Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Beterlaat2021! schreef op 10-07-2024 om 15:09:

[..]

Dat is vast niet in Nederland, want daar mag het niet, volgens mij.

Een keertje het verhaal gehoord van een bedelaar met hond en op het bordje 'hungry'.

Was héél boos toen hij hondenvoer kreeg...!

Dat is wel in NL, ik woon in een van de weinige grote steden waar nog geen bedelverbod is, en dat heeft een aanzuigende werking. De discussie bedelverbod speelt al jaren, ondanks petities, winkeliers en inwoners die er tegen zijn, komt een verbod er niet doorheen. 

Cycloon.. bezorgd tussen 5 en 10 in de avond, pick-up points hebben ze niet en de reviews zijn niet mals.. dus ik dacht al, owjee.. 

En inderdaad hebben ze, voor 5 uur,  zonder aan te bellen het pakket gewoon op de oprit gelegd! Laatste bestelling bij bol dus want dit is voor de kleine pakketten hier dus hun nieuwe bezorgdienst..

vrijwillig medewerker van de bieb die zei dat het regende toen ik met een boek in mijn hand naar buiten liep . Had zeker nog nooit van een fietstas gehoord.

Milala schreef op 10-07-2024 om 17:22:

Cycloon.. bezorgd tussen 5 en 10 in de avond, pick-up points hebben ze niet en de reviews zijn niet mals.. dus ik dacht al, owjee..

En inderdaad hebben ze, voor 5 uur, zonder aan te bellen het pakket gewoon op de oprit gelegd! Laatste bestelling bij bol dus want dit is voor de kleine pakketten hier dus hun nieuwe bezorgdienst..

Misschien een idee volgende keer op je werk te laten bezorgen ?

kerst schreef op 10-07-2024 om 17:57:

[..]

Misschien een idee volgende keer op je werk te laten bezorgen ?

Cycloon bezorgd op de fiets tussen 17 en 22 uur. Mijn werk sluit rond half 6 en ik geloof ook niet dat de receptie blij wordt als de honderden medewerkers hun balie als pakketpunt gaan bezorgen.

DHL kan ik altijd naar de avond omzetten of naar een pakketpunt..  post nl gaat automatisch naar een pakketpunt.

Maar mijn ergernis ging grotendeels om het zomaar in het zicht dumpen van pakket op de oprit. 

Milala schreef op 10-07-2024 om 18:08:

[..]

Cycloon bezorgd op de fiets tussen 17 en 22 uur. Mijn werk sluit rond half 6 en ik geloof ook niet dat de receptie blij wordt als de honderden medewerkers hun balie als pakketpunt gaan bezorgen.

DHL kan ik altijd naar de avond omzetten of naar een pakketpunt.. post nl gaat automatisch naar een pakketpunt.

Maar mijn ergernis ging grotendeels om het zomaar in het zicht dumpen van pakket op de oprit.

ik zou een klacht doen naar BOL. Die kunnen hier toch ook niet blij van worden? 

Friezinnetje schreef op 10-07-2024 om 18:10:

[..]

ik zou een klacht doen naar BOL. Die kunnen hier toch ook niet blij van worden?

Blijkbaar heeft bol de koeriersdienst cycloon in handen dus zin zal het niet veel hebben denk ik (gezien de grote mate waarin deze klacht al ingediend wordt) maar de klacht is al ingediend. Wat ze ermee doen is aan hun.

Vanmiddag naar vriendin had een lekker taartje meegenomen voor haar en de kinderen. Zal de naam van de bakker niet noemen maar daar kom ik nooit meer. Het had de smaak van iets chemisch of afwasmiddel Kon zo de kliko in bah! 

kerst schreef op 10-07-2024 om 17:53:

vrijwillig medewerker van de bieb die zei dat het regende toen ik met een boek in mijn hand naar buiten liep . Had zeker nog nooit van een fietstas gehoord.

Je zou de mensen de kost moeten geven die met kletsnatte boeken uit fietstassen de bibliotheek binnen komen. 

HAHA!wait..what schreef op 10-07-2024 om 13:09:

[..]

Haha ze zijn ook zo schattig he! Hoe oud is de pup nu en welk ras? Hier een havanezer, ook een kleintje dus eten wil ze (bijna) niet. Daar maak ik me wel zorgen over! (Mag ook als ergernis gezien worden toch, om even on topic te blijven )

Het is een Jack Hussel, volgens mij zit er een flinke scheut teckel in. Merle bruin met amberkleurige puppyoogjes. Ze  is inmiddels bijna 4 maanden,  een  echt knuffelkontje maar zo lek als een mandje.  En dat kan best weleens een ergernis zijn, buiten is het groot feest en als je dan binnenkomt doe je uiteraard wat je buiten had moeten doen 😄. 

Een havanerzerpup is wel überschattig! Groeit ze goed? Dan zou ik me niet druk maken. Kleine hondjes hebben een klein maagje dat snel gevuld is (met beloonbrokjes misschien?)

Jack Hussel

Nou wij hadden bezoek wat voetbal kwam kijken maar dat is mijn ergernis niet, tijdens de wedstrijd begon ik al met een kuch en vannacht een aantal keer van wakker geworden en sliep net nog toen de wekker ging maar nu dus keelpijn en verkouden   

Redelijk geslapen maar veel te vroeg wakker. Met een volle agenda heb ik geen wekker nodig.

Dolfje schreef op 11-07-2024 om 08:09:

Nou wij hadden bezoek wat voetbal kwam kijken maar dat is mijn ergernis niet, tijdens de wedstrijd begon ik al met een kuch en vannacht een aantal keer van wakker geworden en sliep net nog toen de wekker ging maar nu dus keelpijn en verkouden

Hoop dat je snel weer opknapt en niet alle kijkers hebt aangestoken.

Hier ook vroeg wakker voor een vrije dag na mijn avonddienst ( half 8 ) . Lag er laat in ( 1.15 )
En loop te malen of ik alles  wel goed gedaan heb met de spoedopname van gisteravond  administratief.    Een nieuwe  baan  is niet alleen  lichamelijk vermoeiend.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.