Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


NippyDunlin42

NippyDunlin42

11-07-2024 om 08:56

lientje69 schreef op 11-07-2024 om 08:35:

Hier ook vroeg wakker voor een vrije dag na mijn avonddienst ( half 8 ) . Lag er laat in ( 1.15 )
En loop te malen of ik alles wel goed gedaan heb met de spoedopname van gisteravond administratief. Een nieuwe baan is niet alleen lichamelijk vermoeiend.

Oh ja dat herken ik. Dan merk je ook dat je ouder wordt.

Bailey26 schreef op 09-07-2024 om 19:42:

Ik heb al weer dagen hoofdpijn.

Ik ook, vooral bij hoesten, bukken, lachen. Nu al 2,5 maand. Het mindert door nachtrust. Wist ik maar wat het was. Natuurlijk heb ik ChatGPT zijn chipjes al uit zijn lijf gevraagd maar hij komt alleen maar op dat wat al bekend was.

En ik zit een beetje met een bepaalde kleur die voor mijn gevoel te fel overkomt. Ik denk dat ik hem oversla en de rest eerst ga doen.

Dus de bepaling van die kleur geeft een soort van twijfel en onzekerheid, omdat ik daar nu eenmaal om geef en een heel erg goed resultaat wil. Ik doe geen concessies, maar dat geeft wel onrust.

Ik kan me best wel het leed van kunstenaars voorstellen. Ze doen het zichzelf aan natuurlijk.

Nou ik hoor het al. Een familielid van Oranje, Laurentien, gaat de toeslagenslachtoffers compenseren. Of is ze, ongekozen, de inhoud van de schatkist aan het verdelen? Hmm.

Yumi schreef op 11-07-2024 om 08:19:

[..]

Hoop dat je snel weer opknapt en niet alle kijkers hebt aangestoken.

Waren er maar 2 en we zaten ruim gelukkig.

mijn kat is 2 jaar geleden overleden op deze dag, heel traumatisch op mijn schoot. Gebeurde uit het niets. Anyway, ik zei dat ik soms nog best wel eens mijn kat miste. Waarop ik als antwoord kreeg dat ik het nou wel eens los mocht gaan laten. Ja daar ergerde ik me wel aan. 

Mayosate schreef op 11-07-2024 om 11:10:

mijn kat is 2 jaar geleden overleden op deze dag, heel traumatisch op mijn schoot. Gebeurde uit het niets. Anyway, ik zei dat ik soms nog best wel eens mijn kat miste. Waarop ik als antwoord kreeg dat ik het nou wel eens los mocht gaan laten. Ja daar ergerde ik me wel aan.

En terecht!

Mayosate schreef op 11-07-2024 om 11:10:

mijn kat is 2 jaar geleden overleden op deze dag, heel traumatisch op mijn schoot. Gebeurde uit het niets. Anyway, ik zei dat ik soms nog best wel eens mijn kat miste. Waarop ik als antwoord kreeg dat ik het nou wel eens los mocht gaan laten. Ja daar ergerde ik me wel aan.

Ook al was het niet traumatisch geweest, je mag je kat gewoon missen hoor. Ook na 2 jaar. Ook na 10 jaar. 

Mayosate schreef op 11-07-2024 om 11:10:

mijn kat is 2 jaar geleden overleden op deze dag, heel traumatisch op mijn schoot. Gebeurde uit het niets. Anyway, ik zei dat ik soms nog best wel eens mijn kat miste. Waarop ik als antwoord kreeg dat ik het nou wel eens los mocht gaan laten. Ja daar ergerde ik me wel aan.

Pfffftt... zo iemand. Idioot. Helemaal niet raar dat je je kat mist, ook niet als het al 20 jaar geleden was. Dat geeft alleen aan dat jullie het samen heel fijn hebben gehad. 

Ik denk dat mensen die zulke dingen zeggen, geen idee hebben hoeveel liefde je kan krijgen van zo’n beestje besef ik me nu 
Misschien maar goed dat ik die gedachtegang dan niet begrijp eigenlijk! Bedankt voor jullie lieve reacties

@Mayosate    heel herkenbaar.   Járen na het overlijden van mijn eerste hond, in mijn jeugd, kon ik nog verdrietig om hem worden.  
Ook omdat er daarna geen nieuwe hond in mijn leven kwam maar pas tientallen jaren later.

SuzyQFive schreef op 10-07-2024 om 14:27:

[..]

Wat voor soort werk doet ze? Mijn, over een week, zestienjarige, werkt nu bij een zorginstelling voor het minimumloon voor een volwassene. Dus 13,68 bruto.

Ze gaat langs de deuren om donateurs voor goede doelen te werven. Kanker, zielige kindjes in Afrika, dat soort dingen. 

Dolfje schreef op 11-07-2024 om 08:09:

Nou wij hadden bezoek wat voetbal kwam kijken maar dat is mijn ergernis niet, tijdens de wedstrijd begon ik al met een kuch en vannacht een aantal keer van wakker geworden en sliep net nog toen de wekker ging maar nu dus keelpijn en verkouden

Gaat momenteel veel corona rond weer. 1/4 van mijn collega’s heeft het momenteel…

Netherfield schreef op 11-07-2024 om 14:41:

[..]

Ze gaat langs de deuren om donateurs voor goede doelen te werven. Kanker, zielige kindjes in Afrika, dat soort dingen.

Oh ja, dat verdient wel lekker (maar lijkt me niet zo leuk 🫣, al die mensen die er geen zin in hebben). Zou het niet gewoon zijn dat ze nu eigenlijk geen mensen meer nodig hebben omdat ze in de vakantie niet langs de deuren komen? 

Dochter werkte vorige zomer bij een terras, kreeg ze in september te horen dat ze haar in mei wel weer zouden oproepen. Toen zei zij: nou, bel maar iemand anders. (Ging ook veel mis met de loonbetalingen). 

SuzyQFive schreef op 11-07-2024 om 16:35:

[..]

Gaat momenteel veel corona rond weer. 1/4 van mijn collega’s heeft het momenteel…

Klopt, ik was gisteren bij client en die vertelde dat haar zoon en schoondochter corona bleken te hebben. Haar zoon was maandag nog bij haar geweest...

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.