39 schreef op 24-08-2024 om 19:09:

Dat er weer keihard over me heen gelopen wordt
Wat kunnen sommige mensen misselijk zijn!! Doen alsof ze niets horen of zien want Loulou pakt het wel op….
In dit geval over de zorg van een dier, ik vind het belangrijk dat dieren goed verzorgd worden en vind het zielig als ze heel lang in hun eentje zitten. Ik zou samen met iemand anders op een dier passen, maar die reageert niet op appjes etc. dus de zorg komt eigenlijk alleen op mij neer. Plus de afgesproken oppastijd was door vervelende omstandigheden verlengd.

Mijn tijd en planning is blijkbaar niet belangrijk (er zijn overigens zijn meerdere dingen in deze situatie gebeurd, maar iets met herkenning op het forum, maar dat vind ik nog het allerergste).

Ik moet hier ook tijd voor vrij maken, er is zoveel in mijn leven aan de hand qua werk, thuissituatie, in m’n eentje een begrafenis regelen, etc. ik heb het ook druk en heb ook veel aan m’n hoofd.

Ben op dit moment zo boos dat ik gewoon zit te huilen 😡

Gecondoleerd. En wat naar dat ze zo met je omgaan en hun afspraken niet nakomen. 

Gecondoleerd Loulou. 
En ik snap dat je dieren goed wilt behandelen, maar door het steeds op te lossen, vinden anderen het mss ook wel goed zo. Zo van, Loulou lost het toch wel op. Daarmee haal je jezelf meer werk op je hals. Je moet ook goed om jezelf denken, anders kun je dat voor een ander ook niet doen  

Sterkte Loulou

Sterkte Loulou. En dikke virtuele knuffel  

Gecondoleerd loulou
En een knuffel voor jou en het diertje

Wat lief! Dit vrolijkt me echt een beetje op, dank jullie wel  💕

Ik maak me gewoon altijd echt zorgen i.i.g. tijdens vakanties om dit diertje 😔. En dan nu met deze omstandigheden, die er al aan zaten te komen maar verdrietig blijven, snap ik dit niet van deze mensen, zo egocentrisch.

@ Friezinnetje: ik ben het helemaal met je eens, ik zei ook vanavond tegen iemand, dit doe ik inderdaad nooit weer op deze manier, of in ieder geval voorlopig even niet meer.

LouLou sterkte

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.