Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Met een hond zou ik het ook niet doen.
Maar vind koeien in een weiland waar een wandelpad loopt, leuk.
Al een paar keer geprobeerd ze te aaien, tevergeefs 
Dan lopen ze weg.

ik zie wat beelden voorbij komen van het feestgedruis bij de Formule 1 en Zandvoort. Ik heb het idee dat het bij veel bezoekers meer om het zuipen draait dan om de Formule 1.
En dan dat eeuwige van links naar rechts van de Snollebollekes. Dat heb je toch onderhand ook wel gehad toch? Blijkbaar niet. 

Als je zoveel zuipt,dan is alles mooi.
Zelfs de snollebollekes.
Wat ze van de race mee krijgen is super weinig.

Eén prikkende kruimel in mijn BH....

Ik denk dat ik covid heb.

dat ik nooit is normaal kleingeld kan storten eeuwig hebben die klote automaten wat 

erger mij aan de post. Had bericht gehad via app dat nieuwe bankpas onderweg is  en normaal binnen 3 dagen bezorgd wordt. Nu, na een week, nog steeds niks bezorgd. 
Afgelopen donderdag zag ik in tnt app dat er post onderweg was en tm vandaag dus niks bezorgd (post is vandaag langs geweest). Dus vermoedelijk zoveelste keer dat post wederom zoek is

Vriendin 1 haar vader is overleden. Houdt uitvaart klein. 

Vriendin 2 zit niet lekker in haar vel en is niet genodigd voor de uitvaart. Maakt daar een drama van. En legt dit bij mij neer. 

Ik wil deze aap niet op mijn schouder. 

Hemke schreef op 24-08-2024 om 07:56:

Als je zoveel zuipt,dan is alles mooi.
Zelfs de snollebollekes.
Wat ze van de race mee krijgen is super weinig.

Dat is dan wel heel duur zuipen en heel dure snollebollekes.

Hemke schreef op 24-08-2024 om 07:56:

Als je zoveel zuipt,dan is alles mooi.
Zelfs de snollebollekes.
Wat ze van de race mee krijgen is super weinig.

want jij staat er naast? 

LydiaDietz schreef op 24-08-2024 om 13:38:

Vriendin 1 haar vader is overleden. Houdt uitvaart klein.

Vriendin 2 zit niet lekker in haar vel en is niet genodigd voor de uitvaart. Maakt daar een drama van. En legt dit bij mij neer.

Ik wil deze aap niet op mijn schouder.

Hier wordt momenteel ook een uitvaart georganiseerd. Dilemma's wat hoe en waar. Ik snap dat je geen zin hebt in die aap. 

Bij mijn bestelling van de Mediamarkt: bestel nu, morgen om 14 u ophalen, je krijgt de code toegestuurd. Nu moest ik toch in de stad zijn voor boodschappen, maar om 14 u nog geen code, noch om 15 u, ook niet om 15:30. Dus toch maar weer naar huis gefietst. Ik ben thuis, berg mijn boodschappen op en ping! Mail van de Mediamarkt (16:15 u). Ben ik toch weer te ongeduldig geweest....

Bakblik schreef op 24-08-2024 om 16:22:

[..]

Hier wordt momenteel ook een uitvaart georganiseerd. Dilemma's wat hoe en waar. Ik snap dat je geen zin hebt in die aap.

Sterkte!

Aan het uitbreken van zweet lang leve de overgang.

En toen ik in het centrum hier even achter een boodschapje moest doen, wat een boze sago mensen, 

Normaal fiets ik naar t grote centrum, maar kon het hier ook ophalen.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.