Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

JtM

JtM

17-04-2022 om 20:00

Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? - deel 2


Herfstappeltaart schreef op 06-07-2024 om 19:34:

Aan de "bemoei-opmerkingen" binnen mijn bank-app. Allerlei tips en vragen. Bemoei je niet met mijn financiën. Laat gewoon mijn rekeningen zien en verder niks!

Rente punten Ing staan hinderlijk onder mijn bankgegevens 

Ik heb nog nooit wat aan die rente punten gehad.

Sowieso bemoeizucht. 
Ik huur een volkstuin voor mijn ontspanning maar zelfs daar bemoeien mensen zich met je. (En laten ze hun kinderen al krijsend en scheurende met fietsjes of skelters het complex als speeltuin gebruiken)

Bakblik schreef op 06-07-2024 om 12:27:

[..]

[..]

Dit ja.

Heel gezellig dochter met een bokkenpruik op mee en lekker ziiten chagrijnen. De man daar weer overheen dat ze "gezellig" mee moet doen.

Ik zie het rampscenario al helemaal voor me.

Edit: Nadat ik de overgekookte soeptroep heb opgeruimd: Die past weer in het topic.

Note to self: Niet forummen tijdens het koken.

Ik hoop wel dat dochter uiteindelijk straks van je man niet mee hoeft met het etentje maar deze once in a lifetime kans kan grijpen. Mannen kunnen soms zo staat zijn met dit soort dingen. Heb ook zo'n exemplaar thuis, afspraak is afspraak ook voor dingen die nooit meer gaan gebeuren zeg je je afspraak niet af.

Nou ja alleen bij overlijden van een dierbare misschien.

Dit laatste dus. We zouden met ons hele gezin bowlen  en uit eten. Is altijd lastig te plannen ivm onregelmatig  werken.  Zowel bowling  als restaurant was gereserveerd.  Dus tsja, dat ga je dan niet afzeggen. Man wil perse met hele gezin  en snapt niet dat dochter hier zo graag heen wil. Afspraak  is afspraak  idd en deze afspraak  met ons stond eerder . Afijn. Ze zit bij Taylor. Heeft deel meegebowled en is toen op de trein gestapt. Eten was dus niet met gezin  compleet  en daar was man dik teleurgesteld  over.

Magnoliatakje schreef op 06-07-2024 om 13:01:

Zal ik ook een duit in het zakje doen? Ik ben team dochter. Wat een super lieve vriendin heeft zij zeg om zo'n geweldig cadeau te geven. Wat super voor je dochter. Dit is toch degene bij wie het niet zo mee zat de laatste tijd? Dan is dit toch geweldig voor haar.

Klopt idd. Veel tegenslag en verdriet  gehad de afgelopen  jaren.

Netherfield schreef op 06-07-2024 om 15:27:

Geërgerd aan man. Is boos geworden op dochter terwijl hij al jaren weet dat dat niet werkt. En nu zegt hij dat het hem ook allemaal niet kan schelen. Terwijl hij vanmorgen er om 7 uur al over begon en allemaal vragen had. Wordt toch eens volwassen! Dat hij vroeger verwend is steekt af en toe de kop op, en de koppigheid van zijn vader. Soms heb je aan een rol behang niet genoeg.

Nou idd. Herkenbaar.  

Loulou39 schreef op 06-07-2024 om 18:03:

[..]

Dit!

Ik ben ook zo blij voor haar, zo’n speciaal moment!

Ben wel heel nieuwsgierig wat de beweegreden van de vader was om haar niet te laten gaan, en vervolgens waarom ze nu wel mag, maar ik denk dat Lientje69 hier een rol in heeft gespeeld 😁👍🏻👍🏻👍🏻

Uhm ja idd. Man is een koppige eigenwijze en ietwat narcistische ( eigen conclusie  ) Italiaan die vindt dat alles moet gaan zoals hij wil. 

lientje69 schreef op 06-07-2024 om 22:03:

[..]

Dit laatste dus. We zouden met ons hele gezin bowlen en uit eten. Is altijd lastig te plannen ivm onregelmatig werken. Zowel bowling als restaurant was gereserveerd. Dus tsja, dat ga je dan niet afzeggen. Man wil perse met hele gezin en snapt niet dat dochter hier zo graag heen wil. Afspraak is afspraak idd en deze afspraak met ons stond eerder . Afijn. Ze zit bij Taylor. Heeft deel meegebowled en is toen op de trein gestapt. Eten was dus niet met gezin compleet en daar was man dik teleurgesteld over.

Bowlen en uit eten kan altijd nog. Lullig en kinderachtig van jouw man om op deze manier de sfeer te bederven, blijkbaar moet zijn plezier altijd voorop staan. 

lientje69 schreef op 06-07-2024 om 22:03:

[..]

Dit laatste dus. We zouden met ons hele gezin bowlen en uit eten. Is altijd lastig te plannen ivm onregelmatig werken. Zowel bowling als restaurant was gereserveerd. Dus tsja, dat ga je dan niet afzeggen. Man wil perse met hele gezin en snapt niet dat dochter hier zo graag heen wil. Afspraak is afspraak idd en deze afspraak met ons stond eerder . Afijn. Ze zit bij Taylor. Heeft deel meegebowled en is toen op de trein gestapt. Eten was dus niet met gezin compleet en daar was man dik teleurgesteld over.

Nou dat dik teleurgesteld zijn en dit ook zo laten merken, vind ik in dit geval toch echt wel een beetje overdreven van je man hoor. 

Super leuk voor je dochter juist! 

lientje69 schreef op 06-07-2024 om 22:09:

[..]

Uhm ja idd. Man is een koppige eigenwijze en ietwat narcistische ( eigen conclusie ) Italiaan die vindt dat alles moet gaan zoals hij wil.

Pech voor hem dit keer dus.  

Aan die randdebielen verderop die voetbal kijken!
Ja, ik snap zeker dat mensen juichen bij een doelpunt of op andere momenten schreeuwen of juichen tijdens een wedstrijd: geen probleem, snap het enthousiasme 👍🏻, maar waarom moet je bij elk doelpunt ook nog eens naar buiten op de binnenplaats, waar alles 10 keer harder doorklinkt, daar keihard en dronken lopen schreeuwen en elkaar dan weer zo snel mogelijk naar binnen duwen om ook weer zo snel mogelijk verder te kijken.
Sigarettenas, peuken en bierblikjes in andermans tuin gooien…
Maakt dat voetbal kijken echt leuker?
De muziek gaat nu al keihard aan, het geschreeuw buiten wordt al erger en ik weet dat ze de rest van de nacht straalbezopen buiten blijven schreeuwen want dat is elke keer bij die mensen… lekker dan!

En even off topic: Nederland is door 💃🏻💃🏻💃🏻!

Waar ik mij nu aan erger? Aan de muziek van een feest op het plein voor ons hotel, heel leuk hoor maar het lijkt alsof ze in de kamer staan hier. En we moeten straks om 6 uur opstaan om om 7 uur te kunnen starten met een wandeltocht van 40 km. Kennedymars in someren. Had gehoopt dat het nu wel stil zou zijn

Ik zou nu wel willen dat het rinkeltje in mijn oren stopt. Maar er wordt weer eens niet naar mijn wensen geluisterd.

kerst schreef op 06-07-2024 om 21:33:

[..]

Rente punten Ing staan hinderlijk onder mijn bankgegevens

Ik heb nog nooit wat aan die rente punten gehad.

Ik ook niet hoor. 

Poezie schreef op 06-07-2024 om 21:58:

Sowieso bemoeizucht.
Ik huur een volkstuin voor mijn ontspanning maar zelfs daar bemoeien mensen zich met je. (En laten ze hun kinderen al krijsend en scheurende met fietsjes of skelters het complex als speeltuin gebruiken)

Dat lijkt mij ook vervelend als je daar lekker voor je rust een beetje wil tuinieren.

lientje69 schreef op 06-07-2024 om 22:03:

We zouden met ons hele gezin bowlen en uit eten. Is altijd lastig te plannen ivm onregelmatig werken. Zowel bowling als restaurant was gereserveerd.

Ik snap de teleurstelling van je man wel hoor, in dat geval. 
ook al vond ik ook duidelijk dat dochter naar het concert zou mogen, maar het kan allebei naast elkaar bestaan. Het belang van je dochter woog hier sterker maar het is ook jammer voor het plannetje van je man. Hopelijk komt er gauw een andere gelegenheid voor met het hele gezin. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.